Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#483853 oxi δεν εχει σχεση.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#483858 Επειδή τα τελευταία 3 χρόνια (αφότου άλλαξα τον θερμοστάτη, είχε κολλήσει ανοιχτός ο αρχικής τοποθέτησης με συνέπεια να μην ανεβάζει σχεδόν ποτέ το μοτέρ θερμοκρασίες πάνω από 84-85, όταν κανονικά φορά θερμοστάτη που ξεκινά να ανοίγει στους 92) παρατηρώ κάθε φορά σε ταξίδι και που και που σε κίνηση πόλης, τις θερμοκρασίες ψυκτικού από το κρυφό μοτέρ, δεν έχω ξαναδεί ποτέ να πέφτει η ένδειξη θερμοκρασίας μετά από αρκετή ώρα λειτουργίας, τόσο χαμηλά (75-77 βαθμούς) έστω και για λίγα λεπτά, στην ίδια πάντα διαδρομή, έκανα την υπόθεση του συσχετισμού με την απώλεια καυσαερίων από την πολλαπλή, λόγω και της χρονικής συγκυρίας που παρατηρήθηκε. Έχεις καμιά ιδέα που αλλού θα μπορούσε να οφείλεται η εμφάνιση τόσο χαμηλών θερμοκρασιών, πέραν του θερμοστάτη;
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#484013 Για μια σχετικά μικρή γρατζουνιά στη ζάντα πιστεύετε αξίζει να ασχοληθώ με κάποιο κιτ επισκευής;
Ή να το πάω στον Πέττα; Συνήθως το κόστος και ο χρόνος παράδοσης ποιος είναι;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#484026 Για απλές ζάντες (χωρίς διχρωμία, diamond cut κτλ) είναι 50-60€ η μία. Ρώτησα στον Πέττα πριν καμιά βδομάδα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#484115 Εχει διαφορα βιντεακια στο youtube. Ορεξη και χωρο να εχεις αλλιως για μικρογρατζουνιες δε φαινεται να ειναι κατι τρομερο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#485012 Υπάρχει λόγος που έπειτα από αλλαγή μπουζί ανέβηκε λίγο η κατανάλωση; Στο ρελαντί ενώ έβλεπα σταθερα 0.6l/h τώρα κυμαίνεται μεταξύ 0.7-0.8.Μιλάω στις ίδιες συνθήκες με κλιματισμό κλειστό και τη μηχανή ζεστή.
Παίζει να φταίει που από bosch πήγα σε ngk;
Άβαταρ μέλους
By otso
#485033 Η απορια ειναι , ο καταλυτης ειναι πρωτος και το dpf αμεσως μετα ,τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο , γιατι βουλωνει το
dpf και οχι ο καταλυτης; ενταξει το υλικο δεν ειναι ιδιο αλλα απο τις φωτο οι τρυπες το ιδιο μικρες μου φαινονται.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485039 μαλλον λογω μονιμης υψηλης θερμοκρασιας του καταλυτη,δεν μενει τιποτα πανω.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#485040 Παντως τα μισα αυτοκινητα με dpf, τα εχουν βγαλει! Για καλυτερα το βαλανε, @@ αποτελεσματα εχουν!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485042 Μετά το start&stop, το dpf πρέπει να είναι το δεύτερο πιο σάπιο σύστημα "περιβαλλοντικής" ευσυνειδησίας.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#485043 Γιατί; Προτιμάς τα σωματίδια αφιλτράριστα;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485044 Είναι τελικά φιλτραρισμένα ή αυτό ισχύει για τα πρώτα 10-20-30Κ χλμ και μετά όποιον πάρει ο χάρος?