Το κομπρεσσερ αέρα που έχω ,εδώ και δύο χρόνια περίπου, άρχισε να πετάει λάδι από την οπή πλήρωσης λαδιού,όταν δουλεύει..
Καμιά ιδέα τι φταίει?
citastak έγραψε:Θα φαίνεται πριν πόσα χλμ έγινε το τελευταίο ρισετ των βλαβών.
Εχει και το torque τέτοια ένδειξη.
mirage έγραψε:Και το αργησατε νομίζω.
NickNT έγραψε:Αρχικά έβγαζε και ένδειξη "engine service now", .... έχει μόνο 7.5Κ χλμ .
Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Adriver έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Για μπαταρία έχει νόημα αγορά από Toyota γιατί δίνει 3 χρόνια εγγύηση και κοστίζει 110, ενω κάποιες αντιπροσωπίες δίνουν και έκπτωση 10-15% στα >6 ετών.
Απίστευτο όμως τι προβλήματα δημιουργούν οι μπαταρίες, και στα αυτοκίνητα μας που απλώς έχουν ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Είχα γράψει τι μου συνέβη πάνω σε στροφή όταν πήγαινα να την αλλάξω!
Φαντάζομαι τα νεώτερα αυτοκίνητα με πολλές ηλεκτρικές λειτουργίες ...
Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Αυτή είναι που είχα, ούτε δύο χρόνια. Γεμάτη άλατα και με σάπιο τον πόλο.
Ο καινούριος ήταν διπλάσιος σε πάχος.
Το δυναμο που αρχικά ενοχοποιηθηκε ήταν μια χαρά.
@ BEAMS, ευχαριστώ πολύ φίλε και αν σε βγάλει ο δρόμος κερνάω.
Από το Mi A1.
bill33 έγραψε:Από μπαταρία πως είσαι;
Adriver έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Για μπαταρία έχει νόημα αγορά από Toyota γιατί δίνει 3 χρόνια εγγύηση και κοστίζει 110, ενω κάποιες αντιπροσωπίες δίνουν και έκπτωση 10-15% στα >6 ετών.
Απίστευτο όμως τι προβλήματα δημιουργούν οι μπαταρίες, και στα αυτοκίνητα μας που απλώς έχουν ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Είχα γράψει τι μου συνέβη πάνω σε στροφή όταν πήγαινα να την αλλάξω!
Φαντάζομαι τα νεώτερα αυτοκίνητα με πολλές ηλεκτρικές λειτουργίες ...
bill33 έγραψε:Βασίλη αυτό που έβαλες βιδωνεται πάνω σε ένα τέτοιο.Νίκος Παππάς έγραψε:Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Αυτή είναι που είχα, ούτε δύο χρόνια. Γεμάτη άλατα και με σάπιο τον πόλο.
Ο καινούριος ήταν διπλάσιος σε πάχος.
Το δυναμο που αρχικά ενοχοποιηθηκε ήταν μια χαρά.
@ BEAMS, ευχαριστώ πολύ φίλε και αν σε βγάλει ο δρόμος κερνάω.
Από το Mi A1.bill33 έγραψε:Από μπαταρία πως είσαι;
viewtopic.php?f=13&t=383&start=2100#p510987
Για τα άλατα υπάρχει ένα ειδικό σπραίη αλλά και άλειμμα με γράσο ή βαζελίνη κάνει δουλειά.Πόλος διπλάσιος σε πάχος;Στάνταρ δεν είναι οι διαστάσεις;Αν είχε φαγωθεί ο πόλος δεν ήταν καλά σφιγμένος ο ακροδέκτης,θέλει προσοχή γιατί μπορεί να πάρεις φωτιά.
Τα
πως τα σφίγγουμε πάνω στο καλώδιο;Αυτά απο τον https://www.kafkas.gr/proionta/ilektrol ... 6-a_89485/ κάνουν για χρήση στο αμάξι;
Σκέφτομαι να αλλάξω τις γειώσεις αλλά και τα θετικα καλώδια απο την μπαταρία προς την ασφαλειοθήκη και τον εναλλάκτη (έτσι δεν λέμε τώρα το δυναμό; )
21 quadra έγραψε:Θυμάμαι πόση ειρωνία είχε πέσει( όχι από σένα ) πρίν 2-3 μήνες με την κυρία με το smart που έπεσε στις γραμμές του ηλεκτρικού από εκείνη την περίεργη γέφυρα κοντά στον σταθμό του ΚΑΤ και είχα πεί ότι μπορεί να παρουσίασε κάτι το τιμόνι της και την ξάφνιασε, είχαν πέσει τότε πολλά γέλια από τους...εδώ ειδήμονες, το αναφέρω έτσι για να μην ξεχνιόμαστε τι μπορεί να πάθει κανείς από ορισμένες επικίνδυνες ηλεκτρικές παπαριές που φόρτωσαν στα αμάξια. Το επόμενο γέλιο που θα πέσει πάλι από τους ειδήμονες θα είναι στο πρώτο περίεργο ατύχημα με τα φρένα by wire όταν και όποτε αυτά επικρατήσουν.
21 quadra έγραψε:Μπορεί να κόλλησε η βαλβίδα εξαγωγής ( άτι ελαστικά μεταλλικά φυλλαράκια είναι οι βαλβίδες στα κομπρεσέρ ) και ο αέρας της συμπίεσης μένε στον στροφαλοθάλαμο και φεύγει μαζί με τα λάδια από την αναπνοή του που είναι η οπή πλήρωσης, ή έχουν κολλήσει ή έχουν μεγάλη φθορά τα ελατήρια του εμβόλου και περνάει αέρας στον στροφαλοθάλαμο και βγαίνει μαζί με τα λάδια, μπορεί και να κάνω λάθος, τηλεδιάγνωση είναι αυτή.
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]