Giuseppe Busso έγραψε:trident1971 έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Επειδή το θέμα το ψάχνω διεξοδικά, υπάρχει περίπτωση να είναι το παρακάτω
Κάτι σαν βηματικό ή σταθεροποιητής ρελαντί (?).
1) Γιατι υποψιαζεσαι οτι μπορει να ειναι το συγκεκριμενο?
2) Δες ει δυνατον τον καταλογο σου στα Αγγλικα... το συγκεκριμενο ειναι Idle Air Control (IAC)???
3) κανα θεματακι σε διαγνωστικο δεν φαινεται?
4) το κανει παντα ή σε μερικες φασεις μονο?
1) γιατί το σκέφτηκε ένας καλός φίλος που ψάχνουμε μαζί την υπόθεση
2) Idle control valve λέγεται, σωστός είσαι
3) Όχι γιατί μάλλον δεν είναι τελείως χαλασμένο...δουλεύει (έχει αντίσταση, περνάει ρεύμα), αλλά δεν δουλεύει σωστά. Ισως να θέλει καθάρισμα...ξέρω γω; Από fora που διάβασε ο φίλος μου...κάνα δυο περιπτώσεις σε fiat με 1.2 μοτέρ, ήταν δύσκολος ο εντοπισμός από που είναι το πρόβλημα.
4) το κάνει όταν πειράζω τα ηλεκτρικά. Όταν δε ανοίγω το air-condition τότε η αυξομείωση των στροφών αποτυπώνεται και στο στροφόμετρο.
Απο 20 Οκτωβρίου εδω http://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=13&t=383&start=1275#p315918 και λιγο παρακατω εξηγω μια πιθανοτητα, υποθετω και ο Bill33 σχεδον προς την ιδια κατευθυνση κοιταει.
Μπορει να μην ειναι αυτο... αλλα τα συμπτωματα ειναι σχετικα. Ενδεχομενως να εχει αρκετη μάκα/καρβουνιλα.
Δειτε και το MAF (υποθετω πως εχει).