1. Είναι βλάκες.
2. Είναι βλάκες γιατί δεν διαβάζουν τις οδηγίες του εργοστασίου και θα ρυθμίσουν (προρύθμιση καλύτερος όρος) τις υδραυλικές βαλβίδες πολύ σφικτές.
3. Σε μερικά αυτοκίνητα τις ρυθμίζουν με τον κινητήρα σε λειτουργία γιατί η πίεση λαδιού και το ελατήριο μέσα στο ωστήριο δεν είναι ίδια σε όλα τα αμάξια ή σε όλες τις βαλβίδες.
Ένας έμπειρος μηχανικός δεν χρειάζεται να ρυθμίσει βαλβίδες με τον κινητήρα σε λειτουργία για να τις ρυθμίσει τέλεια - αμφιβάλλω αν βρεις τέτοιο μηχανικό.
Μήπως έχει σχέση με τις θερμοκρασίες στο θάλαμο καυσης?
Οι ρυθμιζόμενες ρυθμίζοντα με σβηστό τον κινητήρα. Σε κάποιες περιπτώσεις που το αυτοκίνητο έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα, παρά την ρύθμιση μπορεί κάποιες να ακούγονται, τότε ρυθμίζεις με αναμμένη μηχανή για να σταματήσεις τον θόρυβο, μα στην ουσία απορυθμίζεις!.
Όπως πάντα με σβηστό ρυθμίζεις αυτές που είναι με καπελώτα.
Εάν ο μάστορας με τα υγραέρια, δεν είναι αεριτζής, γνωρίζει και τοποθετεί την διάταξη που ονομάζετε ρολόι, και παίζει με το αβάνς!.
Οπωσδήποτε οι βαλβίδες που ρυθμίζοντα, όταν έχουμε υγραέριο, πρέπει να ρυθμίζοντα στον μισό του χρόνου που λέει ο κατασκευαστής. Πάντως καλό είναι να φοράει και λαδιέρα.
antonis-team
Τα βάζουμε στην άκρη με την ίδια σειρά που τα βγάλαμε, για να τα βάλουμε στο ίδιο έκκεντρο του εκκεντροφόρου που τα βγάλαμε. Παίζουμε με το καπάκι, και τα μοντάρουμε όλα.
Φίλτρο και λάδια και βάζουμε εμπρός. Ακούμε ένα τρακτέρ για λιγότερο από λεπτό. Γεμίζουν τα ωστήρια με λάδι, και ο θόρυβος φεύγει. Βέβαια από της πλαγίες τρύπες των ωστηρίων βάζουμε λάδι με το λαδικό προτού τα τοποθετήσουμε.
Μην μπερδευόμαστε με αυτά που φαίνονται από ένα μη ιδικό ίδια και φέρουν καπελώτα, αυτά δεν είναι υδραυλικά!.
Antonis-team.