saxon_747 έγραψε:Που μπορεί να είναι; Έχω ψάξει παντού στο χώρο της μηχανής, όσο τουλάχιστον μπορώ.
Φίλτρο αέρα;Φίλτρο AC?Χωρος ρεζέρβας;
Το πιθανοτερο ειναι να εχει ψοφησει κατι.
Dodger έγραψε:Μήπως έχεις βάλει τίποτα καινούρια πατάκια (ελαστικά) και μυρίζει το πλαστικό;
Όχι , δεν έχω κάνει καμμία αλλαγή σε τίποτα.
let the waters of the loch bring you wonderful dreams
Μην αφησεις αυτο που σε τρωει να χορτασει...
JasonLouk έγραψε: γνωρίζεις και κάτι λέρες σαν τον blackpug106 αλλά δεν πειράζει
(Αυτός αριστερά στην φωτογραφία)
Ιδίως σε κρύο κινητήρα ή όταν έχει υγρασία ή βροχή.
Δύο τεχνίτες μου είπαν ότι είναι οκ και δεν χρειάζεται να αλλαχτεί...
Κάποια πρόχειρη λύση?
Μου είπαν σαπούνι ή λάδι αλλά... μην τον ανατιναξω τον κινητήρα ...
Όταν έχεις αναμμένα τα μεγάλα φώτα και το aircon σφυρίζει όταν πατάς απότομα το γκάζι ?
Αν είναι σωστά τεντωμένος και σφυρίζει άλλαξε τον, αν είναι παλιός έχει σκληρύνει και γλυστράει, υπάρχει ένα σπρέϋ που ρίχνεις και σταματάει αλλά είναι για λίγο, δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου.
21 quadra έγραψε: Όταν έχεις αναμμένα τα μεγάλα φώτα και το aircon σφυρίζει όταν πατάς απότομα το γκάζι ?
Τότε σταματάει. Όπως και μετά από ώρα λειτουργίας του κινητήρα.
Παίζει πάντως να βαρέθηκαν να δούνε τεντωμα....
Εχω εδώ και κανα μήνα που βγαίνει το παρακάτω σφάλμα:
Address 01: Engine Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Control Module Part Number: 03C 906 056 BS HW: Hardware No
Component and/or Version: MED9.5.10 00 8544
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 75E1075F1C34EDB6B75-8020
1 Fault Found:
18972 - Low Pressure Fuel Sensor (G410)
P2540 - 008 - Implausible Signal - MIL ON
Readiness: 0000 0000
Μιλώντας με το μηχανικό μου, καθώς υπήρχαν και ζητήματα απόδοσης, αφού το έκανε μια βόλτα με το διαγνωστικό πάνω, βρήκε ότι πιθανόν να είναι ζήτημα πίεσης βενζίνης, αφού τα bar σε κάποιο σημείο πέφτανε κάτω απο 2. Μου σύστησε αλλαγή της αντλίας βενζίνης και του περελκόμενου εγκεφάλου που έχει. Δεδομένου ότι η skoda ζητάει για τα παραπάνω δύο ανταλλακτικά πάνω απο 450 ευρώ, και χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα, τοποθέτησα μια aftermarket. Δεν υπήρχε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά στην απόδοση, και το σφάλμα συνεχίζει να εμφανίζεται σε ανύποπτο και άσχετο χρόνο. Ποτέ δεν έχει εμφανιστεί κάτω απο πίεση. Συνήθως στο ρολαριστό. Αποφάσισα απο μόνος μου να αλλάξω το αισθητήρα χαμηλής πίεσης (G410). Δεν είχα κάποια αλλαγή. Σήμερα είπα να ρίξω σπρέι για επαφές στο σύνδεσμο που κουμπώνει πάνω στον αισθητήρα μήπως και κάτι αλλάξει.
Καμιά ιδέα ρε gyus;
Υ.Γ τα χλμ που έχει το αμάξι(octavia 5 1.6 FSI) είναι αρκετά..... 253.000
g8777 έγραψε:Ποντικι.
Ποντικι λοιπόν.
Μπήκε στη μέσα μεριά της μόνωσης του καπώ και άνοιξε μια τρύπα 10cm... Ξηλώθηκε η μονωση, πλυθηκε το αμάξι, όλα οκ
Να ναι καλά ο βενζινάς που το σηκωσε, έλυσε τα πλαστικά και το καθάρισε. Έπεφταν σκουλήκια απ' το αμάξι...
Amen and a-women!