Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#551381
citastak έγραψε:Ποια είναι η χαμηλότερη θερμοκρασία που θεωρείς ότι θα βρεις το χειμώνα;
Μια φίλη στον Καναδά (δεν θυμάμαι πόλη) μου έλεγε ότι έβαζε το αυτοκίνητο σε (μη θερμαινόμενο) γκαραζ και κάθε μέρα τη μπαταρία στο tender γιατί αλλιώς, από το κρύο, την άκουγε.
Στον Καναδά τα περισσότερα αυτοκίνητα προσφέρονται με κουβερτούλα για τον κινητήρα. Και οι περισσότεροι έχουν 2 αυτοκίνητα, ένα ιαπωνικό μάπα για τον χειμώνα που θα πεθάνει γρήγορα από τα αλάτια και την κακομεταχείριση κι ένα πρίμιουμ για το καλοκαίρι.
Στη Σουηδία που έχω ζήσει, στα εξωτερικά πάρκινγκ είχε πρίζες για να συνδέσεις την κουβερτούλα του κινητήρα.
Σε τέτοιες χώρες υπάρχουν διάφορα τέτοια κόλπα, αποθήκευση θερμότητας, θερμάστρες καυσίμου, χρονοδιακόπτες κλπ.
Ειδικές συνθήκες που απαιτούν και ειδικές λύσεις. Για μέχρι -5, -10 δεν χρειάζεσαι τίποτα, απλά μερικά λεπτά ζέσταμα.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#551593 Πάντως στη Σουηδία το Xantia μου την άκουγε όταν πήγα να βάλω μπροστά με -18 (Κιρούνα, Βορράς).
Στην αρχή ζοριζόταν η μπαταρία και μετά ο κινητήρας για λίγα δευτερόλεπτα. Τον λυπόσουν.
Για την ιστορία, ο κινητήρας μέχρι την τελευταία μέρα που ανέβηκε στη ράμπα της απόσυρσης ήταν μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#552191 Βοηθάω το μοτέρ αν του ρίξω ένα καθαριστικό μπεκ κι ένα για βαλβίδες ή τζάμπα κοπος; Χρειάζεται να προσέξω κάτι;

Παίζουν στα 8 με 10 ευρώ το καθένα.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#552418
elteo έγραψε:Πόσες χιλιάδες χλμ έγραψε;

Νομίζω 380 χιλ χλμ, με ενα ρεκτιφιέ από δική μας βλακεία (υπερθέρμανση από τρύπιο σωλήνα καλοριφέρ)...
6 μήνες πριν φύγει για απόσυρση, σε ακινησία. Πήρε αμέσως μπροστά, παρά το 6μηνο, όταν ήρθε ο γερανός της απόσυρσης να το πάρει.

Για το ζουμί που λες δεν ξέρω. Εγώ έβαλα σε αυτοκίνητο άμεσου ψεκασμού και δεν κατάλαβα διαφορά. Έκανα κανονικό καθαρισμό βαλβίδων με άλλη τεχνική...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#557967 Σε ορισμένα αυτοκίνητα παρατηρώ ότι ακούγεται στο ρελαντί ένας συνεχής χαμηλός ήχος, σα να δουλεύει κάτι διαρκώς. Πχ σαν να ήταν το αυτοκίνητο ηλεκτρικό. Κυρίως σε παλιότερα βενζινοκίνητα το ακούω, καμιά φορά ενώ πριν δεν ακουγόταν κιόλας. Σαν να δουλεύει κάτι πιο έντονα.

Μετά από αυτή την περιγραφή, έχει κανείς καμιά ιδέα τί είναι; Μου κάνει εντύπωση.


< >
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#557968 Το μοτερ του ανεμιστηρα του ψυγειου νερου!
Δουλευει που και που για να κραταει την θερμοκρασια σε ενα ορισμενο επιπεδο.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#558004 Δεν νομίζω να είναι αυτό. Ακούγεται από το μοτέρ που περνάει ο ιμάντας χρονισμού. Κ δουλεύει πάντα, οχι που κ που. Το μοτέρ του ψυγείου ακούγεται αλλιώς .


< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#558005 καποια αυτοκινητα γυριζουν τα νερα μεσα στο κυκλωμα μετα το σβησιμο,μαλλον αυτο ακους.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#558037
Obelix έγραψε:Κάποιο ρουλεμάν μπορεί να κάνει θόρυβο.

< Note >


Αυτό είναι ανησυχητικό;

Επέστρεψα από το καλοκαίρι κ βρήκα το Polo 6n μου σε σχετικά καλή κατάσταση πέρα από το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων που κάνει έναν θόρυβο σαν να γδέρνεται κάτι.

Αυτή τη φορά το είχα στην πυλωτή του πεθερού με κουκούλα κ κανείς ξάδερφος-θείος-ξαδέρφη-φίλος δεν το κίνησε παρά ο πεθερός για να μη χαλάσει η μπαταρία.

Είχαν βουλώσει κάποτε μάλλον από φύλλα οι αποροές υδάτων κ το μοτέρ σκούριασε από τα νερά. Τις καθάρισα, άλλαξα κ το φίλτρο καμπίνας κ με τρώει ο κάλος να αλλάξω κ το μοτέρ μόνος. Θα πάω να το πάρω τη Δευτέρα αν είναι. Κόστος μόνο 25€! με γερμανικό καινούριο ανταλλακτικό. Πραγματικά απόρησα με την καλή τιμή! Θα το έπαιρνα σήμερα αλλά ο πωλητής μου είπε να το ανοίξω πρώτα μήπως είναι κολλημένος ο μηχανισμός των υαλοκαθαριστήρων.


< >
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 29 Δεκ 2018, 20:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#558038 Καλό θα ήταν να το κοιτάξεις αν ακούγεται διαφορετικά απ ότι παλιότερα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#558040
Obelix έγραψε:Καλό θα ήταν να το κοιτάξεις αν ακούγεται διαφορετικά απ ότι παλιότερα.


Ευχαριστώ.

Σκέφτομαι να περάσω μια βόλτα από τον μηχανικό πριν φύγω. Αλλιώς επιστρέφω μάλλον σε 10 μήνες
< Note >


< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#558976 εχει παρατηρησει κανεις να υπαρχει διαφορετικη χαρτογραφηση στο μοτερ με cruise control και χωρις cruise?
να ειναι πιο δυνατο με cruise control συγκεκριμενα.
Και αν ναι για ποιον λογο υπαρχει αυτο?