- 27 Οκτ 2017, 10:32
#447575
Aνακάλυψα προχθές ότι η μόνωση του καλωδίου που μεταφέρει το σήμα από τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού του κινητήρα (βρίσκεται πάνω στο καβούκι του θερμοστάτη), έχει φθαρεί σε 2 σημεία (φαίνεται ο χαλκός). Να πω αρχικά ότι πριν 2,5 χρόνια που είχα αλλάξει θερμοστάτη (πήγαινε πακέτο με τον αισθητήρα), ο μηχανικός στο συνεργείο που έκανα την αντικατάσταση, έσκισε ένα κομμάτι από το εξωτερικό μαύρο σπιράλ προστασίας της καλωδίωσης της φίσας που κουμπώνει στον συγκεκριμένο αισθητήρα, οπότε ένα τμήμα της καλωδίωσης, γύρω στα 5-7 εκατοστά μήκους, έμεινε εκτεθειμένο χωρίς το προστατευτικό μαύρο σπιράλ. Σε αυτό το τμήμα καλωδίου, στο ένα από τα 2 καλώδια του ζεύγους, είδα λοιπόν ότι σε 2 σημεία του φαίνεται ελάχιστα ο χαλκός του αγωγού (έχει σκιστεί η μόνωση δηλαδή). Σκεπτόμενος ότι αυτό σε βάθος χρόνου λογικά μπορεί να δημιουργήσει θέματα στο σήμα (πχ μεταβολή αντίστασης αγωγού λόγω οξείδωσης) και να διαβάζει ότι να ναι σήμα ο εγκέφαλος για τη θερμοκρασία, θέλω τη βοήθειά σας.
Σκέφτηκα να το καλύψω με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι (αφού πρώτα κόψω το μακαρόνι κατά μήκος για να το φορέσω περιμετρικά στο ζεύγος καλωδίων). Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το θερμοσυστελλόμενο γύρω στους 80 βαθμούς αρχίζει και συρρικνώνεται, κι επειδή ο αέρας που περιβάλλει τα καλώδια αυτά που βρίσκονται πολύ κοντά στο μπλοκ του κινητήρα και δίπλα σε κολλάρα ψυκτικού κυκλώματος, ενδέχεται να φτάνει ή και να και 90 βαθμούς κάποιες φορές, φοβάμαι μήπως μαζέψει πολύ το μακαρόνι από τις θερμοκρασίες και κολλήσει στα καλώδια σαν τσίχλα. Σε άλλες εφαρμογές αυτό είναι και το ζητούμενο, αλλά στη συγκεκριμένη δεν ξέρω αν είναι σωστό...
Εναλλακτικά σκέφτηκα κάτι τέτοιο:
https://venieris.com/%CE%97%CE%9B%CE...roductID/38412Εσείς στη θέση μου τι θα προκρίνατε και γιατί; Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κανέναν; Τα φώτα σας παιδιά.