Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#444518 Αντε τον Παναγιωτη παλι θα ρωτησω μιας και δεν φανταζομαι να ξερει κανενας αλλος , κι ελπιζω να μην με αρχισει στο δουλεμα .
Λοιπον μαστορα το προβλημα μου ειναι οτι εχει τρυπησει απο κατω απο το πορτ μπαγκαζ στην ενωση με το πισω φτερο . καποτε σε ενα ψιλοτρακαρισμα ειχα αφησε ο μαλ να μου αλλαξουν φτερο αντι να φερουν το ιδιο , ε στην συναρμολογηση τα εκαναν πουτανα και γιαυτο σαπισε και τρυπησε .
ερωτησεις
τι παχος λαμαρινα ; λαμαρινα οτι ναναι απο τα ρεταλια στην στραντζα; στα καλα της σημεια η λαμαρινα ειναι γαλβανισμενη
κολλαμε οπως ειναι; με inverter η mig; μετα εκτος απο βαψιμο με τι το περναμε απο κατω;
Θυμασαι που παλια εκαναν πισσαρισμα;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#444528
otso έγραψε:Αντε τον Παναγιωτη παλι θα ρωτησω μιας και δεν φανταζομαι να ξερει κανενας αλλος , κι ελπιζω να μην με αρχισει στο δουλεμα .
Λοιπον μαστορα το προβλημα μου ειναι οτι εχει τρυπησει απο κατω απο το πορτ μπαγκαζ στην ενωση με το πισω φτερο . καποτε σε ενα ψιλοτρακαρισμα ειχα αφησε ο μαλ να μου αλλαξουν φτερο αντι να φερουν το ιδιο , ε στην συναρμολογηση τα εκαναν πουτανα και γιαυτο σαπισε και τρυπησε .
ερωτησεις
τι παχος λαμαρινα ; λαμαρινα οτι ναναι απο τα ρεταλια στην στραντζα; στα καλα της σημεια η λαμαρινα ειναι γαλβανισμενη
κολλαμε οπως ειναι; με inverter η mig; μετα εκτος απο βαψιμο με τι το περναμε απο κατω;
Θυμασαι που παλια εκαναν πισσαρισμα;


H λαμαρίνα 0.8mm το πολύ 1mm, θα κολλήσεις με MIG με σύρμα και αέριο μiγμα όχι καθαρό argon, ότι TIG ή ηλεκτρόδιο, θα βάλεις με το πινέλο ένα καλό αντισκωριακό ( υπάρχει στα μαγαζιά μόνο με χρώματα αυτοκινήτων ένα Γαλλικό με 7€ το λίτρο ) μετά θα το περάσεις αστάρι 2 χέρια, αν υπάρχει αρμός θα του βάλεις αρμόκολλα και μετά πέρασε του ένα χέρι ειδικό κερί, υπάρχει κερί για αυτή τη δουλειά σε σπρέϋ,η πίσα κρατάει υγρασία και δεν την βάζουν όσοι γνωρίζουν, αν ρωτήσεις στο μαγαζί που θα αγοράσεις τα υλικά ξέρουν ( μάλλον ) να σε ενημερώσουν, εσύ όμως διάβασε για καλό και καί τις οδηγίες επάνω στις συσκευασίες.

http://www.loctite.gr/loctite-product-s ... 2620243969
Άβαταρ μέλους
By 224v
#447377 δεν μπορω να ανοιξω αλλο τοπικ και το βαζω εδω σαν θεμα

Τα φιλτρα λαδιου των κινητηρων εχουν διαφορες τιμες... και προελευση. προφανως καπου διαφερουν και εχουν μυστικα κατασκευης και διαφορετικο χρονο ζωης.
Υπαρχουν προτασεις ποιοτητας και προδιαγραφων ωστε να τα προτιμαμε??
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#447410
224v έγραψε:δεν μπορω να ανοιξω αλλο τοπικ και το βαζω εδω σαν θεμα

Τα φιλτρα λαδιου των κινητηρων εχουν διαφορες τιμες... και προελευση. προφανως καπου διαφερουν και εχουν μυστικα κατασκευης και διαφορετικο χρονο ζωης.
Υπαρχουν προτασεις ποιοτητας και προδιαγραφων ωστε να τα προτιμαμε??


Aν έχεις όρεξη δες βιντεάκια, θα σου πω χοντρικά ότι υπάρχουν μεγάλες έως τεράστιες διαφορές, υπάρχουν φίλτρα με ανεπίστροφές βαλβίδες, με ποιοτικά χαρτιά, με χαρτιά που έχουν περισσότερες δίπλες άρα περισσότερα Μ2, κλπ, πρόσφατα τα παιδιά έφεραν για S2000 φίλτρο από την Αμερική που είναι με ανταλλακτικό, δεν το έχω δεί, θα ρωτήσω λεπτομέρειες από περιέργεια και θα σου πω, έτσι για την περιέργεια, πάντως αν τα φίλτρα είναι επώνυμα και γνήσια και δεν πηδάνε άμα πλησιάζεις με μπανάνες υπάρχει μια σιγουριά.

https://www.youtube.com/results?search_ ... il+filters
Άβαταρ μέλους
By 224v
#447570 Ευχαριστω, θελει λιγο ψαξιμο βεβαια, και ισως δεν ειναι ευκολο να τα βρει καποιος εδω... αλλα χρονο εχουμε για να μαθαινουμε..!!!
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#447575 Aνακάλυψα προχθές ότι η μόνωση του καλωδίου που μεταφέρει το σήμα από τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού του κινητήρα (βρίσκεται πάνω στο καβούκι του θερμοστάτη), έχει φθαρεί σε 2 σημεία (φαίνεται ο χαλκός). Να πω αρχικά ότι πριν 2,5 χρόνια που είχα αλλάξει θερμοστάτη (πήγαινε πακέτο με τον αισθητήρα), ο μηχανικός στο συνεργείο που έκανα την αντικατάσταση, έσκισε ένα κομμάτι από το εξωτερικό μαύρο σπιράλ προστασίας της καλωδίωσης της φίσας που κουμπώνει στον συγκεκριμένο αισθητήρα, οπότε ένα τμήμα της καλωδίωσης, γύρω στα 5-7 εκατοστά μήκους, έμεινε εκτεθειμένο χωρίς το προστατευτικό μαύρο σπιράλ. Σε αυτό το τμήμα καλωδίου, στο ένα από τα 2 καλώδια του ζεύγους, είδα λοιπόν ότι σε 2 σημεία του φαίνεται ελάχιστα ο χαλκός του αγωγού (έχει σκιστεί η μόνωση δηλαδή). Σκεπτόμενος ότι αυτό σε βάθος χρόνου λογικά μπορεί να δημιουργήσει θέματα στο σήμα (πχ μεταβολή αντίστασης αγωγού λόγω οξείδωσης) και να διαβάζει ότι να ναι σήμα ο εγκέφαλος για τη θερμοκρασία, θέλω τη βοήθειά σας.
Σκέφτηκα να το καλύψω με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι (αφού πρώτα κόψω το μακαρόνι κατά μήκος για να το φορέσω περιμετρικά στο ζεύγος καλωδίων). Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το θερμοσυστελλόμενο γύρω στους 80 βαθμούς αρχίζει και συρρικνώνεται, κι επειδή ο αέρας που περιβάλλει τα καλώδια αυτά που βρίσκονται πολύ κοντά στο μπλοκ του κινητήρα και δίπλα σε κολλάρα ψυκτικού κυκλώματος, ενδέχεται να φτάνει ή και να και 90 βαθμούς κάποιες φορές, φοβάμαι μήπως μαζέψει πολύ το μακαρόνι από τις θερμοκρασίες και κολλήσει στα καλώδια σαν τσίχλα. Σε άλλες εφαρμογές αυτό είναι και το ζητούμενο, αλλά στη συγκεκριμένη δεν ξέρω αν είναι σωστό...
Εναλλακτικά σκέφτηκα κάτι τέτοιο:
https://venieris.com/%CE%97%CE%9B%CE...roductID/38412
Εσείς στη θέση μου τι θα προκρίνατε και γιατί; Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κανέναν; Τα φώτα σας παιδιά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#447609 Εγώ θα έβαζα αυτοβουλκανιζόμενη ταινία 3Μ. Δεν παθαίνει τίποτε ούτε από ζέστη, ούτε από νερό και μπορείς να την βρεις και στον Καυκά. Την περνάς σαν απλή μονωτική. Καλό είναι από πάνω της να περάσεις και μια μονωτική, για έξτρα προστασία.
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#449178 Το βρίσκω πιο κατάλληλο να εκφράσω εδώ την απορία μου. Αν έχει πιο κατάλληλο τοπικό ας μεταφερθεί...

Ibiza 1.2 tsi dsg 110.000 km.
Έχει αλλάξει mechatronic κ πολύ δίσκο..
Τους τελευταίους μήνες έχω αλλάξει κ μπουζοκαλωδιο σε δύο κυλίνδρους (μεταχειρισμενους). Έκανε θόρυβο κ έβγαλε λαμπάκι κ το διάβασα με κινέζο διαγνωστικό.

Θέλει αλλαγή η καδένα κλπ κάνει μερικές φορές τον χαρακτηριστικό θόρυβο στις κρύες εκκινήσεις.

Έκανε πριν μερικούς μήνες κάτι κομπιάσματα σε ταχύτητες 80-100, κ δεν έδινα σημασία. Τώρα έχει αυξηθεί η συχνότητα τους ειδικά αν πατήσω βαθιά το γκάζι. Σαν δισταγμός ένα πράμα. Δεν ανάβει λαμπάκι με τίποτα λέμε. Φοβάμαι για mechatronic κ dsg.... Παίζει να είναι πολλαπλασιαστής? Κάτι σαν τελειώνουν τα ψωμιά μου? Ένας της γειτονιάς μηχανικός εμπιστοσύνης δεν γνωρίζει. Δεν αλλάζει κάτι αν δεν δει βλάβη στο διαγνωστικό. Το βγάζει κ στο manual k στο αυτόματο. Δεν είναι στην αλλαγή ταχύτητας.

Πριν μια βδομάδα άναψε λαμπάκι μόλις πάρκαρα στη δουλειά, αλλά μετά έσβησε. Στο διαγνωστικό της seat θα το διαβάσει? Από βδομάδα εκεί θα πάω έτσι κ αλλιώς..

Προτιμώ αλλαγή του καλωδίου πολλαπλασιαστής παρακαλώ...!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#452137 Ερώτηση: Κλειδί-κοντρόλ (δες φωτό) έχει πρόβλημα στο "άνοιξε". Όχι του αυτοκινήτου, αλλά της λάμας από τη θήκη. Δουλεύουν όλα τα κουμπιά κανονικά, κλείνει κανονικά αλλά όταν πατάω το κουμπί ΔΕΝ ανοίγει. Πήγε η αδερφή μου στην αντιπροσωπεία και της είπαν κάτι για €300 :help: , έβαλε τα γέλια κι έφυγε. Έχουμε κάποιο site ή ακόμα καλύτερα φυσικό κατάστημα, που να έχει το συγκεκριμένο τύπο; Μιλάμε για Ford Focus 1.4 του '09.

Εικόνα

Και επίσης, αν γνωρίζεται από που να αγοράσω και πως να αλλάξω τη φούσκα του λεβιέ των ταχυτήτων. Κάπως την έσκισαν τα πιτσιρίκια και....
Άβαταρ μέλους
By gakost
#452505 Όλα τα κλειδαράδικα πουλάνε τα πλαστικά.
Θα σου έλεγα να πάρεις από κινέζο και να το αλλάξεις μονος σου αλλά μέχρι να σου έρθει με αυτά που γίνονται με τα τελωνεία.....

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... r&_sacat=0

Έχει και στον Σκρουτζ
https://www.skroutz.gr/c/1834/Kleidia_A ... E%BF%CF%85
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#452699 Eyxαριστώ, βρήκα κατάστημα στο Παλαιό Φάληρο και παρήγγειλα. Θα το αλλάξω μόνος, τη φούσκα σκέφτομαι τώρα :lol:
Άβαταρ μέλους
By opc
#454244 Σε jimny έγινε αλλαγή σε ιμάντα δυναμό και aircondition γιατί σφυρίζε κυρίως στην εκκίνηση και γιατί ο ένας ήταν φθαρμενος. Τοποθετηθηκαν Gates αλλά σήμερα ξανά έκανε το σφύριγμα στην εκκίνηση... Καμία ιδέα? Υπάρχει περίπτωση να είναι από το τεντωτηρα που δεν αλλάξαμε? Αν και δε φαινόταν να θέλει αλλαγή...

.