Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#496136 Όταν έβγαλα το μπροστά δεξί φτερό από το rallye είδα ότι υπήρχε ένας πλαστικός κύλινδρος που έσπασε και
γέμισε η άσφαλτος άνθρακα. Για τι πράγμα είναι αυτό το φίλτρο? Χρειάζεται ή θα ήταν έτσι κι αλλιώς τελειωμένο?
2001 μοντέλο με σχεδόν 200.000χμ
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#497344 Δεν βρήκα πού αλλού να ρωτήσω, οποτε το αμολάω εδώ:

Ψάχνω για κομπρεσερ αέρα που να συνδέεται στον αναπτήρα του αυτοκινήτου. Κυρίως για τσεκάρισμα της μηχανής. Βρίσκω διάφορα στο ebay, αλλά δεν μπορώ να καταλήξω τί χρειάζεται να κοιτάξω:

Πχ, τυχαία:

https://www.ebay.co.uk/itm/Tire-Inflato ... SwoBlahVvk
Εικόνα

https://www.ebay.co.uk/itm/Tyre-Inflato ... SwisZakm5J
Εικόνα (αυτό ας πούμε έχει ενα ριβιου μονο κι αυτό αρνητικό)

https://www.ebay.co.uk/itm/Digital-Tyre ... SwBV5aeBz3
Εικόνα

https://www.ebay.co.uk/itm/Tyre-Inflato ... SwSZFZx8q9
Εικόνα
Το τελευταίο μου αρέσει περισσότερο γιατί έχει και αποσπώμενο τρομπόμετρο

αν έχει κανείς υπόψιν κάτι ας μου πει :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By georgex72
#497417 Εμένα το μοναδικό κομπρεσέρ που έχει αντέξει μέχρι τώρα είναι ένα πού πήρα από το ebay το οποίο ήταν για tyre repair kit γνήσιο τής Continental Renault....
Μη μπλέξεις με κινέζικα....


< TAB 2 >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#497442 Nτριφτη αυτα που ειναι αντοχης,ειναι αυτα με το μεταλικο συμπιεστη.

πχ πλαστικο

Εικόνα


vs μεταλικο

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#497477 Να ρωτησω και εγω κατι που ειχα απο καιρο κατα νου.
Αφ'ενος ειναι χρησιμο για τα ελαστικα σε μηχανη και σκουτερ.

Αλλος λογος για τον οποιο σκεφτομαι να παρω ενα κομπρεσερακι, ειναι επειδη τωρα το καλοκαιρι στο εξοχικο, θα παιξει αρκετο φουσκωμα ξεφουσκωμα φουσκωτων θαλασσης.
("κρεβατι στρωμα" "φλαμινγκο" "στρογγυλο-λουκουμας-2ατομων").
Το συγκεκριμενο, στο site της Einhell, γραφει για 35 λιτρα το λεπτο παροχη αερα...

Αραγε θα την παλεψει, δεδομενου οτι 35 λιτρα ειναι για πλακα μονο το σωμα απο το φουσκωτο φλαμινγκο της :inlove: ???
Η μετα απο ενα πληρες φουσκωμα, καμια 160 λιτρα χονδρικα εις τριπλουν θα παραδωσει πνευμα το εμβολο;
Απο θορυβο τι λενε δαυτα; Θα σηκωθει στο ποδι στις 11 το πρωι το οικημα;;

Και μιας και θα αγοραστει για τα φουσκωτα μπιχλπιμπιδια, για τα ελαστικα οχηματων... μηπως εαν του προσαρμωσω quick-release σωληνακι ... θα μπορει να γεμιζει 60 λιτρα δεξαμενη αερος που εχω στα 6bar ??
Άβαταρ μέλους
By drdino
#497478 Τα πλαστικά θα βγάλουν καπνούς, τα λες και μιας χρήσης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#497479
Morx έγραψε:Να ρωτησω και εγω κατι που ειχα απο καιρο κατα νου.
Αφ'ενος ειναι χρησιμο για τα ελαστικα σε μηχανη και σκουτερ.

Αλλος λογος για τον οποιο σκεφτομαι να παρω ενα κομπρεσερακι, ειναι επειδη τωρα το καλοκαιρι στο εξοχικο, θα παιξει αρκετο φουσκωμα ξεφουσκωμα φουσκωτων θαλασσης.
("κρεβατι στρωμα" "φλαμινγκο" "στρογγυλο-λουκουμας-2ατομων").
Το συγκεκριμενο, στο site της Einhell, γραφει για 35 λιτρα το λεπτο παροχη αερα...

Αραγε θα την παλεψει, δεδομενου οτι 35 λιτρα ειναι για πλακα μονο το σωμα απο το φουσκωτο φλαμινγκο της :inlove: ???
Η μετα απο ενα πληρες φουσκωμα, καμια 160 λιτρα χονδρικα εις τριπλουν θα παραδωσει πνευμα το εμβολο;
Απο θορυβο τι λενε δαυτα; Θα σηκωθει στο ποδι στις 11 το πρωι το οικημα;;

Και μιας και θα αγοραστει για τα φουσκωτα μπιχλπιμπιδια, για τα ελαστικα οχηματων... μηπως εαν του προσαρμωσω quick-release σωληνακι ... θα μπορει να γεμιζει 60 λιτρα δεξαμενη αερος που εχω στα 6bar ??


για αυτο λεμε να ειναι μεταλικο,να αντεξει να δουλεψει 10 λεπτα λογωτης μικρης παροχης που εχουν αυτα,χωρις να λιωσει.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#497487 Και αμπέρ τραβάνε και φασαρία κάνουν και δεν είναι τα σωστά για χαμηλής πίεσης φουσκώματα. Για στρώματα, βάρκες κλπ που θέλουν μεγάλο όγκο αλλά χαμηλή πίεση θέλεις διαφορετική τρόμπα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#497531 Αυτά χαλάνε γιατί το αλουμινένιο έμβολο δουλεύει στεγνά μέσα στον κύλινδρο του, ( ο θεός να το κάνει έμβολο και κύλινδρο ) αλλά τές πα.

Αυτό που χρειάζεται είναι κάθε 30΄εργασίας 4-5 σταγόνες λάδι στην είσοδο του αέρα να λιπαίνεται με το νέφος το στεγνό κινεζορημάδι που ανεβοκατεβαίνει, ο υποτιθέμενος στρόφαλος του έχει ρουλεμών κλειστού τύπου, αν είναι τέτοιου τύπου δεν είναι με έμβολο και ηλεκτρομαγνήτη όπως τα φτηνά ηλεκτρικά πιστόλια βαφής που και αυτά χρειάζονται λίγες σταγόνες λάδι όπου υπάρχουν μεταλλικά στοιχεία που τρίβονται μεταξύ τους και αναπτύσουν θερμοκρασία και κολλάνε.