otso έγραψε:Λοιπον ξεκιναμε , βλεπουμε , παχυμετρα , μικρομετρα , 2 δυναμοκλειδα της force , γωνιακο δεν εχουμε;
τωρα τα αλλα διακινδυνευω να χαρακτηριστω αμαθης αλλα δεν πειραζει , τι εχουμε σκληρομετρα; συστημα ευθυγραμισης αξονων κομπλερ; η deflection στροφαλου;
Μου ειχες πει οτι θα ρωταγες τον γιο σου για σταθεροποιητη σκουριας , μαλλον θα το ξεχασες με ολα αυτα που εχεις στο μυαλο σου , αλλα αν θυμηθεις ρωτα τον για κανα καλο προιον που να μπορουμε να το βρουμε ελλαδα , για αμαξι αντικα το θελω και γω.
καλο μεσημερι μαστορα .
Το αντισκωριακό είναι αυτό εδώ, http://www.por15.com/ είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά αλλά επειδή είναι πολύ ακριβό δεν το φέρνει κανείς στην Ελλάδα, προτιμούν να πουλάνε χρωματιστό νεράκι και πασαλείψτε, τελειώσατε, εδώ υπάρχει μια διαδικασία, απλή μεν διαδικασία δε, υπάρχουν οδηγίες στα προϊόντα.
Για να πάρεις μια εικόνα τι είναι αυτό, Mini 1965 σάπιο στο πίσω μέρος που ρίνςι η μπαταρία, ακουμπούσες με το χέρι και τριβότανε η λαμαρίνα σε σκόνη, έπρεπε εκεί να κολληθεί το καινούργιο ανταλλακτικό κομμάτι από λαμαρίνα που είχε έρθει από Αγγλία γιατί εκεί όλα σαπίζουν, έβαλε το por15 και την επομένη ημέρα κόλλησε με την MIG, μας κούνησε το μυαλό, ούτε που φανταζόμαστε ότι η σκουριά που ήταν σχεδόν σκόνη θα γινότανε πάλι λαμαρίνα, το βάζεις και τελειώνεις για πάρα πολλά χρόνια.
Υπάρχει αντιπρόσωπος στη Γερμανία, από εκεί φέρνει ο μικρός.
Το κουτί αριστερά έχει όργανο μέτρησης των οδηγών των βαλβίδων από μέγεθος 4mm - 9.5mm. Αν δεν έχει όργανα να ελέγξεις πρίν στείλεις κάτι στο ρεκτιφιέ και να ξαναμετρήσεις τι παρέλαβες δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι το μοτέρ που θα δέσεις δεν θα την ακούσει.
Τo μεγάλο Force που είναι για τα καπάκια έχει και γωνιακό εξάρτημα για να μετράς και μοίρες αλλιώς πως ? Αν έβαζα όλα τα όργανα και τα εργαλεία ήθελα 5 φωτό +