Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#349370
KonTaz έγραψε:Αμάξι:Toyota iQ 106.000+ χιλιόμετρα
Σε ανωμαλίες δρόμου,που είναι μεγαλύτερες από τον τροχό του αμαξιού και έχουν σχετικά μεγάλη καμπυλότητα(είτε σαμαράκια είτε γούβες όπως μια υδροροή στα δεξιά/αριστερά ενός δρόμου)
Αν περνάει ανωμαλίες μεγαλύτερες από τον τροχό του αμαξιού μιλάμε για σούπερ εκτός δρόμου όχημα που ρίχνει στα αυτιά και σε unimog.... :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#349522 Tι γνώμη έχουμε για ιμάντες χρονισμού και αντλία νερού της SKF; Και γενικά ποιες θεωρούνται αξιοπρεπείς μάρκες;
Άβαταρ μέλους
By xeno
#349532
KonTaz έγραψε:Αμάξι:Toyota iQ 106.000+ χιλιόμετρα

Σε ανωμαλίες δρόμου,που είναι μεγαλύτερες από τον τροχό του αμαξιού και έχουν σχετικά μεγάλη καμπυλότητα(είτε σαμαράκια είτε γούβες όπως μια υδροροή στα δεξιά/αριστερά ενός δρόμου) κάνει έναν μεταλλικό θόρυβο όταν τις περνάει,ακόμα και ίσα ίσα να τσουλάει το αμάξι.
Ο θόρυβος είναι χειρότερος όσο πιο κρύο είναι το αμάξι.
Καμία ιδέα για το τι είναι?


Ε'ιχα κι εγώ ανάλογο ζήτημα με μεταλλικό θόρυβο όταν περνούσα από μικροανωμαλίες και λακούβες και τελικά ήταν ένα μικρό κομμάτι από τη σπείρα του πίσω ελατηρίου ανάρτησης, που είχε σπάσει και κοπανούσε μέσα στη βάση του ελατηρίου.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#349581
panos2171 έγραψε:Tι γνώμη έχουμε για ιμάντες χρονισμού και αντλία νερού της SKF;


Aprooved! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#349588 Αν έχουν την ποιότητα και την προσοχή που δίνουν στα ρουλεμάν τότε τα παίρνω χθες. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#350419 Με τα αλάτια που ρίχνουν αυτές τις μέρες το αυτοκίνητο χρειάζεται άμεσα πλύσιμο από κάτω ή με μια φορά δεν τρέχει και τίποτα;
Άβαταρ μέλους
By glf
#350507 Ε όχι και άμεσα. Αφού θα ξαναβγεις και θα ξαναγεμίσει.
Αφού λιώσουν τα χιόνια και ξεπλυθεί από καμιά βροχή το μέρος τότε κάνω το σχολαστικό πλύσιμο από κάτω. Άξονα, εξάτμιση, πάτωμα, άκρα.
Έχω και άκρο στο πλυστικό με γωνία 90 ακριβώς για το πλύσιμο κάτω
Άβαταρ μέλους
By elteo
#350554 Αυτό. Και να λιώσουν αν βρέξει με τα αλάτια που έχουν ρίξει πάλι λόκως θα γίνει. Προχωρημένη άνοιξη.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#356401 Θέλω να αλλάξω:

1) σετ συμπλέκτη (δίσκο-πλατό, τρομπάκι)
2) βαλβολίνες
3) λάδι-φίλτρο μηχανής
4) ιμάντα (και ίσως 3 αισθητήρες στροφαλου-εκκεντρο)

Πόσο περίπου υπολογίζεται τα εργατικά; Απ'όσο ξέρω είναι μπελαλίδικη δουλειά ο συμπλέκτης. Ανταλλακτικά-αναλώσιμα έχω ήδη πάρει.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#356429 Το AYGO 10ετιας, εβγαλε σημα μπαταριας (δεν φορτιζει προφανως) αρα παμε για δυναμο, σε τι κοστος παει περιπου το ανταλλακτικο και η εργασια που οπως το βλεπω ειναι τοποθετημενο ετσι που θα θελει ξηλωμα ο προφυλακτηρας...??
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#356508
224v έγραψε:Το AYGO 10ετιας, εβγαλε σημα μπαταριας (δεν φορτιζει προφανως) αρα παμε για δυναμο, σε τι κοστος παει περιπου το ανταλλακτικο και η εργασια που οπως το βλεπω ειναι τοποθετημενο ετσι που θα θελει ξηλωμα ο προφυλακτηρας...??


Υπάρχουν καινούργια προφανώς ακριβά και ανακατασκευασμένα στη μισή ίσως και χαμηλότερη τιμή, εξαρτάται από την τιμή του καινούργιου. Πάρε τιμή αντιπροσωπείας με συνοδεία υπογλώσσιου, και πάρε τιμές από το τηλέφωνο για σύγκριση, και φέρτο να σου το περάσουν ο Στέφανος με τον Γιώργο.

https://www.google.gr/search?q=%CE%B4%C ... 8AetprCgAg