Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#515036 Δε ξέρω που αλλού να το βάλω...
Το κομπρεσσερ αέρα που έχω ,εδώ και δύο χρόνια περίπου, άρχισε να πετάει λάδι από την οπή πλήρωσης λαδιού,όταν δουλεύει..
Καμιά ιδέα τι φταίει?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#515037 Μπορεί να κόλλησε η βαλβίδα εξαγωγής ( άτι ελαστικά μεταλλικά φυλλαράκια είναι οι βαλβίδες στα κομπρεσέρ ) και ο αέρας της συμπίεσης μένε στον στροφαλοθάλαμο και φεύγει μαζί με τα λάδια από την αναπνοή του που είναι η οπή πλήρωσης, ή έχουν κολλήσει ή έχουν μεγάλη φθορά τα ελατήρια του εμβόλου και περνάει αέρας στον στροφαλοθάλαμο και βγαίνει μαζί με τα λάδια, μπορεί και να κάνω λάθος, τηλεδιάγνωση είναι αυτή.
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#515060 Ίσως το αναρτώ σε λάθος thread, αλλά...

Θέλω να συνδέσω ένα OBD scanner σε ένα καινούριο Ford Focus (1.0Τ 125hp) για να σβήσω ένα error με το Torque, αλλά αναρωτιέμαι αν η ECU θα καταγράψει αυτή την παρέμβαση, και ίσως δημιουργήσει θέμα με την εγγύηση στην αντιπροσωπεία.

Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα επ'αυτού;

Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#515196
citastak έγραψε:Θα φαίνεται πριν πόσα χλμ έγινε το τελευταίο ρισετ των βλαβών.
Εχει και το torque τέτοια ένδειξη.


A. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Β. Εν τούτοις, το Torque δε βρίσκει κάποια βλάβη καταγεγραμμένη. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ανεβάζει πάνω από 3800rpm, σαν να έχει μπει σε safe mode (...μάλλον περιττεύει το "σαν"). Αρχικά έβγαζε και ένδειξη "engine service now", τώρα τίποτα, απλά δεν ανεβάζει.

Το αμάξι είναι φίλου, και έχει μόνο 7.5Κ χλμ - εγώ πίστευα ότι θα "λύναμε" το θέμα με τον άνωθι τρόπο που έχω μάθει από το δικό μου (THP), αλλά φευ!

Ώρα για αντιπροσωπεία, υποθέτω.
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#515200
mirage έγραψε:Και το αργησατε νομίζω.


Δε φαντάζεσαι πόσο δίκιο έχεις. Αυτό έγινε προχθές, και του είπα ότι πρέπει να το κοιτάξει. Τον ρωτάω πάλι σήμερα (είναι συνάδελφος στη δουλειά), και μου λέει "ε, δεν προλαβαίνω, θα πεταχτώ όποτε βρω χρόνο".

Φυσικά και ρώτησα αν το βρίσκει λογικό να οδηγεί με κόφτη στις 3800, αλλά η απάντηση ήταν του στυλ "έχω άλλη δουλειά σήμερα" και "οκ, δε με ενοχλεί τόσο στην πόλη".

Ναι, υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν τέτοια σχέση με το αυτοκίνητο, τι να κάνουμε... (απαράδεκτο μεν, αλλά ένα μικρό κομμάτι μου ζηλεύει λίγο, ignorance is bliss κτλ).
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#515229
NickNT έγραψε:Αρχικά έβγαζε και ένδειξη "engine service now", .... έχει μόνο 7.5Κ χλμ .

15/2 = 7.5 .... πλάκα έχει να αφορά προγραμματισμό κάποιας εργασίας service! Πόσο χρόνο το έχει?
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#515233
Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.

Για μπαταρία έχει νόημα αγορά από Toyota γιατί δίνει 3 χρόνια εγγύηση και κοστίζει 110, ενω κάποιες αντιπροσωπίες δίνουν και έκπτωση 10-15% στα >6 ετών.

Απίστευτο όμως τι προβλήματα δημιουργούν οι μπαταρίες, και στα αυτοκίνητα μας που απλώς έχουν ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Είχα γράψει τι μου συνέβη πάνω σε στροφή όταν πήγαινα να την αλλάξω!
Φαντάζομαι τα νεώτερα αυτοκίνητα με πολλές ηλεκτρικές λειτουργίες ...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#515237
Adriver έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.

Για μπαταρία έχει νόημα αγορά από Toyota γιατί δίνει 3 χρόνια εγγύηση και κοστίζει 110, ενω κάποιες αντιπροσωπίες δίνουν και έκπτωση 10-15% στα >6 ετών.

Απίστευτο όμως τι προβλήματα δημιουργούν οι μπαταρίες, και στα αυτοκίνητα μας που απλώς έχουν ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Είχα γράψει τι μου συνέβη πάνω σε στροφή όταν πήγαινα να την αλλάξω!
Φαντάζομαι τα νεώτερα αυτοκίνητα με πολλές ηλεκτρικές λειτουργίες ...

Το λαθος ηταν ολο δικο μου βασικα
Πριν δυο χρονια εμεινε το αμαξι απο μπαταρια και αντι να παω να παρω μια εγω να βαλω, ζητησα απο ενα γειτονα που δουλευει σε συνεργειο να μου φερει μια και αυτος εφερε την westa της φωτο

Αρχικα η πρωτη κρατησε 6,5 χρονια, η δευτερη 6 και η τριτη ουτε δυο.

Θα πηγαινα στο μαγαζι που εβαλα την δευτερη, θα ζητουσα αλλη μια και τελος.

Η θα εψαχνα για YUASA.

Τεσπα, το κερδος ειναι οτι γνωρισα και εναν καταπληκτικο ηλεκτρολογο, εστω κι αν ειναι στην αλλη ακρη της πολης
Άβαταρ μέλους
By bill33
#515240
Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Αυτή είναι που είχα, ούτε δύο χρόνια. Γεμάτη άλατα και με σάπιο τον πόλο.
Ο καινούριος ήταν διπλάσιος σε πάχος.
Το δυναμο που αρχικά ενοχοποιηθηκε ήταν μια χαρά.

@ BEAMS, ευχαριστώ πολύ φίλε και αν σε βγάλει ο δρόμος κερνάω. :s_drinks


Εικόνα

Από το Mi A1.

bill33 έγραψε:Από μπαταρία πως είσαι;

viewtopic.php?f=13&t=383&start=2100#p510987 :whistlink: :innocent:

Για τα άλατα υπάρχει ένα ειδικό σπραίη αλλά και άλειμμα με γράσο ή βαζελίνη κάνει δουλειά.Πόλος διπλάσιος σε πάχος;Στάνταρ δεν είναι οι διαστάσεις;Αν είχε φαγωθεί ο πόλος δεν ήταν καλά σφιγμένος ο ακροδέκτης,θέλει προσοχή γιατί μπορεί να πάρεις φωτιά.

Τα
Εικόνα
πως τα σφίγγουμε πάνω στο καλώδιο;Αυτά απο τον https://www.kafkas.gr/proionta/ilektrol ... 6-a_89485/ κάνουν για χρήση στο αμάξι;
Σκέφτομαι να αλλάξω τις γειώσεις αλλά και τα θετικα καλώδια απο την μπαταρία προς την ασφαλειοθήκη και τον εναλλάκτη (έτσι δεν λέμε τώρα το δυναμό; )
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#515245
Adriver έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.

Για μπαταρία έχει νόημα αγορά από Toyota γιατί δίνει 3 χρόνια εγγύηση και κοστίζει 110, ενω κάποιες αντιπροσωπίες δίνουν και έκπτωση 10-15% στα >6 ετών.

Απίστευτο όμως τι προβλήματα δημιουργούν οι μπαταρίες, και στα αυτοκίνητα μας που απλώς έχουν ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Είχα γράψει τι μου συνέβη πάνω σε στροφή όταν πήγαινα να την αλλάξω!
Φαντάζομαι τα νεώτερα αυτοκίνητα με πολλές ηλεκτρικές λειτουργίες ...


Θυμάμαι πόση ειρωνία είχε πέσει( όχι από σένα ) πρίν 2-3 μήνες με την κυρία με το smart που έπεσε στις γραμμές του ηλεκτρικού από εκείνη την περίεργη γέφυρα κοντά στον σταθμό του ΚΑΤ και είχα πεί ότι μπορεί να παρουσίασε κάτι το τιμόνι της και την ξάφνιασε, είχαν πέσει τότε πολλά γέλια από τους...εδώ ειδήμονες, το αναφέρω έτσι για να μην ξεχνιόμαστε τι μπορεί να πάθει κανείς από ορισμένες επικίνδυνες ηλεκτρικές παπαριές που φόρτωσαν στα αμάξια. Το επόμενο γέλιο που θα πέσει πάλι από τους ειδήμονες θα είναι στο πρώτο περίεργο ατύχημα με τα φρένα by wire όταν και όποτε αυτά επικρατήσουν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#515288
bill33 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Αυτή είναι που είχα, ούτε δύο χρόνια. Γεμάτη άλατα και με σάπιο τον πόλο.
Ο καινούριος ήταν διπλάσιος σε πάχος.
Το δυναμο που αρχικά ενοχοποιηθηκε ήταν μια χαρά.

@ BEAMS, ευχαριστώ πολύ φίλε και αν σε βγάλει ο δρόμος κερνάω. :s_drinks


Εικόνα

Από το Mi A1.

bill33 έγραψε:Από μπαταρία πως είσαι;

viewtopic.php?f=13&t=383&start=2100#p510987 :whistlink: :innocent:

Για τα άλατα υπάρχει ένα ειδικό σπραίη αλλά και άλειμμα με γράσο ή βαζελίνη κάνει δουλειά.Πόλος διπλάσιος σε πάχος;Στάνταρ δεν είναι οι διαστάσεις;Αν είχε φαγωθεί ο πόλος δεν ήταν καλά σφιγμένος ο ακροδέκτης,θέλει προσοχή γιατί μπορεί να πάρεις φωτιά.

Τα
Εικόνα
πως τα σφίγγουμε πάνω στο καλώδιο;Αυτά απο τον https://www.kafkas.gr/proionta/ilektrol ... 6-a_89485/ κάνουν για χρήση στο αμάξι;
Σκέφτομαι να αλλάξω τις γειώσεις αλλά και τα θετικα καλώδια απο την μπαταρία προς την ασφαλειοθήκη και τον εναλλάκτη (έτσι δεν λέμε τώρα το δυναμό; )
Βασίλη αυτό που έβαλες βιδωνεται πάνω σε ένα τέτοιο.
Μετά στον πόλο.

Αυτό λοιπόν είχε μείνει το μισό και πάνω του όπως και γύρω-γύρω μια υποκιτρινη σκόνη σαν άλατα.Εικόνα

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#515315
21 quadra έγραψε:Θυμάμαι πόση ειρωνία είχε πέσει( όχι από σένα ) πρίν 2-3 μήνες με την κυρία με το smart που έπεσε στις γραμμές του ηλεκτρικού από εκείνη την περίεργη γέφυρα κοντά στον σταθμό του ΚΑΤ και είχα πεί ότι μπορεί να παρουσίασε κάτι το τιμόνι της και την ξάφνιασε, είχαν πέσει τότε πολλά γέλια από τους...εδώ ειδήμονες, το αναφέρω έτσι για να μην ξεχνιόμαστε τι μπορεί να πάθει κανείς από ορισμένες επικίνδυνες ηλεκτρικές παπαριές που φόρτωσαν στα αμάξια. Το επόμενο γέλιο που θα πέσει πάλι από τους ειδήμονες θα είναι στο πρώτο περίεργο ατύχημα με τα φρένα by wire όταν και όποτε αυτά επικρατήσουν.

Που να δεις όταν θα μπερδευει τους οδηγούς το συστημα για την αλλαγη λωρίδας και το τρεμουλο η το σημα που θα κανει ώστε να σε ειδοποιει για αλλαγη η για το γεγονός ότι εισαι πολυ κοντα από προπορευομενο, και να σε "κοβει " ενώ εσυ ξεκινάς π.χ. προσπεραση…. Η θεωρια μου να είμαι μακρυα από αλλα οχήματα, και ειδικα μπροστα από μεγαλα οχήματα, ΑΚΑ τρεχουμε περισοτερο από τον μεσο ορο γυρω μας, είναι κατι που θα πρεπει να γινει must στους αυτοκινητοδρομους και τις αστικες λεωφόρους...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#515327
21 quadra έγραψε:Μπορεί να κόλλησε η βαλβίδα εξαγωγής ( άτι ελαστικά μεταλλικά φυλλαράκια είναι οι βαλβίδες στα κομπρεσέρ ) και ο αέρας της συμπίεσης μένε στον στροφαλοθάλαμο και φεύγει μαζί με τα λάδια από την αναπνοή του που είναι η οπή πλήρωσης, ή έχουν κολλήσει ή έχουν μεγάλη φθορά τα ελατήρια του εμβόλου και περνάει αέρας στον στροφαλοθάλαμο και βγαίνει μαζί με τα λάδια, μπορεί και να κάνω λάθος, τηλεδιάγνωση είναι αυτή.

Eυχαριστώ για την απάντηση!Δε ξέρω αν βοηθάει αλλά πρώτη φορά το έκανε όταν συμπλήρωσα λάδι. Μετά για αρκετό καιρό ήταν εντάξει μέχρι προχθές που το ανέβασα σε full πίεση για να φουσκώσω τα λάστιχα του Land Cruiser και άρχισε πάλι να ξερνάει λάδι μαζί με αέρα από την οπή της τάπας.Θα δω μήπως είμαι ακόμα στην εγγυήση...
Εικόνα