- 11 Φεβ 2018, 12:27
#483858
Επειδή τα τελευταία 3 χρόνια (αφότου άλλαξα τον θερμοστάτη, είχε κολλήσει ανοιχτός ο αρχικής τοποθέτησης με συνέπεια να μην ανεβάζει σχεδόν ποτέ το μοτέρ θερμοκρασίες πάνω από 84-85, όταν κανονικά φορά θερμοστάτη που ξεκινά να ανοίγει στους 92) παρατηρώ κάθε φορά σε ταξίδι και που και που σε κίνηση πόλης, τις θερμοκρασίες ψυκτικού από το κρυφό μοτέρ, δεν έχω ξαναδεί ποτέ να πέφτει η ένδειξη θερμοκρασίας μετά από αρκετή ώρα λειτουργίας, τόσο χαμηλά (75-77 βαθμούς) έστω και για λίγα λεπτά, στην ίδια πάντα διαδρομή, έκανα την υπόθεση του συσχετισμού με την απώλεια καυσαερίων από την πολλαπλή, λόγω και της χρονικής συγκυρίας που παρατηρήθηκε. Έχεις καμιά ιδέα που αλλού θα μπορούσε να οφείλεται η εμφάνιση τόσο χαμηλών θερμοκρασιών, πέραν του θερμοστάτη;