Ένας ακόμη λόγος να τα απαγορεύσουν από παντού και να μείνει το diesel ΜΟΝΟΝ στα φορτηγά. Μέχρι νεωτέρας ασφαλώς...
Ένας ακόμη λόγος να τα απαγορεύσουν από παντού και να μείνει το diesel ΜΟΝΟΝ στα φορτηγά. Μέχρι νεωτέρας ασφαλώς...
drdino έγραψε:Γιατί; Προτιμάς τα σωματίδια αφιλτράριστα;
otso έγραψε:Το DPF κάνει εξαιρετική δουλειά στις νταλικες , οπου ψεκαζεται adblue απο ξεχωριστο βαρελακι κατευθειαν στο DPF για να γινει αναγεννηση , η υλοποιηση στα επιβατικα να ριχνει νιτρο στο πετρελαιο και μετα να ψεκαζει υπερβολικο πετρελαιο για να ανεβασει θερμοκρασια και να ανεβαινουν τα λαδια και να αυταναφλεγεται μεχρι να κανει κρακατοα ο κινητηρας μου μοιαζει για νομπελ ηλιθιοτητας . Εχω την εντυπωση οτι οι νεωτερες υλοποιησεις ειναι σαν τα φορτηγα , το οποιο δεν χρειαζεται συντηρηση και ειναι πληρως αποδεκτο .
εγω αλλο ρωτησα ομως γιατι δεν βουλωνουν οι αυλοι του καταλυτη απο την καπνια και βουλωνουν οι αυλοι του DPF που ειναι σχεδον κολλημενος με τον καταλυτη. εχει διαβασει κατι κανεις ;
otso έγραψε:Το DPF κάνει εξαιρετική δουλειά στις νταλικες , οπου ψεκαζεται adblue απο ξεχωριστο βαρελακι ...............
Dodger έγραψε:
Ρώτησα πρόσφατα οδηγό βυτίου, που τον είδα να βάζει adblue σε πρατήριο και μου είπε πως το βάζουν όσοι έχουν Euro 4. Οι Euro 6 δεν το χρειάζονται. Αλήθεια, ψέμματα, δεν το έψαξα...
224v έγραψε:στα σερβις εχουν τροπο να τσεκαρουν το dpf?? ωστε να ξερει καποιος να κανει μια διαδρομη ωστε να καθαρισει?? οταν κανει το regeneration πραγματι καθαριζει?? Στο 500ακι μας αυτο θελω να σιγουρευτω οταν ξαναπαει σερβις
το καλο ντηζελ βοηθαει να εχει λιγα σωματιδια??
BEAMS έγραψε:dimviii έγραψε::s_omg
Γεια σου Κύριε Δημήτριε. Τα σέβη μου
BEAMS έγραψε:Dodger έγραψε:
Ρώτησα πρόσφατα οδηγό βυτίου, που τον είδα να βάζει adblue σε πρατήριο και μου είπε πως το βάζουν όσοι έχουν Euro 4. Οι Euro 6 δεν το χρειάζονται. Αλήθεια, ψέμματα, δεν το έψαξα...
Μη συζητάς σε βενζινάδικα με "προφέσορες"
Και σε Euro 6 υπάρχει AdBlue με αισθητά μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την ίδια τοποθέτηση σε Euro 5. Αυτά για μοτέρ και μοντέλα Mercedes που ξέρω από πρώτο χέρι. Τόσο σε επιβατικά όσο και σε λεωφορεία της φίρμας.
BEAMS έγραψε:Dodger έγραψε:
Ρώτησα πρόσφατα οδηγό βυτίου, που τον είδα να βάζει adblue σε πρατήριο και μου είπε πως το βάζουν όσοι έχουν Euro 4. Οι Euro 6 δεν το χρειάζονται. Αλήθεια, ψέμματα, δεν το έψαξα...
Μη συζητάς σε βενζινάδικα με "προφέσορες"
Και σε Euro 6 υπάρχει AdBlue με αισθητά μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την ίδια τοποθέτηση σε Euro 5. Αυτά για μοτέρ και μοντέλα Mercedes που ξέρω από πρώτο χέρι. Τόσο σε επιβατικά όσο και σε λεωφορεία της φίρμας.
dimviii έγραψε:BEAMS έγραψε:dimviii έγραψε::s_omg
Γεια σου Κύριε Δημήτριε. Τα σέβη μου
Κανονισε κανα καφε στο λιονταρι βρε!
την καλησπερα μου Μικη!
1: Max Verstappen 2: Sergio Perez 3: Carlos Sainz […]
Α, και ότι η Rebecca Ferguson γαμάει.- :inlove:[…]
Καλοκαίρι πάντως θα πλησιάσω όσο γίνεται με το SUP[…]