Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#474722
Cosmonaut21 έγραψε:Ναι είναι του '13.
Ήταν φίλου που μετά πήρε το εταιρικό και δεν το χρησιμοποιούσε οπότε μιας και έψαχνα το πήρα εγώ.
Απλά μου έκανε εντύπωση πετρέλαιο με 37.000χλμ να είναι εκτός εγγύησης, άλλωστε τώρα τα Audi έχουν 4 χρόνια εγγύηση νομίζω

< >
Άβαταρ μέλους
By Morx
#474791 Εμενα μου κανει εντυπωαη που τα "εφαγε" τοσο νωρις!!
Σε χωραφια το πηγαινε, η ειναι απο τσιχλοφουσκα χαριν ανεσης;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#474803
Morx έγραψε:Σε χωραφια το πηγαινε, η ειναι απο τσιχλοφουσκα χαριν ανεσης;


:lol: :lol: Πως φαίνεται ότι δεν έχεις μπει σε Α1... :lol: :lol: Η λέξη άνεση, δεν υφίσταται ως έννοια... Εκτός αν έχει βελτιωθεί τόσο πολύ σε σχέση με το 1,4tfsi από τα πρώτα που είχα οδηγήσει...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#474819
Cosmonaut21 έγραψε:Τελικά έχουμε μπροστινά top mount και ένα σινεμπλοκ σε Audi A1 1.6 tdi με 37000χλμ. :roll:
Για την ώρα τα άφησα για να ψάξω και να αγοράσω εγώ άλλα και να γλιτώσω κάποια λεφτά αλλά θέλω να τα αλλάξω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Βγαίνουν ενισχυμένα πολυουρεθάνης aftermarket; Σινεμπλοκ σκέφτομαι μήπως κάνω τη γνωστή αλλαγή με αυτά του s3.
Λογικό κόστος για μπροστά μόνο top mount και σινεμπλοκ ποιο θα ήταν; Ειδικά τα εργατικά.


Μη βάλεις πολυουρεθάνης, βάλε τα γνήσια.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#474842 Σε αυτά τα σημεία τα αυτοκίνητα του γκρουπ έχουν θέματα.Στο ίντερνετ αναφέρονται περιστατικά με 50-60.000 χλμ στη Γερμανία π.χ. οπότε για Ελλάδα και αν πέφτει ο άλλος μέσασε όλες τις λακούβες δεν το βρίσκω αδύνατο.
Για πολυουρεθάνης διάβασα στα ελληνικά φόρα ότι δημιουγούνται μικροσυντονισμοί στις χαμηλές ταχύτητες πράγμα που δεν το θέλω καθόλου μιας και είμαι γενικά πολύ περίεργος με τέτοια θέματα.Θα ρωτήσω μήπως μπαίνουν από tt,cupra κλπ που προτείνουν πολλοί κυρίως για να βγάλουν αρκετά χλμ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#474861 Μια μικρή τεχνική επισκόπιση για τα silent block.

Aποτελούνται από 2 μεταλλικούς κυλίνδρους, έναν μεγαλύτερης διαμέτρου που μπαίνει στο ψαλίδι, και ένα μικρότερης διαμέτρου που βρίσκεται εσωτερικά του μεγαλύτερου και έχει στο κέντρο του μια τρ;yπα όση είναι και η βίδα που στερεώνει το ψαλίδι στη γέφυρα.

Ανάμεα στους 2 κυλίνδρους υπάρχει ένα ελαστικό κομμάτι σκληρότητας περίπου 65-70 shore ( βαθμός σκληρότητας ελαστικού ) το ελαστικό αυτό είναι βουλκανισμένο στους μεταλλικούς κυλίνδρους, δηλαδή είναι πολύ ισχυρά συγκολλημένο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο μικρός εσωτερικός κύλινδρος να περιστραφεί μέσα στον μεγαλύτερο, δεν το επιτρέπει άλλωστε και η βίδα που τον στερεώνει στις βάσεις της γέφυρας, άρα το ψαλίδι στηρίζεται στα 2 silent block και δεν μπορεί να περιστραφεί όταν περνάει από μια ανωμαλία αφού οι 2 κύλινδροι είναι κολλημένοι μεταξύ τους με το ελαστικό παρέμβυσμα, η μόνη κίνηση που μπορεί να κάνει προς τις δύο διευθύνσεις άνω - κάτω είναι της τάξης λίγων μοιρών με το ελαστικό παρέμβυσμα να λειτουργεί και σαν ελατήριο αφού κουρδίζεται κατά την περιστροφή του εξωτερικού κυλίνδρου με την κίνηση του ψαλιδιού.

Αυτή η αντίσταση στην κίνηση που παρουσιάζουν τα silent block προσδίδουν στο αμάξωμα εκτός της απομόνωσης των θορύβων, και την διατήρηση του ύψους του. Αν δείτε ένα αυτοκίνητο με κομμένο το ελαστικό παρέμβυσμα των silent block θα έχει χάσει μέρος του ύψους του και θα φαίνεται - γονατισμένο - Οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων δίνουν οδηγίες για το ύψος του αμαξώματος όταν αλλάζονται τα ψαλίδια. Αν τοποθετηθούν και σφιχτούν σε λάθος θέση τα ψαλίδια, το αυτοκίνητο θα φαίνεται ή γονατισμένο ή υπερυψωμένο, το αποτέλεσμα θα είναι η μικρή διάρκεια ζωής των silent blocks γιατί το ελαστικό τους μέρος θα λειτουργεί υπερφορτωμένο με αποτέλεσμα να μαλακώσει πρώτα και να κοπεί στη συνέχεια.

Ας έρθουμε τώρα στη λειτουργία των cilent block από πολυουρεθάνη, εδώ υπάρχουν 2 σκληρότητες, τα απλά που είναι περίπου 70 shore και τα σκληρότερα με 80 shore ή περισσότερο, το πρόβλημα τους κατά την δική μου άποψη αλλά και άλλων πολλών που γνωρίζουν δεν είναι η σκληρότητα τους αλλά το ότι δεν μπορούν να συγκολληθούν οι 2 κύλινδροι μεταξύ τους, οπότε από την κίνηση του ψαλιδιού λείπει η αυστηρά προδιαγεγραμμένη περιστροφή του ψαλιδιού το οποίο τώρα περιστρέφεται εντελώς ελεύθερα με pivot τον μικρό κύλινδρο.

Αυτό κάνει το αμάξωμα να στηρίζεται μόνο στα ελατήρια με μείον τον έλεγχο στην κίνηση του ψαλιδιού, δεν φαίνεται εκ πρώτης ότι δεν πειράζει και τόσο, το πρόβλημα φαίνεται στην πορεία που το αυτοκίνητο δεν το νιώθει κανείς τόσο σφιχτό στις κατακόρυφες κινήσεις του αμαξώματος όσο ήταν πρίν παρόλο που μπορεί κάποιος να επιλέξει βάλει τα σκληρά.

Στην αγορά υπάρχουν και σκληρότερα silent block από τα μεγαλύτερα σε κυβισμό μοντέλα ή από τα δυνατότερα σε ιπποδύναμη, δεν ταιριάζουν όλα αλλά για τα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει αυτή η δυνατότητα, κυρίως για τα αυτοκίνητα του VAG Group.

Ένα άλλο θέμα που χρειάζεται ιδιαίτερης προσοχής είναι όταν δεν αλλάζουμε ολόκληρο το ψαλίδι αλλά μόνο silent block, αν δεν είναι τα γνήσια υπάρχει περίπτωση τα aftermarket να έχουν πιο μαλακά ελαστικά μέρη τα οποία θα κρατήσουν λιγότερο χρόνο και το αυτοκίνητο δεν θα έχει την ίδια αίσθηση, επίσης χρειάζεται προσοχή κατά την τοποθέτηση τους στα ψαλίδια ώστε να εξασφαλιστεί ότι δεν θα περιστρέφονται στην φωλιά τους στα ψαλίδια όταν αυτά περνάνε από ανωμαλίες, αυτό ισχύει κυρίως για να ψαλίδια από πρεσσαριστή λαμαρίνα, αν μόνο πρεσσαριστούν και δεν κάνουν 2 πόντες με ηλεκτρτοκόλληση στους εξωτερικούς κυλίνδρους πολύ γρήγορα το ψαλίδι θα λειτουργεί χωρίς να λειτουργεί το silent block κατά τις κατακόρυφες κινήσεις του αμαξώματος.

Εμείς στα δικά μας αυτοκίνητα που τα οδηγούμε συχνά πολύ γρήγορα και θα είχαμε κάθε λόγο να βάλουμε σκληρότερα πολυουρεθάνης τα έχουμε απορρίψει μετά από δοκιμές και καταλήξαμε να αλλάζουμε τα ψαλίδια μας μόνο με γνήσια, όπως και βάσεις μηχανής μόνο γνήσιες γιατί το είδαμε και αυτό, όταν σε ένα αυτοκίνητο μας βάλαμε ισπανικές βάσεις γιατί η αντιπροσωπεία είχε έλλειψη, ο κινητήρας στις στροφές χτυπούσε επάνω στα ράμφη ήταν τόσο μαλακές και για 2 εβδομάδες μέχρι να έρθουν οι γνήσιες βάσεις είχαμε δέσει σταυρωτά :lol: :lol: :lol: τον κινητήρα με σκοινί για να περιορίσουμε τις κινήσεις του μοτέρ.

Έτσι μετά από πολλές εμπeιρίες και παρατράγουδα σε ότι αφορά ελαστικά μέρη, μόνο γνήσια και τίποτα άλλο, εκτός και αν αλλάζει η χρήση του αυτοκινήτου και από καθημερινό γίνει μόνο για track - day.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474896
Morx έγραψε:Εμενα μου κανει εντυπωαη που τα "εφαγε" τοσο νωρις!!
Σε χωραφια το πηγαινε, η ειναι απο τσιχλοφουσκα χαριν ανεσης;


εμενα δεν μου κανει εντυπωση παντως.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#474992 οταν αγοραζει καποιος αφτερ μαρκετ γραφουν επανω τους τη σκληροτητα του ελαστικου που εχουν?? η εστω τα πρωτης τοποθετησης οταν τα βγαλεις βλεπεις καπου την ποιοτητα του, ωστε να ψαξεις να βρεις αντιστοιχο??
στα εργοστασιακα επεισης λενε αυτα τα πραγματα???
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#475000
xeno έγραψε:Πάντα χρήσιμα τα ποστς σου Παναγιώτη.
Ευχαριστούμε.


+1
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#475064
224v έγραψε:οταν αγοραζει καποιος αφτερ μαρκετ γραφουν επανω τους τη σκληροτητα του ελαστικου που εχουν?? η εστω τα πρωτης τοποθετησης οταν τα βγαλεις βλεπεις καπου την ποιοτητα του, ωστε να ψαξεις να βρεις αντιστοιχο??
στα εργοστασιακα επεισης λενε αυτα τα πραγματα???


Όχι, δεν αναγράφονται πουθενά και κανείς από τους εμπόρους δεν γνωρίζει, αυτές είναι λεπτομέρειες που αναζητάνε οι κολλημένοι, ο έμπορας θέλει να αγοράζει και να πουλάει και θα σου κάνει θεϊκό ότι πουλάει αυτός και θα θάψει ότι πουλέι ο απέναντι του, κλασσικά Ελληνικά δηλαδή.

Μόνο αν έχεις σκληρόμετρο για ελαστικά, πολυμερή κλπ, η σκληρότητα shore έχει 12 κλίμακες από 0 - 100, ( A, B, C, D, DO, E, M, O, OO, OOO, OOO-S, και R ) όσο μεγαλύτερο το νούμερο τόσο σκληρότερο το υλικό

https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from ... r&_sacat=0
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#475176 παντως της ralliart τα top mount που φοραω αναφερουν σκληροτητα Παναγιωτη.Αν θυμαμαι καλα ηταν HS100?
εψαξα να τα βρω αλλα δεν μπορω. Σε αναρτηση τα διαφορα συνεμπλοκ που δινει για το γκρουπ Ν τα εχει με HS 80.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#475245
dimviii έγραψε:παντως της ralliart τα top mount που φοραω αναφερουν σκληροτητα Παναγιωτη.Αν θυμαμαι καλα ηταν HS100?
εψαξα να τα βρω αλλα δεν μπορω. Σε αναρτηση τα διαφορα συνεμπλοκ που δινει για το γκρουπ Ν τα εχει με HS 80.

τελικα ειναι HS 90 τα τοπμαουντ της ραλλιαρτ.

Μαμα συνεμπλοκ σε τι σκληροτητα κυμαινονται συνηθως Παναγιωτη?