Ίσως έχει νόημα συναγερμός με δυνατότητα εκκίνησης κινητήρα - αυτό με την προϋπόθεση ότι μπορείς να βρεις έναν τρόπο να εκκινεί και το κλίμα σχεδόν ταυτόχρονα. Αν παρκάρεις σε γκαραζ το ξεχνάς λόγω καυσαερίων.
Δες αν έχει η Peugeot κάποιο σύστημα θέρμανσης της καμπίνας και αν αυτό μπορεί να μπει μετά.
Στο Volvo είχε ένα, ηλεκτρικό νομίζω, αλλά έμπαινε μόνο στην παραγγελία και όχι retrofit.
Για έναρξη κινητήρα δε με ενδιέφερε ποτέ έτσι και αλλιώς. Η Mazda είχε στο Cx5 ένα option μια πρίζα καπού στον κινητήρα που τον ζεσταίνε με ρεύμα, αυτό θα ήταν καλό γιατί μετά θα έπαιρνε το καλοριφέρ αμέσως αλλά η πεζω δεν το είχε, η volvo υποθετω θα έχει κάτι αντίστοιχο ξέρουν από κρύα.
Υπάρχουν after market, πχ αυτή η DEFTA έχει κιτ για κάθε μοντέλο που κουμπονουν στον κινητήρα και τον ζεσταίνουν με ρεύμα. Αλλά οκ, πολύ effort χωρίς να το έχω τόσο ανάγκη...
https://campaigns.webasto.com/winterakt ... on-freedom
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
KiloMeater έγραψε:Εντάξει τό ξανά σκέφτηκα και τελικά δε θα κάνω κάτι, σήμερα που είχε και χιόνια πχ δεν είδα να χρειάζεται.
Για έναρξη κινητήρα δε με ενδιέφερε ποτέ έτσι και αλλιώς. Η Mazda είχε στο Cx5 ένα option μια πρίζα καπού στον κινητήρα που τον ζεσταίνε με ρεύμα, αυτό θα ήταν καλό γιατί μετά θα έπαιρνε το καλοριφέρ αμέσως αλλά η πεζω δεν το είχε, η volvo υποθετω θα έχει κάτι αντίστοιχο ξέρουν από κρύα.
Υπάρχουν after market, πχ αυτή η DEFTA έχει κιτ για κάθε μοντέλο που κουμπονουν στον κινητήρα και τον ζεσταίνουν με ρεύμα. Αλλά οκ, πολύ effort χωρίς να το έχω τόσο ανάγκη...
Ποια είναι η χαμηλότερη θερμοκρασία που θεωρείς ότι θα βρεις το χειμώνα;
Μια φίλη στον Καναδά (δεν θυμάμαι πόλη) μου έλεγε ότι έβαζε το αυτοκίνητο σε (μη θερμαινόμενο) γκαραζ και κάθε μέρα τη μπαταρία στο tender γιατί αλλιώς, από το κρύο, την άκουγε.
Αλλά μετά πρυτανεύει η λογική, σιγά τη Ferrari τώρα που θα κάτσω να του φτιάξω τέτοια πράγματα .
rx8_drifter έγραψε:Απλά όταν αγοράσεις σπίτι πάρε με γκαράζ, περισσότερο σπάσιμο είναι το να κάνεις Μια ώρα τζάμια πάρα να είναι κρύο το αμαξι
Ε όχι και μια ώρα... είσαι με το ψεκαστήρι ψεκάζεις το μπροστά παρμπρίζ και παράθυρα οδηγού συνοδηγού και είσαι έτοιμος, στο πίσω την ηλεκτρική αντίσταση, ούτε 2 λεπτά υπόθεση τα πρωινά, εκτός και αν το σκεπάζεις οπότε γλιτώνεις την μανούρα. Καλά δεν μιλάμε για κλειστό πάρκινγκ
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Κοίταξα με κρύο και ήταν χαμηλότερα από το ζεστό αφού περίμενα 10-15 λεπτά να πέσουν.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
elteo έγραψε:Ελεγχος στάθμης λαδιού με κρύο ή ζεστό κινητήρα?
Κοίταξα με κρύο και ήταν χαμηλότερα από το ζεστό αφού περίμενα 10-15 λεπτά να πέσουν.
Το σιγουρο ειναι οτι πρεπει να μετρησεις τη σταθμη λιγη ωρα μετα το σβησιμο του κινητηρα ωστε να προλαβει να κυλισει ολο το λαδι προς τα κατω στο καρτερ.
Οι περισσοτεροι συνιστουν να ειναι κρυο το μοτερ αλλα μερικοι λενε να μετρησεις οσο ειναι ακομα ζεστο. Αν και δεν ειμαι σιγουρος, δε νομιζω οτι εχει μεγαλη διαφορα ομως. Κατα την αποψη μου το σημαντικοτερο ειναι να μετρας στις ιδιες συνθηκες καθε φορα και κυριως σε επιπεδο εδαφος...
bill33 έγραψε:"Παρκάρετε το αυτοκίνητο σε λεία επιφάνεια.";Γιατί όχι σε τραχειά;
Λογικα ηλιθια μεταφραση απο το ξενο manual. Φανταζομαι εννοουν "επιπεδη επιφανεια", χωρις κλιση.