Θελω να πω, εχει καποιο μηχανισμο ηλεκτρικο; Υδραυλικο; Με αερα;;
Πως ξερει ποσο φρενο πατησες και με ποση δυναμη να φρεναρει το ρυμουλκουμενο;;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Καλη φαση!
Μιας κι έχετε φαγωθεί για τα οφέλη του αυτόματου κιβωτίου και μιας κι ο ξάδερφος έχει εύκολη πρόσβαση στο υβριδικό, θα του πω να του ρίξει μια ματιά.
Δίνει 10 χιλιάρικα και με τόσα σίγουρα βρίσκει 400άρι. Πληρώνει τέλη δίλιτρου, καίει σαν τέτοιο (ή και λιγότερο ανά συνθήκες), είναι δύο κλάσεις πάνω από Forester και Vitara στα πάντα.
Scotch, το κιβώτιο ταχυτήτων σου έχει κουμπάκι L; Με τη ροπή του 3.3 κινητήρα, όλα θα γίνονται πιο εύκολα βέβαια. Υπάρχει κόλπο για να διατηρείς τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία; Μην είσαι πάνω στη ράμπα και σου σβήνει για να δουλέψει μόνο με τις μπαταρίες. Επίσης, με προβληματίζει η τετρακίνηση που λογικά δεν είναι μόνιμη.
ΥΓ. Αν το αμάξι του θείου είχε κοτσαδόρο, όλα τα παραπάνω θα ήταν περιττά...
Dimsabas έγραψε:Πριν ένα τρίμηνο, ο πατέρας του ξαδέρφου έψαχνε να αντικαταστήσει το πρώτης γενιάς CRV με Lexus RX400. O Scotch μάλιστα είχε προσφέρει σημαντικότατη βοήθεια. Έκτοτε, ο θείος είναι ένας πολύ ευχαριστημένος κάτοχος του υβριδικού Ιάπωνα.Τώρα συγγνώμη που θα ρωτήσω αλλά γιατί δεν βάζει κοτσαδορο στο αμάξι του πατέρα του? Και αν σε αυτό δεν μπαίνει , σε αυτά που υπάρχουν σαν μεταχειρισμένα θα υπάρχει ήδη/μπορεί να μπει?
Μιας κι έχετε φαγωθεί για τα οφέλη του αυτόματου κιβωτίου και μιας κι ο ξάδερφος έχει εύκολη πρόσβαση στο υβριδικό, θα του πω να του ρίξει μια ματιά.
Δίνει 10 χιλιάρικα και με τόσα σίγουρα βρίσκει 400άρι. Πληρώνει τέλη δίλιτρου, καίει σαν τέτοιο (ή και λιγότερο ανά συνθήκες), είναι δύο κλάσεις πάνω από Forester και Vitara στα πάντα.
Scotch, το κιβώτιο ταχυτήτων σου έχει κουμπάκι L; Με τη ροπή του 3.3 κινητήρα, όλα θα γίνονται πιο εύκολα βέβαια. Υπάρχει κόλπο για να διατηρείς τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία; Μην είσαι πάνω στη ράμπα και σου σβήνει για να δουλέψει μόνο με τις μπαταρίες. Επίσης, με προβληματίζει η τετρακίνηση που λογικά δεν είναι μόνιμη.
ΥΓ. Αν το αμάξι του θείου είχε κοτσαδόρο, όλα τα παραπάνω θα ήταν περιττά...
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Τα παραπάνω συμβαίνουν σε πρωινές εκκινήσεις (θερμοκρασία περιβάλλοντος 20-22 βαθμοί, ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας στους 24, οπότε λογικά ζητάει ψύξη ο εγκέφαλος του ηλ. κλιματισμού, αν αυτό έχει σημασία).
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Bullock 146162 Diebstahl Excellence X https://www.amazon.de/dp/B00GZFHYTY/ref ... fBbTWBCMS6
Αν μιλάμε για συμβατικές λύσεις «μπαστούνι» αυτό που έβαλα ειναι καλό;
Τελικα το θεμα του τιμονιου ειναι ηλεκτρολογικης υφης.
Θα προτιμουσα κεντρο και ευρυτερη περιοχη Αθηνας, βορεια προαστια, δυτικα, ΟΧΙ Πειραια, Μεσογεια, δεν βολευουν καθολου
Ευχαριστω
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:Ξερουμε καποιον καλο ηλεκτρολογο αυτοκινητων;
Τελικα το θεμα του τιμονιου ειναι ηλεκτρολογικης υφης.
Θα προτιμουσα κεντρο και ευρυτερη περιοχη Αθηνας, βορεια προαστια, δυτικα, ΟΧΙ Πειραια, Μεσογεια, δεν βολευουν καθολου
Ευχαριστω
εχεις PM..
Αυτή είναι που είχα, ούτε δύο χρόνια. Γεμάτη άλατα και με σάπιο τον πόλο.
Ο καινούριος ήταν διπλάσιος σε πάχος.
Το δυναμο που αρχικά ενοχοποιηθηκε ήταν μια χαρά.
@ BEAMS, ευχαριστώ πολύ φίλε και αν σε βγάλει ο δρόμος κερνάω.
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km