Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#582728 Δεν έχω κωδικό, ο μηχανικός μου είπε ότι ίσως να έχει τρυπήσει κάπου ο θάλαμος του καταλύτη. Και έτσι ο δεύτερος λ να μπλέκει. Έβαλα και 100αρα και πρέπει να πιέζω ώστε να πυρώνει και να κάψει κατάλοιπα.

.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#582766 Αν δεν το έχεις κάνει, ξεκίνα με ένα καλό καθαρισμό του αισθητήρα MAF γιατί μπορεί να δουλέψει (2 στις 3 φορές εμένα). Όχι με σπρέυ που είχαν κάνει στο συνεργείο, αλλά προσεκτικά με μπατονέτα και καθαρό οινόπνευμα σε ότι υπάρχει εκεί μέσα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#582810 Οκ, εάν ξανά ανάψει το check engine. Τώρα θα κάψω την 100αρα σε γρήγορους ρυθμούς και βλέπουμε το αποτέλεσμα. Θα το σηκώσω για να δούμε όμως και καταλύτη
Αυτή η ιστορία με τον δεύτερο λ, μπλέξιμο αφού μπορεί να πάει σε ενδιάμεση ρύθμιση λόγω εισροής αέρα στον καταλύτη και μπέρδεμα των εντολών μεταξύ των λ

.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#582855 Καλημέρα,
Nissan Micra K12 παταμε κορνα και δεν παιζει, εκτος:
- Αν του ερθει εκεινη τη στιγμη
- Αν το τιμονι ειναι στραμμενο αρκετα (σε σχεση με την ευθεια), οχι πχ σε φαση αλλαγης λωριδας

Το συνεργειο ειπα για σπιράλ τιμονιου, και θα πει τιμη απο Δευτερα. Επειδη το κόβω ακριβουτσικο, μπορω να κανω κατι εγω?


Στο ίδιο μοτίβο, δεν παιζουν τα χειριστηρια τιμονιου για το συγκεκριμενο. Το σπιραλ εχει σχεση και με αυτα ή όχι?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#582857 Ναι, έχει σχέση, από κει μέσα περνάνε όλα τα καλώδια.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#582890 Χλωμό, αν έχει θέμα η καλωδιοταινία μέσα στο καρούλι δεν παίρνει επισκευή εύκολα.

Αν έχεις όρεξη και πολυμετρο μπορείς να βγάλεις το τιμόνι (ακολουθώντας της οδηγίες απομόνωσης του αερόσακου) και να τσεκάρεις την συνέχεια μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους του clockspring. Μπορείς να βρεις σχεδιάγραμμα; Αν όχι αυτό, τουλάχιστον να ρίξεις ένα σπρέι επαφών στις φίσες μπας και.

Η κόρνα πχ επειδή ενδεχομένως να κάνει σώμα μέσω του σκελετού του τιμονιού ίσως να είναι πιο απλή αν είναι μόνο η κλέμα/βίδα που πιάνει σε αυτό.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#591371 Καλημέρα.
Προχθές 26/6 έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού σε συνεργείο. Ε λοιπόν, όσες φορές (πολλές) μετά την αλλαγή λαδιών έχω μετρήσει την στάθμη λαδιού στη βέργα, είτε βλέπω να λείπει 1 γραμμή είτε να είναι κομπλέ (5 στις 5). Επίσης κυρίως (σχεδόν αποκλειστικά) βλέπω να λείπει η 1 γραμμή όταν μετρώντας βάλω μέσα στο σωληνάκι την βέργα με την πλευρά των ενδείξεων (χαραγών/γραμμών) όχι από την πλευρά που κοιτάει εμένα αλλά να βλέπει προς τα πίσω.
Λογικά αυτό σημαίνει ότι η πλήρωση σε λάδι είναι οριακά στις 5 γραμμές, οπότε ανάλογα με το από που θα βάλω τη βέργα βλέπω και άλλη ένδειξη, σωστά;
Πάντως 14 χρόνια τώρα, όποτε τσέκαρα στάθμη λαδιού ποτέ δεν το παρατήρησα αυτό κι επίσης μέχρι σήμερα ποτέ δεν αντιλήφθηκα να καίει λάδια το μοτέρ και ποτέ δεν έχω συμπληρώσει λάδια. Προσωπικά αποκλείω κατηγορηματικά να έβαλαν σωστή ποσότητα πχ και μέσα σε 1-2 μέρες (60-70 χλμ) να έκαψε 200-300ml λάδι το μοτέρ.
Εννοείται ότι όλοι οι έλεγχοι στάθμης λαδιού έγιναν με κρύο μοτέρ (τουλάχιστον 1 ώρα μετά το σβήσιμο του μοτέρ) οπότε θέμα του να μην κατέβηκαν όλα τα λάδια στο κάρτερ δεν παίζει.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#591530 Οι έλεγχοι πρεπει να γίνουν οπως λέει το βιβλιαράκι του κατασκευαστή. Κατά τα άλλα μια γραμμή κατω δεν ειναι κατι τραγικό.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#608925 O παρακάτω ήχος ακούγεται όταν συμπλέκεται ο κινητήρας με το κιβώτιο και μόνο, ούτε όταν είναι τέρμα πατημένος ο συμπλέκτης ούτε στο άφημα για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Επίσης δεν πατινάρει καθόλου και οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά. Γενικά όλα δείχνουν να λειτουργούν σωστά, ο ήχος αυτός τι μπορεί να είναι, κανένα ρουλεμάν;

https://files.fm/u/watcg38j#/view/mx5.mp3;play