Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#523054 Quadra thanks for the support!
Μάλλον δεν τα λέω καλά. Για το "κάλυμμα" του ουρανού λέω, όχι για το σασί που είναι πάνω.
Αναφέρομαι στη φλίδα λαμαρίνας που μπαίνει πάνω από το αμάξωμα, μετά την κατασκευή του.
Στο 3.18 του παρακάτω βίντεο ίσως φαίνεται καλύτερα τι προσπαθώ να πω:
https://www.youtube.com/watch?v=bzOA9XURMUU

Υπάρχει το αμάξωμα (σόρρυ για την ορολογία) και από πάνω πάει και τοποθετείται το μεταλλικό κάλυμμα.
Σκεφτόμουν λοιπόν, ότι αν φύγει ο παλιός ουρανός χωρίς να αρχίσουν να κόβουν τμήματα του αμαξώματος και τοποθετηθεί ένας καινούριος δεν θα πρέπει να επηρεαστεί η δομή του αυτοκινήτου.
Τι λέτε;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523067
citastak έγραψε:Quadra thanks for the support!
Μάλλον δεν τα λέω καλά. Για το "κάλυμμα" του ουρανού λέω, όχι για το σασί που είναι πάνω.
Αναφέρομαι στη φλίδα λαμαρίνας που μπαίνει πάνω από το αμάξωμα, μετά την κατασκευή του.
Στο 3.18 του παρακάτω βίντεο ίσως φαίνεται καλύτερα τι προσπαθώ να πω:
https://www.youtube.com/watch?v=bzOA9XURMUU

Υπάρχει το αμάξωμα (σόρρυ για την ορολογία) και από πάνω πάει και τοποθετείται το μεταλλικό κάλυμμα.
Σκεφτόμουν λοιπόν, ότι αν φύγει ο παλιός ουρανός χωρίς να αρχίσουν να κόβουν τμήματα του αμαξώματος και τοποθετηθεί ένας καινούριος δεν θα πρέπει να επηρεαστεί η δομή του αυτοκινήτου.
Τι λέτε;


Δεν είναι σε όλα τα αμάξια έτσι οι ουρανοί, σε άλλα είναι μαζί με τα A/B/C pillars, σε άλλα είναι όπως αυτό που δείχνες και σε άλλα ο ουρανός - τρέχει - στα σημεία που είναι τα λάστιχα για τις πόρτες, ανάλογα σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να φύγουν οι πόντες από όλο το πλαίσιο ουρανός, κολώνες, παρμπρίζ εμπρός / πίσω που είναι απείρως περισσότερη δουλειά από αυτή που έδειξες, είναι λοιπόν ανάλογα τη ζημιά και το αμάξι πως θα γίνει η επισκευή.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#523071 Αν είναι έτσι σαφώς και δεν το προτιμώ σαν επισκευή.
Όταν θα έχω νεώτερα σε σχέση με τη μέθοδο επισκευής και το κόστος, ξαναμιλάμε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523094 Eμείς παολιά τα φτιάχναμε όλα με σφυρηλάτισμα, ακόμα στα πρώτα χρόνια της Datsun τότε στην Ελλάδα που δεν δεν υπήρχαν πολλά ανταλακτικά φανοποιείας, όταν δούλευα στο συνεργαζόμενο φανοποιείο με τον Θεοχαράκη στη Λέυκα του Πειραιά μας είχαν φέρει ένα Datsun από ένα Μοναστήρι και έφτιαξα ολόκληρο το καπό καινούργιο στο χέρι, που να βρεθεί τότε καπό που η Datsun στην Ελλάδα ήταν η 1η αντιπροσωπεία της στην Ευρώπη, πότε να παραγγείλεις με γράμμα στην Ιαπωνία καπό, πότε να έρθει κλπ, άλλα χρόνια, άλλοι τεχνίτες, άλλες τεχνικές, σήμερα οι περισσότεροι φανοποιοί δεν γνωρίζουν να σφυρηλατούν, είναι και το κόστος της εργατοώρας, είναι τα φτηνά ιμιτασιόν ανταλλακτικά φανοποιείας που έχουν μειώσει την τέχνη του φανοποιού.

Αν βρεθεί μάστορας σήμερα να ξέρει να βάλει καλάϊ αντί σιδερόστοκο να τον κάνουμε εικόνα, γιατί εμείς τότε όσα χτυπιώντουσαν κατά την μεταφορά στα καράβια, τα επισκευάζαμε και όπου δεν έμπαινε χέρι βάζαμε καλάϊ, καινούργια αυτοκίνητα αντιπροσωπείας με σιδερόστοκο δεν γινότανε, μας έφερναν πολλά Ford Consul και Cortina του Κοντέλλη από την Συγγρού.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523095
citastak έγραψε:Quadra thanks for the support!
Μάλλον δεν τα λέω καλά. Για το "κάλυμμα" του ουρανού λέω, όχι για το σασί που είναι πάνω.
Αναφέρομαι στη φλίδα λαμαρίνας που μπαίνει πάνω από το αμάξωμα, μετά την κατασκευή του.
Στο 3.18 του παρακάτω βίντεο ίσως φαίνεται καλύτερα τι προσπαθώ να πω:
https://www.youtube.com/watch?v=bzOA9XURMUU

Υπάρχει το αμάξωμα (σόρρυ για την ορολογία) και από πάνω πάει και τοποθετείται το μεταλλικό κάλυμμα.
Σκεφτόμουν λοιπόν, ότι αν φύγει ο παλιός ουρανός χωρίς να αρχίσουν να κόβουν τμήματα του αμαξώματος και τοποθετηθεί ένας καινούριος δεν θα πρέπει να επηρεαστεί η δομή του αυτοκινήτου.
Τι λέτε;


οτι σου ειπε ο Κουαντρα.Βασικοτατο κομματι του αυτοφερομενου πλαισιου.
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#523096
Anonymous Founder έγραψε:
Manousos έγραψε:
citastak έγραψε:Το αυτοκίνητο του πατέρα έφαγε γερό χαλάζι προχτές στην ορεινή Φθιώτιδα με αποτέλεσμα σπασμένο παρμπρίζ, καπώ και οροφή κοτλε.
Έχει ασφάλεια για καιρικά φαινόμενα και έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες.

Το καπώ φαντάζομαι αλλάζει και μπαίνει καινούριο.
Με την οροφή τί γίνεται; Σφυριλάτισμα και στοκάρισμα όλη;;;;
Έχει συμβεί σε κανένα;

Σε γνωστό μου. Το ανέλαβε η ασφαλιστική του. Κόπηκε ο ουρανός και μπήκε καινούργιος. Το καπό αλλάχθηκε με καινούργιο. Αρχικά ήθελε η ασφαλιστική να τον διορθώσει τον ουρανό αλλά σε 6 μηνών αυτοκίνητο δεν υποχωρούσε με τπτ ο γνωστός μου.

Γιατί είναι καλύτερη η αλλαγή από την επιδιόρθωση; :dizzy:

Διότι μάλλον δεν μπορεί ο λαμαρινάς να κάνει την λαμαρίνα όπως ήταν από το εργοστάσιο. Ή μπορεί να ήταν τόσο χάλια που έκρινε ο γνωστός μου ότι δε θα γινόταν καλή δουλειά. Εμένα αν μου έλεγαν θα προτιμούσα έναν ουρανό καινούργιο με λαμαρίνα στρωμένη από το εργοστάσιο. Ή αν ήταν το καπό το ίδιο και πάλι θα προτιμούσα αν ήταν μεγάλη η ζημία. Έχω δει καπό φτιαγμένο από χαλάζι και από γωνία ήταν ανάγλυφο, δεν ήταν επίπεδο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#523102 Εγώ θα προτιμούσα επισκευή χωρις βαφή για ολους τους λογους που αναφερθηκαν παραπάνω . Απλα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#523103 Η Ιντεραμέρικαν τον έστειλε σε ένα φανοποιείο στην Καλλιθέα. Εκεί θα γίνουν όλα με βεντούζες. Βρήκαν όλα τα σημάδια, τα οποία τα μαρκάρισαν με ένα μαρκαδόρο.
Θα επισκευαστούν χωρίς στόκο και επιπλέον θα βαφτεί ολόκληρο το αυτοκίνητο. Τα μόνο έξοδα που δεν θα καλυφθούν είναι αυτό της βαφής των προφυλακτήρων - δεν ξέρω γιατί.
Πρώτη εντύπωση από το φανοποιείο πολύ καλή. Εξυπηρετικοί.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά, να έρθει όλο το αυτοκίνητο στη θέση του και το βάψιμο να είναι καλής ποιότητας...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523104
citastak έγραψε:Η Ιντεραμέρικαν τον έστειλε σε ένα φανοποιείο στην Καλλιθέα. Εκεί θα γίνουν όλα με βεντούζες. Βρήκαν όλα τα σημάδια, τα οποία τα μαρκάρισαν με ένα μαρκαδόρο.
Θα επισκευαστούν χωρίς στόκο και επιπλέον θα βαφτεί ολόκληρο το αυτοκίνητο. Τα μόνο έξοδα που δεν θα καλυφθούν είναι αυτό της βαφής των προφυλακτήρων - δεν ξέρω γιατί.
Πρώτη εντύπωση από το φανοποιείο πολύ καλή. Εξυπηρετικοί.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά, να έρθει όλο το αυτοκίνητο στη θέση του και το βάψιμο να είναι καλής ποιότητας...


γιατι ολοκληρο βαφη? ποσο παλιο ειναι το αυτοκινητο?
οι προφυλακτηρες ειχαν ζημια?
Άβαταρ μέλους
By citastak
#523107 Δεν ξέρω γιατί ολόκληρο βαφή. Πάντως είπε ρητά ότι στόκος δεν πέφτει, όλα με βεντούζα.
Στο καπώ και στην οροφή υπάρχει πλέον μια ασπρίλα που δεν βγαίνει. Σαν να έχει καεί το λούστρο. Αυτό δεν υπήρχε πριν το συμβάν (το έπλυνα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν είχε κάτι). Μήπως "εσπασε" από το κοπάνημα από το χαλάζι;
Το αυτοκίνητο είναι 11 ετών, αλλά γενικά με προσεγμένο χρώμα (γκαραζ, πλύσιμο στο χέρι κτλ).

Οι προφυλακτήρες είναι αγρατζούνιστοι και δεν έχουν καμία ζημιά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523109
citastak έγραψε:Δεν ξέρω γιατί ολόκληρο βαφή. Πάντως είπε ρητά ότι στόκος δεν πέφτει, όλα με βεντούζα.
Στο καπώ και στην οροφή υπάρχει πλέον μια ασπρίλα που δεν βγαίνει. Σαν να έχει καεί το λούστρο. Αυτό δεν υπήρχε πριν το συμβάν (το έπλυνα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν είχε κάτι). Μήπως "εσπασε" από το κοπάνημα από το χαλάζι;
Το αυτοκίνητο είναι 11 ετών, αλλά γενικά με προσεγμένο χρώμα (γκαραζ, πλύσιμο στο χέρι κτλ).

Οι προφυλακτήρες είναι αγρατζούνιστοι και δεν έχουν καμία ζημιά.


προφανως στο βαφουν ολοκληρο γιατι λογω παλαιοτητας(11 ετων) θα εχει κοψει το χρωμα,και θα εχει διαφορα εαν βαφτουν μονο ουρανος και καπω,οποτε θα μπλεξουν με τον πελατη που θα δει την διαφορα.
Το βερνικι εχει χασει την ελαστικοτητα του,για αυτο μολις δεχθηκε το χτυπημα απο το χαλαζι εσπασε.
ΠΟΛΥ προσεκτικη τελικη ματια ΠΡΙΝ το παραλαβεις.Διαβεβαιωσου οτι θα βγαλουν ολες τις τσιμουχες/πλαστικακια/φαναρια/σηματα κλπ και θα βαφτει σωστα(τσιμουχες παρμπριζ,λαστιχα πορτων κλπ)
Οχι μονωμα με λυσιμο μονο τα απαραιτητα, και βαψιμο.
Λογω της παλαιοτητας του αυτοκινητου,ελεγξε εαν εχουν τοποθετηθει σωστα χωρις σκευρωματα σε λαστιχα.πλαστικα κλπ.

τι αυτοκινητο ειναι?
Άβαταρ μέλους
By xenos
#523113
citastak έγραψε:Δεν ξέρω γιατί ολόκληρο βαφή. Πάντως είπε ρητά ότι στόκος δεν πέφτει, όλα με βεντούζα.
Στο καπώ και στην οροφή υπάρχει πλέον μια ασπρίλα που δεν βγαίνει. Σαν να έχει καεί το λούστρο. Αυτό δεν υπήρχε πριν το συμβάν (το έπλυνα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν είχε κάτι). Μήπως "εσπασε" από το κοπάνημα από το χαλάζι;
Το αυτοκίνητο είναι 11 ετών, αλλά γενικά με προσεγμένο χρώμα (γκαραζ, πλύσιμο στο χέρι κτλ).

Οι προφυλακτήρες είναι αγρατζούνιστοι και δεν έχουν καμία ζημιά.


Ας τσεκαριστεί κάπως ότι δεν θα μπει στόκος, γιατί μου κάνει τρομερή εντύπωση. :hmmm:
Επίσης αν βγει σωστό το αμάξι, πες μας τον μάστορα νατον έχουμε στα υπόψιν... :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By mirage
#523115 Αν γινει σωστα η επισκευή δεν μπαίνει στόκος γιατι απλα δεν χρειαζεται να μπει στοκος.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523119
xenos έγραψε:
Ας τσεκαριστεί κάπως ότι δεν θα μπει στόκος, γιατί μου κάνει τρομερή εντύπωση. :hmmm:


χιλιαδες καινουρια απουλητα αυτοκινητα εχουν επισκευαστει ετσι στην Ελλαδα.Δεν ειναι κατι καινουριο,μην σου κανει εντυπωση.