.
Αυτή η ιστορία με τον δεύτερο λ, μπλέξιμο αφού μπορεί να πάει σε ενδιάμεση ρύθμιση λόγω εισροής αέρα στον καταλύτη και μπέρδεμα των εντολών μεταξύ των λ
.
Nissan Micra K12 παταμε κορνα και δεν παιζει, εκτος:
- Αν του ερθει εκεινη τη στιγμη
- Αν το τιμονι ειναι στραμμενο αρκετα (σε σχεση με την ευθεια), οχι πχ σε φαση αλλαγης λωριδας
Το συνεργειο ειπα για σπιράλ τιμονιου, και θα πει τιμη απο Δευτερα. Επειδη το κόβω ακριβουτσικο, μπορω να κανω κατι εγω?
Στο ίδιο μοτίβο, δεν παιζουν τα χειριστηρια τιμονιου για το συγκεκριμενο. Το σπιραλ εχει σχεση και με αυτα ή όχι?
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Ναι, έχει σχέση, από κει μέσα περνάνε όλα τα καλώδια.
Any patent i can do ?
Αν έχεις όρεξη και πολυμετρο μπορείς να βγάλεις το τιμόνι (ακολουθώντας της οδηγίες απομόνωσης του αερόσακου) και να τσεκάρεις την συνέχεια μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους του clockspring. Μπορείς να βρεις σχεδιάγραμμα; Αν όχι αυτό, τουλάχιστον να ρίξεις ένα σπρέι επαφών στις φίσες μπας και.
Η κόρνα πχ επειδή ενδεχομένως να κάνει σώμα μέσω του σκελετού του τιμονιού ίσως να είναι πιο απλή αν είναι μόνο η κλέμα/βίδα που πιάνει σε αυτό.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Χλωμό, αν έχει θέμα η καλωδιοταινία μέσα στο καρούλι δεν παίρνει επισκευή εύκολα.
Αν έχεις όρεξη και πολυμετρο μπορείς να βγάλεις το τιμόνι (ακολουθώντας της οδηγίες απομόνωσης του αερόσακου) και να τσεκάρεις την συνέχεια μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους του clockspring. Μπορείς να βρεις σχεδιάγραμμα; Αν όχι αυτό, τουλάχιστον να ρίξεις ένα σπρέι επαφών στις φίσες μπας και.
Η κόρνα πχ επειδή ενδεχομένως να κάνει σώμα μέσω του σκελετού του τιμονιού ίσως να είναι πιο απλή αν είναι μόνο η κλέμα/βίδα που πιάνει σε αυτό.
180 το ανταλλακτικο, 40 εργασια ειπαν.
Μπορω να το βρω και απο αλλου ή οχι?
Εν τω μεταξυ εχουμε ενα κλειδι μονο. Αν παρω κανα κλειδι απο το εβαυ
https://www.ebay.com/itm/GENUINE-NISSAN ... 009?_ul=GR
Θα δεχτουν να το προγραμματισουν?
gakost έγραψε::s_wacko με 50€ πας στον κλειδαρά και σου δίνει και κλειδί και στο προγραμματίζει.
Το εχω ρωτησει και μου λενε τα συνεργεια οτι δεν δουλευει γιατι το κλειδι εχει και κεντρικο κλειδωμα επανω... ή θα πρεπει να παρω original ή να παρω 2 μαϊμου και να καταργησω το original. Μου λενε μαλακιες?
Το ερωτημα ειναι αν το κλειδι ebay θα παιξει.
Για original κλειδι μιλαμε για 120+ €
Προχθές 26/6 έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού σε συνεργείο. Ε λοιπόν, όσες φορές (πολλές) μετά την αλλαγή λαδιών έχω μετρήσει την στάθμη λαδιού στη βέργα, είτε βλέπω να λείπει 1 γραμμή είτε να είναι κομπλέ (5 στις 5). Επίσης κυρίως (σχεδόν αποκλειστικά) βλέπω να λείπει η 1 γραμμή όταν μετρώντας βάλω μέσα στο σωληνάκι την βέργα με την πλευρά των ενδείξεων (χαραγών/γραμμών) όχι από την πλευρά που κοιτάει εμένα αλλά να βλέπει προς τα πίσω.
Λογικά αυτό σημαίνει ότι η πλήρωση σε λάδι είναι οριακά στις 5 γραμμές, οπότε ανάλογα με το από που θα βάλω τη βέργα βλέπω και άλλη ένδειξη, σωστά;
Πάντως 14 χρόνια τώρα, όποτε τσέκαρα στάθμη λαδιού ποτέ δεν το παρατήρησα αυτό κι επίσης μέχρι σήμερα ποτέ δεν αντιλήφθηκα να καίει λάδια το μοτέρ και ποτέ δεν έχω συμπληρώσει λάδια. Προσωπικά αποκλείω κατηγορηματικά να έβαλαν σωστή ποσότητα πχ και μέσα σε 1-2 μέρες (60-70 χλμ) να έκαψε 200-300ml λάδι το μοτέρ.
Εννοείται ότι όλοι οι έλεγχοι στάθμης λαδιού έγιναν με κρύο μοτέρ (τουλάχιστον 1 ώρα μετά το σβήσιμο του μοτέρ) οπότε θέμα του να μην κατέβηκαν όλα τα λάδια στο κάρτερ δεν παίζει.
Adriver έγραψε:Στο αυτοκίνητο μου, που πέρασε στη 4η πενταετία του, άρχισα να αντιλαμβάνομαι κάποιο θόρυβο από μπροστά σε ορισμένες περιπτώσεις. Κυρίως όταν καταλήγω να πηγαίνω σε ήρεμους ρυθμούς και περνάω ψιλοανωμαλίες του δρόμου.
Χτύπημα μέσα από το τιμόνι δεν έχω αισθανθεί ποτέ εκτός από μια "υποψία" 1-2 φορές. Το τιμόνι βέβαια εδώ και χρόνια κάνει κάτι τριξίματα αν στρίβει πολύ και ειδικά σε κλειστές ανηφορικές στροφές όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο.
Μετά από δύο ελέγχους σε επίσημο συνεργείο Toyota μου είπαν ότι υπάρχει κάποιος μικρός τζόγος σε κραμαγιέρα, ακρόμπαρα κλπ. αλλά τίποτα που να συνιστά πρόβλημα και ανάγκη επισκευής. ...
Η συνέχεια της ιστορίας, μετά την επίσκεψη σε ανεξάρτητο μηχανικό με καλό όνομα. Εντόπισε το θόρυβο στο αμορτισερ Β6 Bilstein είτε επειδή το είχαν βάλει λάθος σε συνεργείο ελαστικών και αναρτήσεων (δεν είχαν ευθυγραμμίσει την πιατέλα με μια εγκοπή) είτε γιατί απέκτησε πρόβλημα το αμορτισερ. Η επανατοποθέτηση εξάλειψε το θόρυβο εκτός από πολύ μικρες ταχύτητες (20-30 χλμ/ω).
Το μέλλον θα δείξει περισσότερα, αλλά το συμπέρασμα για το επίσημο συνεργείο είναι αμείλικτο: ανεπάρκεια ή αδιαφορία. Πετάνε μια κουβέντα για "τζόγους" και ξεφεύγουν από την ανάγκη λύσης ενός ασυνήθιστου προβλήματος, εκτός των προγραμματισμένων συντηρήσεων.
https://files.fm/u/watcg38j#/view/mx5.mp3;play