- 12 Οκτ 2018, 13:39
#541454
citastak έγραψε:Ρε γμτ σε φρενάρισμα από πολλά τρέμει το πετάλι στο βόλβο.
Να στράβωσα δίσκους; 60 χιλ χλμ...
Τι κάνω; τορνάρω ή αλλάζω; Κόστος;
Είτε τορνίρεις είτε αλλάξεις πρέπει το μουαγιέ που ακουμπάνε οι δίσκοι να είναι καθαρό μέταλλο, να καθρεφτίζεσαι που λέει ο λόγος, αν δεν είναι έτσι και οι δίσκοι δεν πατάνε σωστά στο μουαγιέ σε 4-5.000 χλμ στραβώνουν, πάντα με τα λεγόμενα των κατασκευαστών των δίσκων, επίσης πρέπει να είναι καθαρή και η επιφάνεια της ζάντας που πατάει στον δίσκο και σφίξιμο τα μπουλόνια με δυναμόκλειδο με τη ροπή που λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου, και επειδή εκεί δουλεύει μόνο αερόκλειδο.........καταλαβαίνεις τι να περιμένεις αργότερα.
Οι δίσκοι έχουν συνήθως ένα περιθώριο φθοράς 2mm συνολικά, το τορνίρισμα με προσοχή θα πάρει 2-5 δέκατα συνολικά, αν είναι άτσαλο και αδιάφορος ο μάστορας προς την φθορά μπορεί να τους φέρει και στο όριο, αν τώρα οι στραβοί δίσκοι είναι κοντά στο όριο φθοράς δεν αξίζει να τους τορνίρεις, και βέβαια οι καινούργιοι δίσκοι θέλουν και καινούργια τακάκια, και κάτι άλλο, δεν χρειάζονται στρώσιμο μόνο τα τακάκια αλλά και οι δίσκοι, αυτά που λέω είναι από τα paper και τα bulettin των κατασκευαστών δίσκων και τακακιών και όποιος θέλει τα τηρεί, μάλλον κανείς.