Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#458770 Νερό βρύσης!? Δεν είχες θέματα με άλατα!?

Βάλε υγρό για τζάμια... ή απιονισμένο με ξύδι έχω ακούσει...
Άβαταρ μέλους
By gakost
#460466 Ρε παιδιά τι λέμε τώρα; Σιγά μην βάλουμε και φωτιστικό πετρέλαιο.

Πολλές λύσεις είναι καλές στην θεωρία αλλά στο αυτοκίνητο θέλεις και αντιπαγωτικές ιδιότητες και κάτι που δεν καταστρέφει τα μάκτρα και τα λάστιχα που στεγανοποιούν την αντλία για τα ψεκαστήρια.

Έτοιμο υγρό ή συμπυκνωμένο με αραίωμα με απιονισμένο νερό.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#460485
gakost έγραψε:Ρε παιδιά τι λέμε τώρα; Σιγά μην βάλουμε και φωτιστικό πετρέλαιο.

Πολλές λύσεις είναι καλές στην θεωρία αλλά στο αυτοκίνητο θέλεις και αντιπαγωτικές ιδιότητες και κάτι που δεν καταστρέφει τα μάκτρα και τα λάστιχα που στεγανοποιούν την αντλία για τα ψεκαστήρια.

Έτοιμο υγρό ή συμπυκνωμένο με αραίωμα με απιονισμένο νερό.

Αυτο ακριβως! Υπαρχουν απειρες λυσεις για ολα τα βαλαντια που αντιμετωπιζουν εξειδικευμενα το συγκεκριμενο θεμα...
Προσωπικα απο τωρα μεχρι τον Μαρτιο βαζω ενα 4λιτρο της Πολαρ στα 8€ που ειναι ετοιμο στους για εως και -26 C.
Αντε να χρειαστω 2 ολο το χειμωνα!
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#461146 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Τελικά αφού πιάνουν τα χέρια μου,έριξα πρώτα όλο το νερό που είχε μέχρι να αδειάσουν όλα τα σωληνάκια μέχρι και το πίσω,ξεκούμπωσα το θόλο και έβγαλα το δοχείο για πλύσιμο με χλωρίνη.Τώρα που το έβαλα,γέμισα με καθαριστικό παρμπρίζ,το ξόδεψα με ψέκασμα μπρος-πίσω να φύγει η βρώμα από το κύκλωμα και το ξαναγέμισα.Ελπίζω να μην την ξαναπάθω.

Άλλη ερώτηση,όχι ''τεχνική''.
Μπογιά από σπρέυ σε κουκούλα αυτοκινήτου υπάρχει τρόπος να βγει σχετικά εύκολα; Με οινόπνευμα θέλει πολύ τρίψιμο και μάλλον αρκετά μπουκάλια όσο το προσπάθησα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#461481 Εδώ και καιρό παρατηρώ ότι το κολλάρο που πάει από το άνω μέρος του ψυγείου στο θερμοστάτη έχει την τάση να μαζεύει από υποπίεση όταν το μοτέρ έχει κρυώσει. Μιλάω για το κολλάρο μπροστά αριστερά όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο (το μοτέρ είναι ίδιο με το δικό μου):
https://www.youtube.com/watch?v=4egger5AaJo
To παρατήρησα πρώτη φορά μετά την αλλαγή θερμοστάτη που είχα κάνει το Μάρτη του 2015 (κάπου 152.000χλμ είχα τότε αν θυμάμαι, πλέον πλησιάζω τις 191.000χλμ. Ο θερμοστάτης αλλάχθηκε γιατί το μοτέρ δεν ανέβαζε θερμοκρασία πάνω από 84-85 βαθμούς, ακόμα και μετά από πολύωρη λειτουργία ενώ κανονικά σε αυτά τα μοτέρ ο θερμοστάτης ξεκινά να ανοίγει στους 92 βαθμούς). Ο μηχανικός στο συνεργείο που έγινε η αλλαγή θερμοστάτη τότε, όταν του το ανέφερα, μου έλεγε και καλά ότι ήταν θέμα εξαέρωσης και ότι σιγά σιγά θα φύγει ο αέρας (ποιος αέρας άραγε, αφού μιλάμε για υποπίεση) και θα επανέλθει το κολλάρο. Έκτοτε και μέχρι σήμερα έχω σταθερά το θέμα με το τσακισμένο κολλάρο σχεδόν κάθε φορά που ο κινητήρας έχει κρυώσει. Παράλληλα μου παρουσιάστηκε και θέμα με εμφάνιση πλασματικής ένδειξης στο ταμπλό για έλεγχο στάθμης ψυκτικού υγρού. Δοχείο διαστολής, αισθητήρα στάθμης δοχείου διαστολής όπως και τάπα του δοχείου δεν έχω αλλάξει ποτέ. Αντιληπτή απώλεια ψυκτικού υγρού στο κύκλωμα δεν είχα ποτέ μέχρι σήμερα, ούτε πτώση της στάθμης στο δοχείο, ούτε έχω παρατηρήσει ποτέ ανεβασμένες θερμοκρασίες ψυκτικού
Το περασμένο καλοκαίρι που έκανα σέρβις σε άλλο συνεργείο, ο εκεί μηχανικός μου είπε ότι αφενός για το θέμα με την πλασματική ένδειξη του αισθητήρα στάθμης ψυκτικού θα πρέπει να αλλάξω δοχείο διαστολής, αισθητήρα αλλά και την τάπα (με γνήσια όλα να μπουν μου είπε) και αφετέρου για το τσακισμένο κολλάρο, για το οποίο δεν του ανέφερα κάτι ο ίδιος, μου είπε ότι έπρεπε ήδη να έχει αλλαχθεί με νέο (επίσης γνήσιο) και ότι τσακίζει το τωρινό επειδή έχει μαλακώσει λόγω πολυκαιρίας/χρήσης.
Πιστεύετε ότι μπορεί όντως να έχει έτσι κι αλλιώς ''γεράσει΄΄ το ίδιο το κολλάρο, όπως μου είπε και ο μηχανικός, και να θέλει άλλαγμα; Οπτικά πάντως το κολλάρο δεν δείχνει φθαρμένο ή εμφανώς ταλαιπωρημένο. Συνηθίζεται να αλλάζονται αυτά τα κολλάρα με τα χρόνια προληπτικά, εφόσον δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο θέμα με διαρροές κλπ;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#461493 Ναι, θέλει αλλαγή το κολάρο αν καταρρέει εσωτερικά.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#461574 Ευχαριστώ παιδιά. Έτσι κι αλλιώς το κόστος του κολλάρου δεν είναι απαγορευτικό (γύρω στα 20-25 ευρώ το γνήσιο αν θυμάμαι) και λογικά θα το συνδυάσω με αντικατάσταση και του δοχείου ψυκτικού, του αντίστοιχου αισθητήρα στάθμης ψυκτικού και της τάπας του δοχείου.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#461576
lazarefa έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά. Έτσι κι αλλιώς το κόστος του κολλάρου δεν είναι απαγορευτικό (γύρω στα 20-25 ευρώ το γνήσιο αν θυμάμαι) και λογικά θα το συνδυάσω με αντικατάσταση και του δοχείου ψυκτικού, του αντίστοιχου αισθητήρα στάθμης ψυκτικού και της τάπας του δοχείου.


Παρε μια σκετη γνησια ταπα πρωτα, αν δεν λυθει κανεις και τα υπολοιπα
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#461579 Σύμφωνα με αυτό το βίντεο (όπως και αρκετά άλλα παρόμοια), όντως αστοχία της τάπας μπορεί να προκαλέσει το συγκεκριμένο θέμα με το τσάκισμα προς το μέσα του κολλάρου:
https://www.youtube.com/watch?v=lB3FQa2sNdQ
Απ' την άλλη βέβαια και 12+ χρόνια αδιάλλειπτης χρήσης δεν είναι αμελητέα, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει μια εύλογη γήρανση του υλικού των κολλάρων. Απλά αναρωτιόμουν κατά πόσο συνηθίζεται το συγκεκριμένο εξάρτημα στα πιο πολλά μοντέλα αυτοκινήτων να αντικαθίσταται (ας πούμε) προληπτικά.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#461580 Άλλαξε το κολλάρο, έχει παλιώσει αλλά μπορεί να έχει και λιγότερα λινά οπότε με τον συνδιασμό των δυο έτσι και σκάσει θα τρέχεις στην τράπεζα για πολλά, και τάπα να βάλεις τη γνήσια, λίγα € μπορεί να σε γλυτώσουν από πολλά έξοδα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#461879 Η ταπα, εκτονωνει το περισσευμα παραφλου, οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος και διαστελλεται.
Ομοιως, αφηνει λογω της υποπιεσης οταν κρυωσει, να μπει παραφλου απο το δοχειο διαστολης και να αναπληρωσει αυτο που χαθηκε...
Ανοιγει αμφιδρομα δηλαδη.

Παιζει και η ταπα το ρολο της, αλλα καλο θα ειναι να την αφαιρεσεις και να δεις τι καταλοιπα εχει επανω της.
Ξεκινα απο αυτη πρωτα, ειδικα αν ειναι σε ασχημη κατασταση.