Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523379
diplomat έγραψε:Δεν μένει κάτω μεν, έχει μαλακώσει δε (το πεντάλ). Επίσης, είναι κάμποσος καιρός που συμβαίνει το παρακάτω:
Σε παρατεταμένη όπισθεν μου κλειδώνει και πρέπει να αφήσω/σβήσω για να "απελευθερωθεί" το κιβώτιο. Μήπως δεν είναι αντλία; Noμίζω ότι είναι πάντως.


Aν ο συμπλέκτης σου λειτουργεί με τα υγρά των φρένων ( κλασσική λύση για τους περισσότερους κατασκευαστές ) αν δεν έχεις φρέσκα υγρά φρένων δημιουργείται πρόβλημα στον συμπλέκτη, επίσης αν είναι ανεξάρτητα τα υγρά και είναι παλαιά πάλι έχεις πρόβλημα, οπότε φρέσκα υγρά και εξαέρωση και βλέπεις. Το σύστημα σου είναι υδραυλικό με αντλία στο πεντάλ και άλλη μια αντλία στο δίχαλο ή έχεις αντλία στο πεντάλ και υδραυλικό ρουλεμάν ?

Οι σύγχρονες αντλίες είναι πλαστικές αλλά αυτό δεν λέει τίποτα αν είναι ποιοτική, η δική μου είναι πλαστική ( αλλά είναι Alcon ) από το 1992 και είναι μια χαρά, τα προβλήματα των αντλιών είναι ότι κολλάνε και μένει κάτω το πεντάλ, αν δεν κολλάει και έχεις καλό πεντάλ αλλά δεν απομονώνει τότε δεν είναι η αντλία.

Αν ο μηχανικός σου επιμένει ότι είναι αντλία κάνε του εξήγηση ότι αν την αλλάξει και έχεις το ίδιο πρόβλημα να την πάρει πίσω να μην την χρεωθείς, γιατί είναι σύνηθες να αλλάζουν το μισό μηχανοστάσιο μέχρι να βρεθεί το πρόβλημα αλλά ο πελάτης εν τω μεταξύ να έχει ξεπαραδιαστεί τρείς φορές το λιγότερο.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523380
224v έγραψε:
diplomat έγραψε:Αντιμετωπίσιμο ποσό, απλώς σκέφτομαι εάν μπορώ να του παίξω λίγο κατενάτσιο. Για διακοπές ας πούμε φεύγεις, ή όχι;


Να σου αλλαζε τα τσιμουχακια?? δεν κοστιζουν πολυ, η εργασια μονο και το υγρο...


Δεν ανοίγονται πιά, η εργασία είναι ακριβότερη από την αξία της αντλίας, τα πάντα πάνε για πέταμα και αλλάζονται, έβλεπα ένα βίντεο από το Γιοχάνεσμπουργκ που οι εκεί αντιπροσωπείες αν καεί η φλάτζα αλλάζουν ολόκληρο το μοτέρ με καινούργιο, δεν ασχολούνται με επισκευές.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#523386
21 quadra έγραψε:Aν ο συμπλέκτης σου λειτουργεί με τα υγρά των φρένων ( κλασσική λύση για τους περισσότερους κατασκευαστές ) αν δεν έχεις φρέσκα υγρά φρένων δημιουργείται πρόβλημα στον συμπλέκτη, επίσης αν είναι ανεξάρτητα τα υγρά και είναι παλαιά πάλι έχεις πρόβλημα, οπότε φρέσκα υγρά και εξαέρωση και βλέπεις. Το σύστημα σου είναι υδραυλικό με αντλία στο πεντάλ και άλλη μια αντλία στο δίχαλο ή έχεις αντλία στο πεντάλ και υδραυλικό ρουλεμάν ?

Οι σύγχρονες αντλίες είναι πλαστικές αλλά αυτό δεν λέει τίποτα αν είναι ποιοτική, η δική μου είναι πλαστική ( αλλά είναι Alcon ) από το 1992 και είναι μια χαρά, τα προβλήματα των αντλιών είναι ότι κολλάνε και μένει κάτω το πεντάλ, αν δεν κολλάει και έχεις καλό πεντάλ αλλά δεν απομονώνει τότε δεν είναι η αντλία.

Αν ο μηχανικός σου επιμένει ότι είναι αντλία κάνε του εξήγηση ότι αν την αλλάξει και έχεις το ίδιο πρόβλημα να την πάρει πίσω να μην την χρεωθείς, γιατί είναι σύνηθες να αλλάζουν το μισό μηχανοστάσιο μέχρι να βρεθεί το πρόβλημα αλλά ο πελάτης εν τω μεταξύ να έχει ξεπαραδιαστεί τρείς φορές το λιγότερο.

Ευχαριστώ πολύ για τις τεχνικές συμβουλές, όπως έχω γράψει, ούτε βίδα δεν βιδώνω άρα τέτοια ποστ βοηθάνε πολύ.
Corolla Ε11 είναι το τουτούνι, είμαι κατά 99% σίγουρος ότι το σύστημα είναι υδραυλικό με δύο αντλίες.

Λεπτομέρεια:
Το τσαλιμάκι με την όπισθεν συμβαίνει εδώ και περίπου ενάμισι/δύο χρόνια. Η ανησυχία μου προήλθε από το ότι μαλάκωσε ο συμπλέκτης (αυτό συνέβη σταδιακά εδώ και ένα μήνα περίπου).
'Ισως να καθυστέρησε το πρόβλημα λόγω του ότι το αυτοκίνητο το οδηγώ αποκλειστικά εγώ με εντελώς on-off χρήση του συμπλέκτη, αλλά τελευταία υπάρχει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#523387 Kαπό άνοιξες;Στάθμη υγρών κοίταξες;Λεκέδες βλέπεις απο κάτω εκεί που παρκάρεις;
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#523388 Υγρά κοίταξα, οι στάθμες είναι εντάξει, αλλά είναι σίγουρα παλιά.

Λεκέδες δεν υπάρχουν στο γκαράζ, εάν εξαιρέσεις λαδάκι μηχανής. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#523434
diplomat έγραψε:Υγρά κοίταξα, οι στάθμες είναι εντάξει, αλλά είναι σίγουρα παλιά.

Λεκέδες δεν υπάρχουν στο γκαράζ, εάν εξαιρέσεις λαδάκι μηχανής. :inlove:
Στάζει λάδι από ΤΟΥΟΤΑ μοτέρ;

Τι είναι ιταλική λαδιερα του 20ου αιώνα;



Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#523527 Το αφήνω εδώ μήπως ξέρει κανείς να μου πει:


Σε μοτέρ psa 1,6 hdi, ο κατασκευαστής λέει ιμάντα χρονισμού ανά 180 χιλιάδες ή 7 χρόνια. Τα χρόνια έχουμε ακόμα για να τα πιάσουμε, αλλά τα χιλιόμετρα κοντεύουν, είμαστε στα 150 χιλιάδες περίπου. Με 2-3 συνεργατζήδες/ανταλλακτικατζήδες που ρώτησα τη γνώμη τους, μου λένε έπρεπε να τον είχα αλλάξει ήδη. Ένας μου έδωσε και παράδειγμα (οκ, από ρενώ dci) που έκοψε ιμάντα 20 χιλιάδες χιλιόμετρα πριν συμπληρώσει το διάστημα αλλαγής. Εγώ πάλι έχω παράδειγμα που λόγω αφηρημάδας της οδηγού, ο ιμάντας συμπλήρωσε σχεδόν τα διπλά χιλιόμετρα :lipsealed:

Τώρα ξέρετε, οι απόψεις αναγκαστικά θα διίστανται, άλλος θα πει "μα καλά, δεν ξέρει ο κατασκευαστής", άλλος θα πει, ιδίως η συνομοταξία των συνεργατζήδων "ε τον μ@λακα τον γάλλο, είναι δυνατόν ιμάντας τόσα χιλιόμετρα". Το ζήτημα δεν είναι τόσο πολύ οικονομικό, δεν κάνει και τα 1000 φράγκα το σετ, αλλά θέλω να αποφεύγω να βάζουν χέρι στο αμάξι, εκεί έχω καταλήξει για τη μακροζωία του. Αυτό σε αντιπαραβολή όμως με το βαρβάτο 4ψηφιο νούμερο ευρώ που θα προκύψει αν κοπεί. Decisions, decisions....

Να τον αλλάξω νωρίτερα ή στα χιλιόμετρα του κατασκευαστή; Για όοοταν τελικά αλλαχτεί, αξίζει να πάμε σε μαμά ανταλλακτικό (αλμυρό εώς πικρό) ή σε εμπορίου; Να αλλάξουμε και την αντλία μια που θα είναι ανοιχτό; Από τα σετ του εμπορίου, υπάρχει μάρκα που να προτείνεται ή να αποφεύγεται γενικά;
Άβαταρ μέλους
By xenos
#523530
Νίκος Παππάς έγραψε:
diplomat έγραψε:Υγρά κοίταξα, οι στάθμες είναι εντάξει, αλλά είναι σίγουρα παλιά.

Λεκέδες δεν υπάρχουν στο γκαράζ, εάν εξαιρέσεις λαδάκι μηχανής. :inlove:
Στάζει λάδι από ΤΟΥΟΤΑ μοτέρ;

Τι είναι ιταλική λαδιερα του 20ου αιώνα;



Από το Mi A1.


Και λεει κ για Ε11 = τζαπαν κιολας! Αποκλειεται λεμε. Μαλλον τρεμουν τα χερια του στις αλλαγες.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523541
lemon3 έγραψε:Το αφήνω εδώ μήπως ξέρει κανείς να μου πει:


Σε μοτέρ psa 1,6 hdi, ο κατασκευαστής λέει ιμάντα χρονισμού ανά 180 χιλιάδες ή 7 χρόνια. Τα χρόνια έχουμε ακόμα για να τα πιάσουμε, αλλά τα χιλιόμετρα κοντεύουν, είμαστε στα 150 χιλιάδες περίπου. Με 2-3 συνεργατζήδες/ανταλλακτικατζήδες που ρώτησα τη γνώμη τους, μου λένε έπρεπε να τον είχα αλλάξει ήδη. Ένας μου έδωσε και παράδειγμα (οκ, από ρενώ dci) που έκοψε ιμάντα 20 χιλιάδες χιλιόμετρα πριν συμπληρώσει το διάστημα αλλαγής. Εγώ πάλι έχω παράδειγμα που λόγω αφηρημάδας της οδηγού, ο ιμάντας συμπλήρωσε σχεδόν τα διπλά χιλιόμετρα :lipsealed:

Τώρα ξέρετε, οι απόψεις αναγκαστικά θα διίστανται, άλλος θα πει "μα καλά, δεν ξέρει ο κατασκευαστής", άλλος θα πει, ιδίως η συνομοταξία των συνεργατζήδων "ε τον μ@λακα τον γάλλο, είναι δυνατόν ιμάντας τόσα χιλιόμετρα". Το ζήτημα δεν είναι τόσο πολύ οικονομικό, δεν κάνει και τα 1000 φράγκα το σετ, αλλά θέλω να αποφεύγω να βάζουν χέρι στο αμάξι, εκεί έχω καταλήξει για τη μακροζωία του. Αυτό σε αντιπαραβολή όμως με το βαρβάτο 4ψηφιο νούμερο ευρώ που θα προκύψει αν κοπεί. Decisions, decisions....

Να τον αλλάξω νωρίτερα ή στα χιλιόμετρα του κατασκευαστή; Για όοοταν τελικά αλλαχτεί, αξίζει να πάμε σε μαμά ανταλλακτικό (αλμυρό εώς πικρό) ή σε εμπορίου; Να αλλάξουμε και την αντλία μια που θα είναι ανοιχτό; Από τα σετ του εμπορίου, υπάρχει μάρκα που να προτείνεται ή να αποφεύγεται γενικά;


Ο ιμάντας αντέχει, το πρόβλημα προέρχεται από τους εντατήρες που είναι ( στα Ρενώ ) πλαστικοί και σπάνε, αν είναι και στα Πεζώ πλαστικοί καλά θα κάνεις να αλλάξεις όλο το σέτ χρονισμού.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#523543
21 quadra έγραψε:
lemon3 έγραψε:Το αφήνω εδώ μήπως ξέρει κανείς να μου πει:


Σε μοτέρ psa 1,6 hdi, ο κατασκευαστής λέει ιμάντα χρονισμού ανά 180 χιλιάδες ή 7 χρόνια. Τα χρόνια έχουμε ακόμα για να τα πιάσουμε, αλλά τα χιλιόμετρα κοντεύουν, είμαστε στα 150 χιλιάδες περίπου. Με 2-3 συνεργατζήδες/ανταλλακτικατζήδες που ρώτησα τη γνώμη τους, μου λένε έπρεπε να τον είχα αλλάξει ήδη. Ένας μου έδωσε και παράδειγμα (οκ, από ρενώ dci) που έκοψε ιμάντα 20 χιλιάδες χιλιόμετρα πριν συμπληρώσει το διάστημα αλλαγής. Εγώ πάλι έχω παράδειγμα που λόγω αφηρημάδας της οδηγού, ο ιμάντας συμπλήρωσε σχεδόν τα διπλά χιλιόμετρα :lipsealed:

Τώρα ξέρετε, οι απόψεις αναγκαστικά θα διίστανται, άλλος θα πει "μα καλά, δεν ξέρει ο κατασκευαστής", άλλος θα πει, ιδίως η συνομοταξία των συνεργατζήδων "ε τον μ@λακα τον γάλλο, είναι δυνατόν ιμάντας τόσα χιλιόμετρα". Το ζήτημα δεν είναι τόσο πολύ οικονομικό, δεν κάνει και τα 1000 φράγκα το σετ, αλλά θέλω να αποφεύγω να βάζουν χέρι στο αμάξι, εκεί έχω καταλήξει για τη μακροζωία του. Αυτό σε αντιπαραβολή όμως με το βαρβάτο 4ψηφιο νούμερο ευρώ που θα προκύψει αν κοπεί. Decisions, decisions....

Να τον αλλάξω νωρίτερα ή στα χιλιόμετρα του κατασκευαστή; Για όοοταν τελικά αλλαχτεί, αξίζει να πάμε σε μαμά ανταλλακτικό (αλμυρό εώς πικρό) ή σε εμπορίου; Να αλλάξουμε και την αντλία μια που θα είναι ανοιχτό; Από τα σετ του εμπορίου, υπάρχει μάρκα που να προτείνεται ή να αποφεύγεται γενικά;


Ο ιμάντας αντέχει, το πρόβλημα προέρχεται από τους εντατήρες που είναι ( στα Ρενώ ) πλαστικοί και σπάνε, αν είναι και στα Πεζώ πλαστικοί καλά θα κάνεις να αλλάξεις όλο το σέτ χρονισμού.
Αυτό για τα Renault dci δεν το ήξερα. Εγώ έχω αισίως 120.000χλμ, νομίζω το εργοστάσιο λέει 150.000χλμ για αλλαγή, να την κανονίσω νωρίτερα?

< >
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#523573
belgarion έγραψε:Αυτό για τα Renault dci δεν το ήξερα. Εγώ έχω αισίως 120.000χλμ, νομίζω το εργοστάσιο λέει 150.000χλμ για αλλαγή, να την κανονίσω νωρίτερα?


Να σε πάρω στο λαιμό μου δεν θέλω, αλλά έχω ακούσει και διάφορους δράκους από συνεργατζήδες. Τώρα άμα κόντευε η αλλαγή και έκανε ο άλλος καμιά ταλιμπανιά όπως από 5η σε 2α και πήδηξε δόντια, τότε δεν φταίει το αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα το ίδιο θα ήταν.

Μετά από λίγο γκούκλινγκ και με τα άπταιστα γαλλικά μου έπεσα πάνω σε αυτό:


Εικόνα


Απ΄ότι φαίνεται, η εδώ peugeot πάει βάσει του προγράμματος για δύσκολες συνθήκες, ήτοι λάδια ανά 15, λάδια με φίλτρα αέρα και πετρελαίου ανά 30 και ιμάντας στις 180 χιλιάδες ή 10 χρόνια. Άμα στο νορμάλ τον δίνει 240, νομίζω ότι θα τον αφήσω κανένα χρόνο ακόμα, να πιάσει τις 180. Πόσο έξω να πέσει πια;


21 quadra έγραψε:Ο ιμάντας αντέχει, το πρόβλημα προέρχεται από τους εντατήρες που είναι ( στα Ρενώ ) πλαστικοί και σπάνε, αν είναι και στα Πεζώ πλαστικοί καλά θα κάνεις να αλλάξεις όλο το σέτ χρονισμού.


Εδώ τώρα μήπως εκμαιεύσουμε καμιά πληροφορία από τον παλιό :s_wink

Έχουμε κάποια προτίμηση σε μάρκα άφτερ-μάρκετ για σετ ιμάντα; Ή όλα μια η άλλη είναι;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523595 Δεν είναι όλα τα σετ ίδια, σίγουρα τα επώνυμα είναι πιο σίγουρα, πχ SKF, GATES, DAYCO, ,Magneti Marelli, ΙΝΑ, FEBI Bilstein, SWAG και άλλες επώνυμες μάρκες, πχ οι SKF και ΙΝΑ είναι εταιρίες που φτιάχνουν ρουλεμάν, άρα τους ιμάντες τους φτιάχνει άλλος φασόν, οι CONTINENTAL, GATES φτιάχνουν ιμάντες και οι εντατήρες/ ρουλεμάν φτιάχνονται αλλού φασόν, αυτό όμως δεν λέει κάτι ιδιαίτερα γιατί έχει τον έλεγχο ποιότητας η εταιρία με το όνομα της στο κουτί.

Τα γνήσια ανταλλακτικά είναι μεν ακριβότερα αλλά έχει αποδειχθεί ότι είναι 100% σίγουρα άσχετα ποιός τα φτιάχνει για τίς εταιρίες αυτοκινήτων. Πρίν λίγα χρόνια έπεσα σε σκάρτη παρτίδα σετ χρονισμού Gates, πήρα ένα σετ και ο αυτόματος εντατήρας είχε περισσότερα μπόσικα από τον παλιό που έβγαλα, το γύρισα πίσω και ανοίξαμε άλλα 4 κουτιά για να βρεθεί ένα σωστό σετ, δεν τυχαίνει κάθε μέρα αυτό αλλά τυχαίνει, οπότε αν δεν αγοράσει κάποιος το γνήσιο σετ θέλει ψάξιμο ότι aftermarket και να βάλει, το λέω εκ πείρας, εγώ στο δικό μου επειδή είναι παλιό μοντέλο έχω την τύχη ότι aftermarket εξαρτήματα υπάρχουν ακόμα στην αγορά να είναι ποιοτικά.

Έβαλα αντλία νερού και top mount και ήταν SKF made in france κατασκευής 2005 όλα μεταλλικά και μιας άλλης ποιότητας που φαίνεται ακόμα και στο φινίρισμα, το σετ χρονισμού είναι της ΙΝΑ με μεταλλικούς εντατήρες που ακόμα και μετά από 350.000 χλμ δεν χρειάζονται άλλαγμα τα ρουλεμάν τους, ιμάντα έβαλα Dayco γιατί ήταν ο μόνος με 115 δόντια, οι άλλες εταιρίες είχαν μόνο του απλού μοντέλου με 116 δόντια, το γνήσιο είναι γνήσιο, αρκεί να είναι το πραγματικά γνήσιο μέσα στο κουτί.
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#523605 Πάντως βλέπω ότι το ΟΕΜ ζήτημα να είναι 5 ευρώ πιό ακριβό (από ebay) από το άφτερ, οπότε για τέτοια ανταλλακτικά που η τοποθέτηση είναι πιο ακριβή από το ίδιο το ανταλλακτικό, νομίζω προς τα εκεί θα κινηθώ...

Τώρα, για τακάκια πχ, μπορείς να κάνεις και καμιά παραχώρηση, μπρος πίσω τα πήραμε 100 ευρώ, της αντιπροσωπείας είχαν 270 :vava:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523608 Ανάλογα το στύλ οδήγησης πάνε τα τακάκια, αν είσαι μαχητής του ΣΚ τα τακάκια των 100€ εμπρός - πίσω είναι σκουπίδια, αν είσαι νορμάλ στύλ ταξιτζής, γραφείο, σούπερ μάρκετ κλπ είναι μια χαρά.