Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#509451
lazarefa έγραψε:
drdino έγραψε:Άλλαξέ το βρε άνθρωπε, για σένα πρωτίστως.

Κωνσταντίνε εννοείται ότι θα αλλαχθεί φέτος (το αλλάζω ανά 2ετία και μπαίνει πάντα ενεργού άνθρακα). Ήδη μάλιστα έχω προμηθευτεί εδώ και μήνες το ανταλλακτικό φίλτρο που βρίσκεται σπίτι (μαζί με άλλα αναλώσιμα που πηγαίνω εγώ κάθε φορά στο σέρβις). Δεν τίθεται από μένα θέμα αν πρέπει ή όχι να αλλαχθεί φέτος, αλλά αν πρέπει να αλλαχθεί πριν ή μετά τον έλεγχο καλής λειτουργίας/απόδοσης του κλιματιστικού (που σκοπεύω να κάνω μέσα στις επόμενες 20-30 μέρες).

Πως να γίνει έλεγχος καλής λειτουργίας με βρώμικο φίλτρο; Δεν ξέρω αν κολλάνε αυτά τα δύο....Μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Βάλε καινούργιο φίλτρο πριν πας. Όταν κάνουν έλεγχο βάλε το βρώμικο και δες αν υπάρχει διαφορά στη θερμοκρασία με ένα θερμόμετρο όπως σου είπανε παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#509460
Morx έγραψε:Σας εκλιπαρω να μου βρειτε αυτοκινητο που εχει A/C και βγαζει 5-7 βαθμους κελσιου αερα! :s_howdy
Γουσταρω το A/C και για μενα ηδη ξεκινησε η σεζον που οι διακοπτες ειναι στο τερμα κρυο, τερμα αερας και επικρατουν πολικες συνθηκες στο αμαξι.

Βρε σεις, ημαρτον, δεν γινεται το κλιματιστικο να κατεβασει τοσο χαμηλη θερμοκρασια...
Μετρημενο με θερμομετρο, σε 2-3 αμαξια, το ελαχιστο που ειδα με την καμπινα να βρισκεται ηδη στους 23 βαθμους, ηταν εξοδος απο αεραγωγο και "κλαπετο" για ανακυκλωση του αερα, γυρω στους 16.

Αν σε φυσηξει αερας 5-7°C για παραπανω απο κανα τεταρτακι στο κατακαλοκαιρο, θα βγεις απο το αμαξι σαν κλειδι του σολ.

1)
Καλο ειναι να γινει πρωτα αλλαγη φιλτρων καμπινας η οτι αλλο εχει.

2)
Πρεπει να καθαριστει και ο ανεμιστηρας του A/C καθως και οι κυψελες του εναλλακτη.
Με τα χρονια, οτι μπορει να περασει απο το φιλτρο, καθεται και "κολλαει".

3)
Τυχον αισθητηρες κλπ, πρεπει να μπουν σε διαγνωστικο. Εαν δεν λειτουργουν σωστα, δεν αποδιδει σωστα.
Ομοιως αν ειναι μπλοκαρισμενοι απο σκονη.
Ξερω σιγουρα οτι καποια VAG, εχουν ανεμιστηρακι, το οποιο τραβαει αερα απο διαφορα σημεια, ωστε να τον στειλει σε αισθητηρα, για να παρει μετρησεις απο διαφορα σημεια του οχηματος (ποδια οδηγου, συνοδηγου, μεση κονσολας, ουρανος κλπ)

4) Ενα υγιες κυκλωμα, δεν χανει φρεον και αν το χανει, θα το χασει συντομα. Δεν πεφτει και τοσο "Σταδιακα" σε βαθος χρονων η αποδοση απο κατι τετοιο. Φρεον επισης στην πλειοψηφια των περιπτωσεων, δεν συμπληρωνεις. Αδειαζεις και βαζεις ΑΚΡΙΒΩΣ την προβλεπομενη ποσοτητα ιδιου τυπου.

Καλημέρα. Ξεκίνησα χθες όλη αυτή τη συζήτηση για τον απλούστατο λόγο ότι πρακτικά δεν έχω κάνει ποτέ "σέρβις" στο κλιματιστικό σύστημα του αυτοκινήτου στα 13 χρόνια που το έχω (πέρα εννοείται από την αλλαγή φίλτρων καμπίνας που γίνεται κάθε 2 χρόνια). Γενικά δεν είχα όλα αυτά τα χρόνια κάποιο εμφανές θέμα με την απόδοση (πλην πέρσι που μας άφησε χρόνους ο συμπλέκτης-μαγνήτης του συμπιεστή και δεν κομπλάριζε ο τελευταίος, αλλάχθηκε και οκ). Πέρσι με την ευκαιρία της αντικατάστασης του μαγνητικού συμπλέκτη είχα ζητήσει να μου μετρήσουν με το ειδικό θερμόμετρο που έχουν στο συνεργείο θερμοκρασία εξερχόμενου αέρα αεραγωγών και μου είχαν μετρήσει γύρω στους 10-12 βαθμούς (με θερμοκρασία αέρα εξωτερικού περιβάλλοντος γύρω στους 22). Ο τεχνικός μου είχε πει τότε ότι ίσως θα μπορούσε η θερμοκρασία αέρα να είναι και 1-2 βαθμούς χαμηλότερη από τη μετρούμενη αλλά δεν υπάρχει θέμα με την απόδοση ψύξης παρ' όλα αυτά.
Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξεκαθαρίσει αν πρέπει προληπτικά πχ να γίνει αντικατάσταση/συμπλήρωση λιπαντικών συμπιεστή (τα οποία εξ όσων γνωρίζω είναι μαζί με το φρέον) ή/και μέτρηση/συμπλήρωση φρέον, από τη στιγμή που όπως λες κι εσύ το φρέον γενικά δε χάνεται "σταδιακά". Αλήθεια, το λιπαντικό του συμπιεστή θέλει περιοδική αντικατάσταση; Έχει κατανάλωση που σημαίνει ότι από ένα σημείο και μετά έχει μειωθεί η ποσότητά του και χρήζει συμπλήρωσης, με κίνδυνο σε διαφορετική περίπτωση να κολλήσει ο συμπιεστής;
Άβαταρ μέλους
By gakost
#509517 Εμένα πάντως 8 βαθμούς κατεβάζει μετρημένο όπως λένε με θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 25 ανακλυκλωση και να δουλεύει ο κλιματισμός κανένα 5 λεπτο. Αν μετράς σε θερμοκρασία 30 βαθμούς με εξωτερικό αέρα ή ανακύκλωση με το αυτοκίνητο παρκαρισμένο στον ήλιο καμιά ώρα ε τι περιμένεις;

Τι είναι το "ειδικό θερμόμετρο για κλιματισμό"; :hmmm:

Lazarefa μην σε τρώει να δώσεις τσάμπα λεφτά. Αν τα λάδια χρειαζόντουσαν αλλαγή ανά κάποια χρόνια θα ήταν γραμμένο στο βιβλίο σέρβις. Επίσης αυτό με το ψυκτικό άλλη απάτη, είναι κλειστό κύκλωμα, αν έχεις διαρροή το φτιάχνεις και μετά συμπληρώνεις αν δουλεύει καλά σύμφωνα με τις θερμοκρασίες που πρέπει να κατεβάζει δεν χαλάει το ψυκτικό. Εφόσον δουλεύει σωστά μην δίνεις τσάμπα λεφτά. Edit" Στο σπίτι αν ήτανε έτσι θα συμπλήρωνες ψυκτικό και στο ψυγείο ή τον καταψύκτη ανά χ χρόνια και θα άλλαζες τα λάδια στο aircondition.

Το καθάρισμα και τα φιλτρα θέλει να προσέχεις και είσαι εντάξει.
Τελευταία επεξεργασία από gakost και 17 Μάιος 2018, 15:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#509521
gakost έγραψε:Εμένα πάντως 8 βαθμούς κατεβάζει μετρημένο όπως λένε με θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 25 ανακλυκλωση και να δουλεύει ο κλιματισμός κανένα 5 λεπτο. Αν μετράς σε θερμοκρασία 30 βαθμούς με εξωτερικό αέρα ή ανακύκλωση με το αυτοκίνητο παρκαρισμένο στον ήλιο καμιά ώρα ε τι περιμένεις;

Τι είναι το "ειδικό θερμόμετρο για κλιματισμό"; :hmmm:

Lazarefa μην σε τρώει να δώσεις τσάμπα λεφτά. Αν τα λάδια χρειαζόντουσαν αλλαγή ανά κάποια χρόνια θα ήταν γραμμένο στο βιβλίο σέρβις. Επίσης αυτό με το ψυκτικό άλλη απάτη, είναι κλειστό κύκλωμα, αν έχεις διαρροή το φτιάχνεις και μετά συμπληρώνεις αν δουλεύει καλά σύμφωνα με τις θερμοκρασίες που πρέπει να κατεβάζει δεν χαλάει το ψυκτικό. Εφόσον δουλεύει σωστά μην δίνεις τσάμπα λεφτά. Αν ήτανε έτσι θα συμπλήρωνες ψυκτικό και στο ψυγείο ή τον καταψύκτη ανά χ χρόνια και θα άλλαζες τα λάδια στο aircondition.

Το καθάρισμα και τα φιλτρα θέλει να προσέχεις και είσαι εντάξει.


Aυτό ακριβώς . Ενα κλειστό κύκλωμα αν δεν έχει διαρροές δεν το πειράζεις. 20 χρόνια το μόνο που έχω κάνει είναι να αλλάζω τακτικά φίλτρα (αυτό πονάει αν βάζεις ενεργού άνθρακα) και το αρκουδίσιο δεν έχει κανένα θέμα.
Παίζει πολύ απάτη με το θέμα...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#509951 ετοιμαζουν να κυκλοφορησουν νέο Φρεον το 132 νομιζω, και ισως είναι ακριβωτερο το σερβις… θελει καλο τεχνιτη ώστε να μαζευουν το υπαρχον στο κύκλωμα αν εχει διαροη και να μην χανεται το παλιο...
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#510172
Morx έγραψε:Σας εκλιπαρω να μου βρειτε αυτοκινητο που εχει A/C και βγαζει 5-7 βαθμους κελσιου αερα! :s_howdy
Γουσταρω το A/C και για μενα ηδη ξεκινησε η σεζον που οι διακοπτες ειναι στο τερμα κρυο, τερμα αερας και επικρατουν πολικες συνθηκες στο αμαξι.

Βρε σεις, ημαρτον, δεν γινεται το κλιματιστικο να κατεβασει τοσο χαμηλη θερμοκρασια...
Μετρημενο με θερμομετρο, σε 2-3 αμαξια, το ελαχιστο που ειδα με την καμπινα να βρισκεται ηδη στους 23 βαθμους, ηταν εξοδος απο αεραγωγο και "κλαπετο" για ανακυκλωση του αερα, γυρω στους 16

??
Στο ερειπιο το δικο μου μετα απο καμποση ωρα δειχνει 6 βαθμους
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#510195
trident1971 έγραψε:
Morx έγραψε:Σας εκλιπαρω να μου βρειτε αυτοκινητο που εχει A/C και βγαζει 5-7 βαθμους κελσιου αερα! :s_howdy
Γουσταρω το A/C και για μενα ηδη ξεκινησε η σεζον που οι διακοπτες ειναι στο τερμα κρυο, τερμα αερας και επικρατουν πολικες συνθηκες στο αμαξι.

Βρε σεις, ημαρτον, δεν γινεται το κλιματιστικο να κατεβασει τοσο χαμηλη θερμοκρασια...
Μετρημενο με θερμομετρο, σε 2-3 αμαξια, το ελαχιστο που ειδα με την καμπινα να βρισκεται ηδη στους 23 βαθμους, ηταν εξοδος απο αεραγωγο και "κλαπετο" για ανακυκλωση του αερα, γυρω στους 16

??
Στο ερειπιο το δικο μου μετα απο καμποση ωρα δειχνει 6 βαθμους


και ο Μητσος μονοψηφιο δειχνει αν θυμαμαι καλα.
Σε πορεια στην Εθνικη οδο,μετα απο 20 λεπτα αρχιζεις και παγωνεις σε ποδια χερια κλπ.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#510199
dimviii έγραψε:
trident1971 έγραψε:
Morx έγραψε:Σας εκλιπαρω να μου βρειτε αυτοκινητο που εχει A/C και βγαζει 5-7 βαθμους κελσιου αερα! :s_howdy
Γουσταρω το A/C και για μενα ηδη ξεκινησε η σεζον που οι διακοπτες ειναι στο τερμα κρυο, τερμα αερας και επικρατουν πολικες συνθηκες στο αμαξι.

Βρε σεις, ημαρτον, δεν γινεται το κλιματιστικο να κατεβασει τοσο χαμηλη θερμοκρασια...
Μετρημενο με θερμομετρο, σε 2-3 αμαξια, το ελαχιστο που ειδα με την καμπινα να βρισκεται ηδη στους 23 βαθμους, ηταν εξοδος απο αεραγωγο και "κλαπετο" για ανακυκλωση του αερα, γυρω στους 16

??
Στο ερειπιο το δικο μου μετα απο καμποση ωρα δειχνει 6 βαθμους


και ο Μητσος μονοψηφιο δειχνει αν θυμαμαι καλα.
Σε πορεια στην Εθνικη οδο,μετα απο 20 λεπτα αρχιζεις και παγωνεις σε ποδια χερια κλπ.

Εντάξει η μιτσουμπίσι έχει πολύ καλό όνομα στα ac!!! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#510202
bill33 έγραψε:
dimviii έγραψε:
trident1971 έγραψε:
Morx έγραψε:Σας εκλιπαρω να μου βρειτε αυτοκινητο που εχει A/C και βγαζει 5-7 βαθμους κελσιου αερα! :s_howdy
Γουσταρω το A/C και για μενα ηδη ξεκινησε η σεζον που οι διακοπτες ειναι στο τερμα κρυο, τερμα αερας και επικρατουν πολικες συνθηκες στο αμαξι.

Βρε σεις, ημαρτον, δεν γινεται το κλιματιστικο να κατεβασει τοσο χαμηλη θερμοκρασια...
Μετρημενο με θερμομετρο, σε 2-3 αμαξια, το ελαχιστο που ειδα με την καμπινα να βρισκεται ηδη στους 23 βαθμους, ηταν εξοδος απο αεραγωγο και "κλαπετο" για ανακυκλωση του αερα, γυρω στους 16

??
Στο ερειπιο το δικο μου μετα απο καμποση ωρα δειχνει 6 βαθμους


και ο Μητσος μονοψηφιο δειχνει αν θυμαμαι καλα.
Σε πορεια στην Εθνικη οδο,μετα απο 20 λεπτα αρχιζεις και παγωνεις σε ποδια χερια κλπ.

Εντάξει η μιτσουμπίσι έχει πολύ καλό όνομα στα ac!!! :shifty:


:x
ετσι μας κοροιδευουν οι σουμπαρακηδες. :x
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#510294
bill33 έγραψε:
Εντάξει η μιτσουμπίσι έχει πολύ καλό όνομα στα ac!!! :shifty:


Εδώ έχει και τον ίδιο σχεδιαστή το τμήμα των κλιματιστικών με αυτό των αυτοκινήτων. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#510578
dimviii έγραψε:
trident1971 έγραψε:
Morx έγραψε:Σας εκλιπαρω να μου βρειτε αυτοκινητο που εχει A/C και βγαζει 5-7 βαθμους κελσιου αερα! :s_howdy
Γουσταρω το A/C και για μενα ηδη ξεκινησε η σεζον που οι διακοπτες ειναι στο τερμα κρυο, τερμα αερας και επικρατουν πολικες συνθηκες στο αμαξι.

Βρε σεις, ημαρτον, δεν γινεται το κλιματιστικο να κατεβασει τοσο χαμηλη θερμοκρασια...
Μετρημενο με θερμομετρο, σε 2-3 αμαξια, το ελαχιστο που ειδα με την καμπινα να βρισκεται ηδη στους 23 βαθμους, ηταν εξοδος απο αεραγωγο και "κλαπετο" για ανακυκλωση του αερα, γυρω στους 16

??
Στο ερειπιο το δικο μου μετα απο καμποση ωρα δειχνει 6 βαθμους


και ο Μητσος μονοψηφιο δειχνει αν θυμαμαι καλα.
Σε πορεια στην Εθνικη οδο,μετα απο 20 λεπτα αρχιζεις και παγωνεις σε ποδια χερια κλπ.


Καλα ειναι ντροπη και να τα συγκρινουμε :lol: , απλα ηθελα να πω στον Morx οτι το μονοψηφιο ειναι κατι που πρεπει να βλεπει, αλλιως κατι δεν παει καλα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#510736
blinkys έγραψε:
bill33 έγραψε:
Εντάξει η μιτσουμπίσι έχει πολύ καλό όνομα στα ac!!! :shifty:


Εδώ έχει και τον ίδιο σχεδιαστή το τμήμα των κλιματιστικών με αυτό των αυτοκινήτων. :shifty:


:x
Άβαταρ μέλους
By Morx
#510768 Οκ δεκτο το μονοψηφιο, αλλα δεν το "πιεσα" τοσο ωστε να δειξει τετοια νουμερα.
Πιστευω σε πορεια, σιγουρα ο ιμαντας να γυρναει γρηγοροτερα απ'οτι στο ρελαντι και για αρκετη ωρα, ισως να τα καταφερναν τυχον οχηματα που ειχα.

Δεν ειναι απαραιτητο ομως ο καλος κλιματισμος να στηριζεται στη χαμηλη θερμοκρασια.
Για να ψυξεις αποτελεσματικα θες παροχη αερα. Τι να το κανω αν με φυσαει καταμουτρα στους 6 βαθμους;;
Συνηθιζω παντα στα οχηματα που δεν εχουν αυτοματο κλιματισμο, να βαζω δυνατα τον αερα και τις γριλιες ολες μακρια μου με τη θερμοκρασια σε νορμαλ επιπεδα.
Κρυωνει ομοιομορφα το αμαξι και δεν την αρπαζεις απο το πουθενα.