Αυτά για την τάξη και για να γνωρίζουμε γιατί μιλάμε επακριβώς.
Αν είναι γνήσια Bilstein αυτά του στόκ που λές δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα.
21 quadra έγραψε:To bump stop στο Β8 δεν είναι μέσα στο αμορτισέρ αλλά στο κάτω μέρος του φυσίγγιου το οποίο φυσίγγιο είναι το αμορτισέρ, οπότε αλλάζοντας το μήκος του bump stop το μετατρέπει σε κανονικό ή χαμηλώματος, γιαυτό και τα Β8 διαφημίζονται σαν κατάλληλα για εργοστασιακά ελατήρια ή χαμηλώματος.
Επομένως, αν βάλω το Β8 όπως είναι, δεν χρειάζομαι άλλο bump stop, σωστά?
Adriver έγραψε:21 quadra έγραψε:To bump stop στο Β8 δεν είναι μέσα στο αμορτισέρ αλλά στο κάτω μέρος του φυσίγγιου το οποίο φυσίγγιο είναι το αμορτισέρ, οπότε αλλάζοντας το μήκος του bump stop το μετατρέπει σε κανονικό ή χαμηλώματος, γιαυτό και τα Β8 διαφημίζονται σαν κατάλληλα για εργοστασιακά ελατήρια ή χαμηλώματος.
Επομένως, αν βάλω το Β8 όπως είναι, δεν χρειάζομαι άλλο bump stop, σωστά?
Σωστά.
To B8 είναι αμορτισέρ χοντρομπούκαλο όπως το αποκαλούν στην πιάτσα και up side - down, δηλαδή ανεστραμένο, και υπάρχει σε πολλούς τύπους γόνατα για διάφορα αυτοκίνητα, αυτό που αποκαλλούμε Β8 είναι το αμορτισέρ και όχι το κέλυφος στο οποίο βρίσκεται τοποθετημένο, είναι ένα ποιοτικό αμορτισέρ όπως όλα τα κίτρινα και όχι μόνο, bilstein
Αλλά ... αισθανόμουν να πιάνουν πιο απότομα τα φρένα, μετά συνειδητοποίησα ότι μάλλον έχει σκληρύνει το πεντάλ και στη συνέχεια, όταν σταμάτησα, έλεγξα τις δαγκάνες και μπροστά η μια είχε ψηλότερη θερμοκρασία από την άλλη.
Μπορεί να έχει να κάνει με την ευθυγράμμιση που έγινε στο τέλος (μετά μια σύντομη βόλτα), είτε είναι σωστή είτε λάθος? Σκέφτομαι κατά πόσο η ευθυγράμμιση των τροχών επηρεάζει και την "ευθυγράμμιση" δαγκάνας, τακάκι, δισκόπλακας και αν παίζει το καλό σενάριο το πρόβλημα να είναι πρόσκαιρο, μέχρι να "έρθουν στα ίσια" τους τα φρένα.
https://www.onlinecarparts.co.uk/car-br ... aring.html
https://www.onparts.gr/mazda-mx-5-ii-nb ... an-trochou
panos2171 έγραψε:Θέλω να πάρω ρουλεμάν πίσω τροχών για το MX5 αλλά δεν έχω ιδέα από μάρκες, ποιότητες κλπ πλην των SKF των οποίων το κόστος βέβαια είναι αρκετά ψηλά. Μπορώ να πάρω κάτι άλλο εξίσου καλό ή είναι μονόδρομος τα SKF;
https://www.onlinecarparts.co.uk/car-br ... aring.html
https://www.onparts.gr/mazda-mx-5-ii-nb ... an-trochou
Στα ρουλεμάν κορυφές είναι η SKF και η FAG.
Σήμερα με τις κάθε είδους κινεζιές ισχύει αυτό που έλεγαν οι μεγάλοι, είμαι πολύ φτωχός για να αγοράσω φτηνά, ειδικά αν σκεφτείς ότι μπορεί σε 6 μήνες - 1 χρόνο το φτηνό κινέζικο να διαλύσει και να τρέχει στο συνεργείο να ξαναπληρώσεις εργατικά, καλύτερα 40-50€ παραπάνω τώρα και να ισυχάσεις για 3-4 ή περισσότερα χρόνια, άποψη μου είναι, η τσέπη δική σου, και να έχεις κατά νού ότι η παραβίαση στην τοποθέτηση ακόμα και του καλύτερου ρουλεμάν το καταστρέφει και κανείς δεν θα το παραδεχθεί αν σε λίγους μήνες κουδουνάει. Υπάρχει μεθοδολογία για την τοποθέτηση τους και όχι πέρνουμε το σφυρί και βαράμε ούτε το βάζουμε στην πρέσα χωρίς τους σχετικούς αποστάτες ανάλογα που φρακάρει το ρουλεμάν, στο εξωτερικό του ή στον άξονα.
Απαγορεύεται ρητώς το σέξ στα ρουλεμάν.
Κεραμικος η Μεταλλικος; ποιες οι διαφορες; αφτρερμαρκετ η απο την αντιπροσωπεια;
Υπάρχουν και με 200, και με 300, έως 400, είναι όπως λέει ο Δημήτρης ακριβοί αλλά μόνο οι αγωνιστικοί, οι απλοί μεταλλικοί έχουν νορμάλ τιμές αλλά πολύ ανθεκτικοί σε σχέση με τους κεραμικούς που αν κινείσαι συνέχεια σε άσχημους δρόμους με λακκούβες κινδυνεύει να ξεκολλήσει εσωτερικά ο μονόλιθος και να κοπανάει σαν σφυρί κάτι που δεν συμβαίνει στους μεταλλικούς.
δες εδώ
http://www.monolithos-catalysts.gr/el/p ... on-venzini
εδώ
http://exhaust-center.gr/264/
και εδώ
http://exhaust-center.gr/264/
την αντιπροσωπεια την ανεφερα μιας και εχει αρχισει ενας εκφοβισμος ανευ προηγουμενου , μιλαμε για την δικη μου μαρκα ακομη και μη εξουσιοδοτημενα συνεργεια ζητανε να βαλουν τα μαμα πανω αλλιως δεν αναλαμβανουν .
οσο περναει ο καιρος τοσο αναπολω τα παλια καλα αυτοκινητα που θα ηταν η το ενα η το αλλο και οτι ναταν τοφτιαχνες μονος .
εχω ακομη το φιεστακι του 78 απο το 2003 μονο χωμα και χαλικι συνεργειο δεν πηγε ποτε και το καπακι το σφιξαμε μονοι μας
που κανανε τοτε στα αυτοκινητα .
τι ξερουμε για κινητηρες FIAT 1.4 16v?
Μιλαμε για αυτους που βγηκαν περιπου το 2003 και εμπαιναν σε Punto, Panda και Ypsilon της περασμενης δεκαετιας.
Κοιτάμε κατι Ypsilon του 2004-2005 με ενα φιλο, τα χλμ ειναι αρκετα... τι βγαζουν συνηθως οι κινητηρες αυτοι? Την παλευουν με πολλα χλμ?
Για τα αυτοκινητα ξερω για το κλασικο θεμα με το ηλεκτρικο τιμονι, ψαλιδια εμπρος, βασεις κινητηρα
Να προσέξετε να μην είναι σπασμένη η πλαστική εισαγωγή του αέρα (παπάς) που είναι στάνταρ θέμα, γιατί κάνει 180€.