Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#704448 Όχι, δεν έλεγες τα ίδια, εσύ έλεγες ότι είναι
σχεδιασμένο να χάνει (αυτό που παρατηρεί ο Peterpan δλδ) προς τα έξω και να λερώνει. Εκτός αν θεωρείς ότι και οι σωλήνες του κυκλώματος ψύξης "χάνουν" επειδή αφήνουν το ψυκτικό να κυκλοφορήσει. Σε αυτήν την περίπτωση μάλλον έχουμε πολύ διαφορετικό ορισμό του "χάνει".
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#707442 Διαβάζω αυτό: Παρκάρισμα σε δρόμο με μεγάλη κλίση
https://forum.4troxoi.gr/node/83783?page=3

Είμαι στην 4η σελίδα και άκρη δε βγάζω.
Αφορμή . Σήμερα πάρκαρα σε κατηφόρα και διαπίστωσα οτι το παρκαρισμένο σβηστό ντιζελοyaris με 1η-2η ταχύτητα τσουλάει 10εκ κάθε 5 δευτερόλεπτα.
Χωρίς χειρόφρενο θα το έψαχνα.

Σύμφωνα με τον Quadra21 το ντιζελομοτέρ με τη μεγάλη συμπίεση έπρεπε να μην το αφήνει να τσουλάει.

Δε θυμάμαι να είχε ποτέ τέτοιο θέμα με τα βενζινοκίνητα της οικογένειας ακόμη και σε μεγάλες κατηφόρες.
Άβαταρ μέλους
By glf
#707447 Και γιατί να μη βάλει κάποιος χειρόφρενο σε μεγάλη κιόλας κατηφόρα; Δλδ ίσα ίσα εκεί κι αν είναι απαραίτητο.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#707450 Μέτρια κατηφόρα θα την χαρακτήριζα. Σχεδόν πάντα βάζω αλλά σήμερα είπα να δοκιμάσω χωρίς χειρόφρενο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#707465 Τώρα που το λέτε, αν θυμάμαι καλά, το lexus σε δρόμο με μεγάλη κλίση τσουλάει αν το αφήσω μόνο με το P (και δεν βάλω ποδόφρενο) :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#707467 Μπορεί να κάνετε όλοι σας ζημιά στο κιβώτιο πάντως. Πάντα χειρόφρενο και πάντα πρώτα χειρόφρενο και μετά ταχύτητα, να μην κρατάει το αυτοκίνητο το σασμάν δηλαδή. Το καταπονείτε αδίκως.
Άβαταρ μέλους
By Marios
#707553 Σε κατηφόρα δοκίμασε να το αφήσεις με όπισθεν στο κιβώτιο, εννοείται και χειρόφρενο.

Το κάνω συνέχεια σε πολλά διαφορετικά οχήματα και ποτέ δεν έχει κουνηθεί κάποιο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#707554
Marios έγραψε:Σε κατηφόρα δοκίμασε να το αφήσεις με όπισθεν στο κιβώτιο, εννοείται και χειρόφρενο.

Το κάνω συνέχεια σε πολλά διαφορετικά οχήματα και ποτέ δεν έχει κουνηθεί κάποιο.


Κι εγω ετσι το ξερω το κολπο απο μικρος. Οπισθεν στην κατηφορα και πρωτη σε ισιωμα/ανηφορα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#707555 +1
Αν σε κατηφόρα η μούρη είναι προς τα κάτω, χειρόφρενο και όπισθεν. Αν η μούρη είναι προς τα πάνω, χειρόφρενο και 1η.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#707585
mousatos έγραψε:... το ντιζελομοτέρ με τη μεγάλη συμπίεση έπρεπε να μην το αφήνει να τσουλάει.
Δε θυμάμαι να είχε ποτέ τέτοιο θέμα με τα βενζινοκίνητα της οικογένειας ακόμη και σε μεγάλες κατηφόρες.
Δυναμική συμπίεση έχει μπόλικη ο ντίζελ αλλά χωρίς πεταλούδα που να κλείνει τον συμπιεσμένο χώρο στατική συμπίεση δεν υφίσταται.
Για τον ίδιο λόγο τα ντίζελ δεν φρενάρουν τόσο καλά όταν αφήνεις το γκάζι.