Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#668804 Παιδιά S.O.S.
Μπορεί κάποιος να μου προτείνει καλό ταπετσέρη στα νότια προάστια; Νέα Σμύρνη, Καλλιθέα, Παλαιό Φάληρο, Άγιο Δημήτριο κυρίως. Έστω με π.μ.
Άρχισε να κρεμάει η ταπετσαρία στις προστινές πόρτες στη δεκαετία (VW γαρ, ποτέ βιολογικός, πάντα πλύσιμο στο γκαράζ από εμένα και ποτέ τίποτα στις ταπετσαρίες) και ρώτησα ταπετσέρη που μου είχε πει ότι είναι πολύ αρχή ακόμη και θα πάρει τσάμπα λεφτά. Ύστερα από 1 μήνα η μία πόρτα έχει ήδη φουσκώσει για τα καλά.
Ο δεύτερος που πήγα μου είπε ότι θέλουν αλλάγή όλες. Μούφα αφού στις πίσω το ύφασμα δεν αφήνει πουθενά γραμμές αλλά είναι τελείως ''σκληρό'' και τσάμπα θα ξηλωθούν αυτές οι πόρτες.
Επίσης ο πρώτος μου είπε ότι η δουλειά θα γίνει αυθημερόν ενώ ο δεύτερος ότι θα κρατήσει τα πάνελ 2 ημέρες για να πατήσει καλά η κόλλα που μου φάνηκε πιο σωστό.
Για WRC Tuning στον Άγιο Δημήτριο ξέρουμε τίποτα;
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#670038 Για πείτε γνώμες...
Ford Fiesta 1.4 μοντ. 2005..
Αλλαγή σετ χρονισμού το 2013 με 77Κ χλμ..
Τωρα εχει 130Κ..
Πότε ξανακάνω αλλαγή;

.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#670042 Τι γνώμες? :lol:

Π.χ εδώ λέει
Every 50,000 miles or 5 years, whichever comes first
Renew the timing belt – except 1.3 litre engine
Note: Although the normal interval for timing belt renewal is 100 000 miles or 10 years, it is strongly recommended that the interval suggested above is observed, especially on cars which are subjected to intensive use, ie, mainly short journeys or a lot of stop-start driving. The actual belt renewal interval is very much up to the individual owner, but bear in mind that severe engine damage will result if the belt breaks.


Εισαι λιγότερα χλμ αλλά 7ετία. Αλλαγή χθες να εισαι ήσυχος.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#670053 Γνωρίζει κάποιος φίλος αν ο κινητήρας Diesel της Opel, D15-DTH, (1.5 lt 120PS/118Hp, εξοπλίζει εκδόσεις του Crossland X και του Grandland X), ο οποίος βέβαια είναι της Peugeot, όπου εκεί έχει την ονομασία DV-5, φέρει για το χρονισμό των εκκεντροφόρων ιμάντα ή καδένα;
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#671937 Το Golf ξαφνικά άρχισε να τρεμοπαίζει και να μην έχει δύναμη. Ο μηχανικός είπε αλλαγή πολλαπλασιαστή στον κύλινδρο 1. Όλα καλά πάλι. Μετά από 3 μέρες, ξανά το ίδιο πρόβλημα. Έβαλα το obd και λέει misfire στον 2ο. Πόσο πιθανό είναι να συμπέσουν μαζί;


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#671938 Άλλαξε θέση στον πολλαπλασιαστη και δες αν μεταφέρεται το πρόβλημα στον άλλον κύλινδρο.

Ο πολλαπλασιαστής που άλλαξε φαίνεται όντως καινούριος;
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#671939 Θα σε γελάσω Κωνσταντίνε...
Και δεν ξέρω πως να τους δω... Ήταν εκεί η γυναίκα μου όταν έφεραν το ανταλλακτικό και το τοποθέτησαν...


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#671942 Το καπάκι δεν βγαίνει ευκολα; Να δεις καταρχήν ποιος είναι καινούριος/λιγότερο σκονισμένος ή αν δεν φαίνεται κάτι να δεις ημερομηνίες.


Πάντως αν δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ κι είναι όλοι ίδιας παρτίδας, δεν θα μου φαινόταν περίεργο να αρχίσουν να κλατάρουν -σχετικά- μαζί.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#671956 Έκανε κι εμένα κάτι τέτοια χαζά και έστρωσε με αλλαγή μπουζί και πολλαπλασιαστων.

Αν συνέχισε πηγαίναμε για άνοιγμα και καθάρισμα βαλβίδων...

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#672139 Οι ιστορίες ενός σιδεροφαγου τόμος XVIII

E90 ακούγεται ήχος και έχει δόνηση εν στάση, όταν είναι ζεστό περισσότερο και αν από D βάλω Ν σταματάει.
Διαβάζω για βάσης μηχανής αλλά μου φαίνεται δύσκολο γιατί δεν το κάνει πάντα αλλά αρκετά συχνά.


2 φορά σήμερα που σβήνει μετά από σχετικά απότομο φρενάρισμα, σήμερα μάλιστα παρατηρούσα τις στροφές να πέφτουν στο 0 ενώ φρεναρα.
Την πρώτη φορά το κατάλαβα όταν πήγα να συνεχίσω την πορεία μου. Φώτα κλπ είναι όλα αναμμένα, λαμπάκια δεν ανάβουν απλά έχει σβήσει ο κινητήρας
Για αυτό διαβάζω βαλβίδα εισαγωγής αέρα ICV.

Τα έχει ξανασυναντησει κάνεις αυτά;

Εννοείται Δευτέρα παίρνω τηλέφωνο τον μηχανικό μου.

< >
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#672148 Σε κάτι ψιλοπαρόμοιο στην Ε46 της μάνας μου, ο μάστορας άλλαξε τροχαλία δυναμό, σένσορα εκκεντροφόρου (και μετά από λίγες μέρες που κάτι ξεκίνησε να σφυρίζει στο άκυρο), φούσκα καυσαερίων
Τελευταία επεξεργασία από BARHonda και 30 Οκτ 2020, 21:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#672152 Εάν διαβάζει λάθος μίγμα αέρα στην εισαγωγή, δείχνει λάθος πληροφορία στον προσεσορα και έτσι αβανς κλπ είναι απορυθμισμενα. Εάν υπάρχει σκισιμο στη διαδρομη του αέρα στην εισαγωγή μετά τον αισθητήρα τότε καταλήγει να έχει λάθος μίγμα από αυτό που διαβάζει ο αισθητήρας στην εισαγωγή. Εάν έχεις χαλασμένη βάση θα τρέμει, αλλά δεν θα εσβυνε όπως λες.

< Note >