Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#364519 σταυρος με σωληνα λυνει τα παντα.Προσοχη μην χτυπήσεις.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#364532 Σταυρός χωρίς σωλήνα άνοιξα 3/4 μπουλόνια ανά τροχό. Το 4ο δεν άνοιγε με τίποτα.
Χτύπησα ήδη :P
Άυριο θα πάρω σωλήνα για τα λοιπά μπουλόνια. Αυτά τα οποία τα άνοιξα, τα έσφιξα με ροπόκλειδο στα 140ΝΜ (τιμή κατασκευαστή)...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#365104 Φίλος έχει Mazda 2 1.5 και έχει πρόβλημα ο knock sensor. Πήγε σε εξουσιοδοτημένο (όσο είναι εφικτό κάτι τέτοιο με την ΕΛΜΑ κλειστή) και του είπαν πως το ανταλλακτικό του αισθητήρα κοστίζει γύρω στο 100άρικο το γνήσιο.
Το aftermarket, 70.
Για εργατικά του είπαν 70 ευρώ. Η αλλαγή θα γίνει αφαιρώντας την πολλαπλή εισαγωγής.
Η ερώτηση είναι:
-Γνήσιο ή aftermarket; Τα 70€ είναι ΟΚ;
Επιπλέον, του είπαν πως αφού γίνεται τώρα η δουλειά, ν' αλλάξει και λαστιχάκια της πολλαπλής. Δεν ξέρω τι είναι αυτό ή αν μου το μετέφερε σωστά. Είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο, ή πάνε να τον μαδήσουν;
Κι εκεί το ανταλλακτικό γνήσιο έχει 100άρικο, ενώ κάνα 30άρι φθηνότερο είναι το aftermarket.

Τέλος, το συγκεκριμένο μοτέρ, γνωρίζουμε αν είναι ίδιο με κάποιο της Ford όπως το 1.3; Γιατί αν υπάρχουν στην Ford τα ίδια, είμαι σίγουρος πως θα είναι φθηνότερα. Και μπορεί να πάει και σε ένα συνεργείο Ford για να τα αλλάξει (γενικά αγαπάει επίσημα συνεργεία ο φίλος μου! :lol: ).

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#365118 Πρώτη φορά το ακούω αυτό στο 2άρι.
Του άναψε εγκέφαλος;
Εγώ γνήσιο θα έβαζα..

Λαστιχάκια πολλαπλής δεν ξέρω τι είναι. Μηπως είναι καμία φλάζντα; Νόμιζα ότι είναι μεταλλική.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#365134
citastak έγραψε:Πρώτη φορά το ακούω αυτό στο 2άρι.
Του άναψε εγκέφαλος;
Εγώ γνήσιο θα έβαζα..

Λαστιχάκια πολλαπλής δεν ξέρω τι είναι. Μηπως είναι καμία φλάζντα; Νόμιζα ότι είναι μεταλλική.

Κι εμένα παράξενα μου φάνηκαν όλα αυτά που μου είπε, γι' αυτό και ρωτάω εδώ. Του άναψε check engine και μου είπε πως και πριν ανάψει, άκουγε συχνά πυκνά πειράκια. Και για πολύ καιρό κιόλας!
Δεν ξέρω γιατί και πως, δεν το είδα εγώ το αυτοκίνητο καθόλου.
Και τα λαστιχάκια που μου είπε, δεν κατάλαβα τι είναι. Γενικώς, μου φαίνεται σημαντικό ποσό όπως και να 'χει και δεν θα το έδινα εύκολα και αβασάνιστα...
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#365140 Φλατζες μεταξύ της πολλαπλής και των αυλών στην κεφαλή.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#365148 Πιστευω θα φανουν τα λαστιχακια (φλατζακια) αν ειναι ξερα και θελουν αλλαγη
Κnock sensor κι εγω γνησιο θα προτεινα
Άβαταρ μέλους
By citastak
#365156
Anonymous Founder έγραψε:
citastak έγραψε:Πρώτη φορά το ακούω αυτό στο 2άρι.
Του άναψε εγκέφαλος;
Εγώ γνήσιο θα έβαζα..

Λαστιχάκια πολλαπλής δεν ξέρω τι είναι. Μηπως είναι καμία φλάζντα; Νόμιζα ότι είναι μεταλλική.

Κι εμένα παράξενα μου φάνηκαν όλα αυτά που μου είπε, γι' αυτό και ρωτάω εδώ. Του άναψε check engine και μου είπε πως και πριν ανάψει, άκουγε συχνά πυκνά πειράκια. Και για πολύ καιρό κιόλας!
Δεν ξέρω γιατί και πως, δεν το είδα εγώ το αυτοκίνητο καθόλου.
Και τα λαστιχάκια που μου είπε, δεν κατάλαβα τι είναι. Γενικώς, μου φαίνεται σημαντικό ποσό όπως και να 'χει και δεν θα το έδινα εύκολα και αβασάνιστα...
:ninja:



Δεν ξέρω αν έχει νόημα το παρακάτω, αλλά ας το ψάξει.
το μεταχειρισμένο ΜΙΝΙ που πήρα χτυπαγε πυρράκια και το είδε και στον έλεγχο μεταχειρισμένου η BMW. Έβαλα ένα καθαριστικό τροφοδοσίας και ψεκασμού, 100άρα, και το δούλεψα και εδώ και 5,000χλμ δεν έχει κάνει τίποτα. Σε κάθε περίπτωση το πολύ πολύ να πληρώσει κανά 10αρικο σε βελτιωτικά.

Τι λέτε οι άλλοι;
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#365223
Anonymous Founder έγραψε:Φίλος έχει Mazda 2 1.5 και έχει πρόβλημα ο knock sensor. Πήγε σε εξουσιοδοτημένο (όσο είναι εφικτό κάτι τέτοιο με την ΕΛΜΑ κλειστή) και του είπαν πως το ανταλλακτικό του αισθητήρα κοστίζει γύρω στο 100άρικο το γνήσιο.
Το aftermarket, 70.
Για εργατικά του είπαν 70 ευρώ. Η αλλαγή θα γίνει αφαιρώντας την πολλαπλή εισαγωγής.
Η ερώτηση είναι:
-Γνήσιο ή aftermarket; Τα 70€ είναι ΟΚ;
Επιπλέον, του είπαν πως αφού γίνεται τώρα η δουλειά, ν' αλλάξει και λαστιχάκια της πολλαπλής. Δεν ξέρω τι είναι αυτό ή αν μου το μετέφερε σωστά. Είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο, ή πάνε να τον μαδήσουν;
Κι εκεί το ανταλλακτικό γνήσιο έχει 100άρικο, ενώ κάνα 30άρι φθηνότερο είναι το aftermarket.


Τέλος, το συγκεκριμένο μοτέρ, γνωρίζουμε αν είναι ίδιο με κάποιο της Ford όπως το 1.3; Γιατί αν υπάρχουν στην Ford τα ίδια, είμαι σίγουρος πως θα είναι φθηνότερα. Και μπορεί να πάει και σε ένα συνεργείο Ford για να τα αλλάξει (γενικά αγαπάει επίσημα συνεργεία ο φίλος μου! :lol: ).

Ευχαριστώ.


Απ όσο ξέρω δεν ταιριάζει με κάποιο μοτέρ από φορντ. Τα κοινά μερη περιορίζονται σε ανάρτηση και φρένα. Και πάλι σε κάποια δεν υπάρχει νομιζω 100 % συμβατότητα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#365243
citastak έγραψε: Έβαλα ένα καθαριστικό τροφοδοσίας και ψεκασμού, 100άρα, και το δούλεψα και εδώ και 5,000χλμ δεν έχει κάνει τίποτα. Σε κάθε περίπτωση το πολύ πολύ να πληρώσει κανά 10αρικο σε βελτιωτικά.

Τι λέτε οι άλλοι;


με knock sensor δεν θα επαιζα,μπορει να παρεις το μοτερ στο χερι από πειρακια.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#365254
dimviii έγραψε:
citastak έγραψε: Έβαλα ένα καθαριστικό τροφοδοσίας και ψεκασμού, 100άρα, και το δούλεψα και εδώ και 5,000χλμ δεν έχει κάνει τίποτα. Σε κάθε περίπτωση το πολύ πολύ να πληρώσει κανά 10αρικο σε βελτιωτικά.

Τι λέτε οι άλλοι;


με knock sensor δεν θα επαιζα,μπορει να παρεις το μοτερ στο χερι από πειρακια.


Aν πράγματι ανιχνεύει αυτό για το οποίο είναι εκεί και όχι θόρυβο ή χτύπημα από άλλη αιτία, πχ τελείως διαλυμένο ρουλεμάν εντατήρα, - λάσκα - καπάκι που ετοιμάζεται να φλατζάρει κλπ, πείρο εμβόλου, αρρύθμιστη βαλβίδα που κοπανάει, ακόμα και βάση μηχανής ανάλογα τη θέση της βάσης, την μορφολογία της και τη θέση του σένσορα στο μπλόκ όπως και την ευαισθησία του.