Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#330252
Giuseppe Busso έγραψε:
trident1971 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Επειδή το θέμα το ψάχνω διεξοδικά, υπάρχει περίπτωση να είναι το παρακάτω

Εικόνα

Κάτι σαν βηματικό ή σταθεροποιητής ρελαντί (?).


1) Γιατι υποψιαζεσαι οτι μπορει να ειναι το συγκεκριμενο?
2) Δες ει δυνατον τον καταλογο σου στα Αγγλικα... το συγκεκριμενο ειναι Idle Air Control (IAC)???
3) κανα θεματακι σε διαγνωστικο δεν φαινεται?
4) το κανει παντα ή σε μερικες φασεις μονο?


1) γιατί το σκέφτηκε ένας καλός φίλος που ψάχνουμε μαζί την υπόθεση
2) Idle control valve λέγεται, σωστός είσαι
3) Όχι γιατί μάλλον δεν είναι τελείως χαλασμένο...δουλεύει (έχει αντίσταση, περνάει ρεύμα), αλλά δεν δουλεύει σωστά. Ισως να θέλει καθάρισμα...ξέρω γω; Από fora που διάβασε ο φίλος μου...κάνα δυο περιπτώσεις σε fiat με 1.2 μοτέρ, ήταν δύσκολος ο εντοπισμός από που είναι το πρόβλημα.
4) το κάνει όταν πειράζω τα ηλεκτρικά. Όταν δε ανοίγω το air-condition τότε η αυξομείωση των στροφών αποτυπώνεται και στο στροφόμετρο.




Απο 20 Οκτωβρίου εδω http://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=13&t=383&start=1275#p315918 και λιγο παρακατω εξηγω μια πιθανοτητα, υποθετω και ο Bill33 σχεδον προς την ιδια κατευθυνση κοιταει.

Μπορει να μην ειναι αυτο... αλλα τα συμπτωματα ειναι σχετικα. Ενδεχομενως να εχει αρκετη μάκα/καρβουνιλα.
Δειτε και το MAF (υποθετω πως εχει).
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#330266
trident1971 έγραψε:Απο 20 Οκτωβρίου εδω http://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=13&t=383&start=1275#p315918 και λιγο παρακατω εξηγω μια πιθανοτητα, υποθετω και ο Bill33 σχεδον προς την ιδια κατευθυνση κοιταει.

Μπορει να μην ειναι αυτο... αλλα τα συμπτωματα ειναι σχετικα. Ενδεχομενως να εχει αρκετη μάκα/καρβουνιλα.
Δειτε και το MAF (υποθετω πως εχει).


Είσαι ωραίος. Εδώ που φτάσαμε μετά από τόσο καιρό, μακάρι να είναι αυτό, να δώσω 150-200 ευρώ και να ξέρω ότι λύθηκε το θέμα.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#330315
Giuseppe Busso έγραψε:
Χθες πήρα το αυτοκίνητο πίσω. Άφτιαχτο. Αφού απαίτησα να μου βάλουν το παλιό μου δυναμό, όπως και έγινε και να μου επιστρέψουν τα χρήματα που είχα πληρώσει αλλά και της εργασίας αυτού (316.00 ευρώ εις το σύνολο δηλαδή).

Επειδή το θέμα το ψάχνω διεξοδικά, υπάρχει περίπτωση να είναι το παρακάτω
Κάτι σαν βηματικό ή σταθεροποιητής ρελαντί (?).


Αυτό το βηματικό μοτέρ είναι από τα πρώτα που έμαθα! Ηταν από τα πρώτα που μου είχαν αλλάξει στο 106 16V, γιατί έτρεμε- τρανταζόταν στο ρελαντί (μετά αλλάχθηκε ένα ελατήριο στην εξάτμιση, ένας αισθητήρας στροφών, 4-5 πολλαπλασιαστές και όλη η καλωδίωση :rant: :rant: ).
Στην περίπτωσή μου δεν επηρεαζόταν πολύ από το ρεύμα, αλλά με την αλλαγή του ησύχασε (για κάποιο διάστημα :s_mad )
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#330464 Σε αντίστοιχα προβλήματα της ΖΧ με αυτά του Busso τον πρώτο καιρό προ 20ετίας, το πρόβλημα λύθηκε με σπρέι καθαρισμού επαφών στη φισα που κατέληγε στον εγκέφαλο.

.
Άβαταρ μέλους
By otso
#330504 αληθεια ,καλο δεν θα ηταν ,να περασουμε τις φυσες στον εγκεφαλο, BSI και οπου αλλου, μια στο τοσο ,με σπρει καθαρισμου επαφων; η θα φυρανουν ;
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#331431
Giuseppe Busso έγραψε:
trident1971 έγραψε:Απο 20 Οκτωβρίου εδω http://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=13&t=383&start=1275#p315918 και λιγο παρακατω εξηγω μια πιθανοτητα, υποθετω και ο Bill33 σχεδον προς την ιδια κατευθυνση κοιταει.

Μπορει να μην ειναι αυτο... αλλα τα συμπτωματα ειναι σχετικα. Ενδεχομενως να εχει αρκετη μάκα/καρβουνιλα.
Δειτε και το MAF (υποθετω πως εχει).


Είσαι ωραίος. Εδώ που φτάσαμε μετά από τόσο καιρό, μακάρι να είναι αυτό, να δώσω 150-200 ευρώ και να ξέρω ότι λύθηκε το θέμα.


Δυστυχως ειναι (απο οτι διαβαζω στα ιντερνετς και σε βιντεο) συνηθως πολυπλοκος ο ελεγχος του, θελει παλμογραφο και ανθρωπους που να ξερουν γράμματα :lol: δεν ειναι φαση "δεν παιρνει ρευμα πετα το".

Δοκιμασε την πατροπαραδοτη μεθοδο κοπανηματος με την λαβη του κατσαβιδιου την ωρα που καλειται να κανει διορθωσεις ωστε "να ξεκολλησει" και να στροφαρει καλυτερα ή/και δοκιμαστε να το βγαλετε με προσοχη και να δειτε αν παιρνει καθαρισμα με σπρευ η μάκα και στο αξονακι του κι μεσα στους αυλους.
Δυστυχως δεν μπορω να σου πω "αλλαξε το" με τετοια τιμη που θα εχει.
Καθαρισμα πεταλουδας δεν θα εβλαπτε by the way.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#331536 Υaris 2008 mkii. 1.3 αυτόματο. Σε επιταχύνσεις σε χαμηλες στροφές κι ιδιαίτερα σε φόρτο κινητήρα ( π.χ. σε ανηφόρα και όχι σε κατηφόρα) ακόύγεται ένα ήχος σαν συντονισμός. Η χροια του ήχου εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα. Πιό έντονος στο φάσμα των 1000 με 2500 σ.α.λ. Σαν ταχύ κροτάλισμα ας το πω. Κανένας κραδασμός στο τιμόνι λεβιέ δάπεδο κτλ.

Για βοηθήστε.
Μπας και ιμάντας στα πρώτα του;;

Στα τελευταία δευτερόλεπτα ανεβαίνουμε ανηφόρα θανάτου με 2η σχέση, ακούγεται το σαν κροτάλισμα.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#331615 Ρε παιδιά σε τελείως κρύο αμάξι που πρέπει να είναι η στάθμη του παραφλου?
Ανοιξα να βάλω νερό στους υαλοκαθαριστήρες και ηταν στο min ακριβώς.
Όταν ζεσταίνεται ανεβαίνει σωστά?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#331618 σωστα!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#331636 δεν είναι σε όλα τα αυτοκίνητα ακριβως ιδιο.Ζεστο να μην ξεπερναει το μαξ και κρυο όχι κατω από το μίνιμουμ.
στο δικο μου ας πουμε κρυο ειναι στο μίνιμουμ,και ζεστο λιγο κατω από το μαξ.