Τωρα στο μπροστινο ειχε μια χαλαρωση ολο το συστημα και καποιους θορυβους σε λακουβες, στριψιμο τιμονιου τερμα και ξεκινημα μαζι, τετοια.
Το αμαξι πλεον εσφιξε στο πως πεφτει σε λακουβα σε σχεση με πριν, θα το οδηγησω περισσοτερο το ΣΚ και θα καταλαβω περισσοτερα. Πλεον δειχνει να συμπεριφερεται σαν ενα κομματι.
Το τιμονι τωρα ειναι ενα αλλο ζητημα. Εχω θεμα με την κολονα του τιμονιου η οποια εμφανιζει τζογο οταν την "παιζεις" ελαχιστα δεξια-αριστερα. Επισης εμφανιζε μια ασταθεια, σαν να εχει την ταση να κινηθει περισσοτερο οταν κινουμαι με 120-130. Πιο κατω και πιο πανω κανενα θεμα.
Οταν πρωτοεμφανιστηκε ο τζογος, λυθηκε η κρεμαγιερα και λιπανθηκε-ρυθμιστηκε, εσφιξε και μια βιδα στην κολονα του τιμονιου και νομιζα οτι αυτο ηταν.
Λιγο καιρο μετα, παλι τα ιδια, αρα κρεμαγιερα δεν ηταν. Η κολονα ειτε επισκευαζεται, ειτε αντικαθισταται, αλλα μου ειπαν οτι πρεπει να λυθει για να δουμε τι απο τα δυο μπορει να γινει.
Μετα το πασχα θα το δω και αυτο.
Fiat Panda 7,6l/100km