diplomat έγραψε:Δεν μένει κάτω μεν, έχει μαλακώσει δε (το πεντάλ). Επίσης, είναι κάμποσος καιρός που συμβαίνει το παρακάτω:
Σε παρατεταμένη όπισθεν μου κλειδώνει και πρέπει να αφήσω/σβήσω για να "απελευθερωθεί" το κιβώτιο. Μήπως δεν είναι αντλία; Noμίζω ότι είναι πάντως.
Aν ο συμπλέκτης σου λειτουργεί με τα υγρά των φρένων ( κλασσική λύση για τους περισσότερους κατασκευαστές ) αν δεν έχεις φρέσκα υγρά φρένων δημιουργείται πρόβλημα στον συμπλέκτη, επίσης αν είναι ανεξάρτητα τα υγρά και είναι παλαιά πάλι έχεις πρόβλημα, οπότε φρέσκα υγρά και εξαέρωση και βλέπεις. Το σύστημα σου είναι υδραυλικό με αντλία στο πεντάλ και άλλη μια αντλία στο δίχαλο ή έχεις αντλία στο πεντάλ και υδραυλικό ρουλεμάν ?
Οι σύγχρονες αντλίες είναι πλαστικές αλλά αυτό δεν λέει τίποτα αν είναι ποιοτική, η δική μου είναι πλαστική ( αλλά είναι Alcon ) από το 1992 και είναι μια χαρά, τα προβλήματα των αντλιών είναι ότι κολλάνε και μένει κάτω το πεντάλ, αν δεν κολλάει και έχεις καλό πεντάλ αλλά δεν απομονώνει τότε δεν είναι η αντλία.
Αν ο μηχανικός σου επιμένει ότι είναι αντλία κάνε του εξήγηση ότι αν την αλλάξει και έχεις το ίδιο πρόβλημα να την πάρει πίσω να μην την χρεωθείς, γιατί είναι σύνηθες να αλλάζουν το μισό μηχανοστάσιο μέχρι να βρεθεί το πρόβλημα αλλά ο πελάτης εν τω μεταξύ να έχει ξεπαραδιαστεί τρείς φορές το λιγότερο.