Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#693230 220.000km, 15 ετών, πλην αλλαγής πεταλούδας και δίσκο-πλατώ, τίποτε άλλο δεν έχει γίνει. Λάδια, φίλτρα, κάθε χρόνο με ευλάβεια.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#693233 Οκ, ξεκινάς με τα βασικά (καλωδίωση, αισθητήρες) αλλά υποψιάζομαι χαλάρωση καδένας που χειροτερεύει όταν είναι κρύο το λάδι και δεν κυκλοφορεί γρήγορα στον τεντωτήρα. Έχεις παρατηρήσει παραπάνω θόρυβο;
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#693234 Χμμ τόσα χρόνια που το έχω... Πάντως, υπάρχουν στιγμές που νιώθω πως είναι πετρελαιοκίνητο και ακούγεται έτσι. Λες καδένα;
Άβαταρ μέλους
By theo13
#693893
panos2171 έγραψε:Παίζει να σου έκαψε ασφάλεια, ειδικά αν προσπαθούσες να το χρησιμοποιήσεις τώρα με τις παγωνιές και πάγωσε το νερό. Σαφώς το πρώτο πράγμα που κοιτάς είναι η ασφάλεια.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Τελικά ήταν η ασφάλεια καμμένη. Το αμάξι είναι φίλου και όντως πήγε να το δουλέψει με αρκετό κρύο (είναι στη Γερμανία).

.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#693916 Σύνηθες φαινόμενο, παγώνει το νερό ζορίζεται το μοτεράκι και καίει την ασφάλεια. Άλλο ένα παράδειγμα στο ότι πάντα μια ασφάλεια όταν αντικαθιστάτε θα πρέπει να είναι στα ίδια Amp.
Άβαταρ μέλους
By thednick
#697964 Πιθανόν η πιο χαζη τεχνική απορία του αιώνα αλλα γιατί κάποια αυτοκίνητα έχουν την ρεζέρβα κάτω απο το πορτμπαγκαζ, ενώ κάποια την έχουν μέσα? Προφανώς είναι πολύ πιο δύσκολο να αφαιρέσεις την ρεζερβα οταν ειναι κάτω απο το αμαξι, ενώ ειναι εκτεθειμμένη στις καιρικές συνθήκες. Από την άλλη ίσως κερδίζεις ενα πιο επίπεδο χωρο φόρτωσης, αν και δεν ειμαι σιγουρος οτι κερδίζεις κάτι πραγματικά. Υπάρχει κάποιος άλλος λογος? π.χ. χαμηλότερο κέντρο βάρους?
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#697979
thednick έγραψε:Πιθανόν η πιο χαζη τεχνική απορία του αιώνα αλλα γιατί κάποια αυτοκίνητα έχουν την ρεζέρβα κάτω απο το πορτμπαγκαζ, ενώ κάποια την έχουν μέσα? Προφανώς είναι πολύ πιο δύσκολο να αφαιρέσεις την ρεζερβα οταν ειναι κάτω απο το αμαξι, ενώ ειναι εκτεθειμμένη στις καιρικές συνθήκες. Από την άλλη ίσως κερδίζεις ενα πιο επίπεδο χωρο φόρτωσης, αν και δεν ειμαι σιγουρος οτι κερδίζεις κάτι πραγματικά. Υπάρχει κάποιος άλλος λογος? π.χ. χαμηλότερο κέντρο βάρους?

Πολλοί λόγοι παίζουν ρόλο. Ανάλογα το σχεδιασμό του αυτοκινήτου, τη θέση του κινητήρα, τους άξονες κίνησης, τι πράγματα θες να χωρέσουν που, κατανομή βάρους κλπ κλπ.
Να σου δώσω ένα παράδειγμα...αν έχεις ρεζέρβα τοποθετημένη μέσα στο όχημα κάτω απ το χώρο αποσκευών, σε περίπτωση αλλαγής, πρέπει να βγάλεις τις αποσκευές αν υπάρχουν. Κι αν αυτό σ ένα επιβατικό θέλει λίγο χρόνο, σ ένα επιβατικό βάν ή μίνιμπας είναι θέμα. Σκέψου και να βρέχει την ώρα της αλλαγής. Εσύ θα γίνεις παπί και χάλια ούτως ή άλλως οι αποσκευές όμως;
Γι αυτό στα δεύτερα, θα την βρεις να κρέμεται από κάτω, συνήθως σε κούνια με αναβατόριο.
Σ ένα Panda πρώτης γενιάς που είχα κάποτε την είχε μέσα στη μηχανή.
Ίδια διάσταση με τα φορεμένα στο αυτοκίνητο και ήταν εκεί γιατί δεν χώραγε αλλού. Στο χώρο αποσκευών έτρωγες πολύ ωφέλιμο, από κάτω είχες το ρεζερβουάρ...τελευταία λύση στη μηχανή.
Γενικώς και ανάλογα το όχημα και τη χρήση θα την βρεις τη ρεζέρβα σε διάφορα σημεία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#697984
BEAMS έγραψε:Σ ένα Panda πρώτης γενιάς που είχα κάποτε την είχε μέσα στη μηχανή.
Ίδια διάσταση με τα φορεμένα στο αυτοκίνητο


οπως και στο Λαντα νιβα με κανονικης διαστασης ζαντα/ελαστικο.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#698043 Και σε όλα τα μικρά FIAT (127, 128) και σε πολλά άλλα. Πλέον αδύνατον με τόσο φαρδιά λάστιχα που έχουν τα καινούρια να κάνεις κάτι τέτοιο. Η ανάγκης μπορεί και να χωρούσε βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#698044 Και να χωράει δεν θα μπει λόγω προδιαγραφών σύγκρουσης με πεζό.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#701169 Το υπογειο γκαραζ μου ειναι σχετικα στενο με συνεπεια να κανω μανουβρες για να παρκαρω.
Εχω κατασταλαξει σε μια αλληλουχια κινησεων που ειναι οι λιγοτερες δυνατες με το καλυτερο αποτελεσμα. (παλι καλα που κοβει αρκετα το τιμονι του αμαξιου)

Ωστοσο για να παρκαρω πολλες φορες γυρναω τερμα το τιμονι τερμα οσο παει μεχρι να βρει αντισταση , αρκετες φορες ακουω και το χαρακτηριστικο ελαφρυ γκουπ :lol:
Ποσο επιβαρυντικο ειναι αυτο? Υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει καποιο προβλημα?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#701179 Και το 2.24v, έχει τη ρεζέρβα από κάτω στο Πορτ μπαγκαζ. Μεγάλη ευκολία,!!! Έχει μια μικρή μανιβέλα που με δύο στροφές έχει κατέβει η ρόδα.στο ανέβασμα δε επίσης πολύ εύκολα. Με εξέπληξε ευχάριστα, όταν το χρειάστηκα!!! Η δε ζάντα 30 χρόνια είναι σε κατάσταση καινούριας το χρώμα κλπ. Κανονική ζάντα βέβαια15αρα.

< Note >