Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#485047 Το DPF κάνει εξαιρετική δουλειά, αλλά και πάλι δεν φτάνει να καθαρίσει τα βρωμοντίζελ. Όποιος τα αφαιρεί, κάνει περιβαλλοντικό έγκλημα αντίστοιχο με την αφαίρεση του καταλύτη.
Ένας ακόμη λόγος να τα απαγορεύσουν από παντού και να μείνει το diesel ΜΟΝΟΝ στα φορτηγά. Μέχρι νεωτέρας ασφαλώς...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#485131 Ες αει θα ελεγα εγω... Το ντιζελ πεθανε! Δεν εχει κατι να μας προσφερει πλεον!
Απλα στην χωρα μας ανθει γιατι τοσα χρονια μας το ειχαν απαγορευμενο...
Άβαταρ μέλους
By otso
#485135 Το DPF κάνει εξαιρετική δουλειά στις νταλικες , οπου ψεκαζεται adblue απο ξεχωριστο βαρελακι κατευθειαν στο DPF για να γινει αναγεννηση , η υλοποιηση στα επιβατικα να ριχνει νιτρο στο πετρελαιο και μετα να ψεκαζει υπερβολικο πετρελαιο για να ανεβασει θερμοκρασια και να ανεβαινουν τα λαδια και να αυταναφλεγεται μεχρι να κανει κρακατοα ο κινητηρας μου μοιαζει για νομπελ ηλιθιοτητας . Εχω την εντυπωση οτι οι νεωτερες υλοποιησεις ειναι σαν τα φορτηγα , το οποιο δεν χρειαζεται συντηρηση και ειναι πληρως αποδεκτο .

εγω αλλο ρωτησα ομως γιατι δεν βουλωνουν οι αυλοι του καταλυτη απο την καπνια και βουλωνουν οι αυλοι του DPF που ειναι σχεδον κολλημενος με τον καταλυτη. εχει διαβασει κατι κανεις ;
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#485152
otso έγραψε:Το DPF κάνει εξαιρετική δουλειά στις νταλικες , οπου ψεκαζεται adblue απο ξεχωριστο βαρελακι κατευθειαν στο DPF για να γινει αναγεννηση , η υλοποιηση στα επιβατικα να ριχνει νιτρο στο πετρελαιο και μετα να ψεκαζει υπερβολικο πετρελαιο για να ανεβασει θερμοκρασια και να ανεβαινουν τα λαδια και να αυταναφλεγεται μεχρι να κανει κρακατοα ο κινητηρας μου μοιαζει για νομπελ ηλιθιοτητας . Εχω την εντυπωση οτι οι νεωτερες υλοποιησεις ειναι σαν τα φορτηγα , το οποιο δεν χρειαζεται συντηρηση και ειναι πληρως αποδεκτο .

εγω αλλο ρωτησα ομως γιατι δεν βουλωνουν οι αυλοι του καταλυτη απο την καπνια και βουλωνουν οι αυλοι του DPF που ειναι σχεδον κολλημενος με τον καταλυτη. εχει διαβασει κατι κανεις ;


:vava: :vava: :vava:

Το adblue είναι για τα NOx, όχι για τα σωματίδια.

Για την ερώτηση σου, οι αυλοί του καταλύτη είναι ανοικτοί στις άκρες και περνάνε τα πάντα, το dpf έχει "τυφλές" ? τρύπες.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#485153 στα σερβις εχουν τροπο να τσεκαρουν το dpf?? ωστε να ξερει καποιος να κανει μια διαδρομη ωστε να καθαρισει?? οταν κανει το regeneration πραγματι καθαριζει?? Στο 500ακι μας αυτο θελω να σιγουρευτω οταν ξαναπαει σερβις
το καλο ντηζελ βοηθαει να εχει λιγα σωματιδια??
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#485176
otso έγραψε:Το DPF κάνει εξαιρετική δουλειά στις νταλικες , οπου ψεκαζεται adblue απο ξεχωριστο βαρελακι ...............


Ρώτησα πρόσφατα οδηγό βυτίου, που τον είδα να βάζει adblue σε πρατήριο και μου είπε πως το βάζουν όσοι έχουν Euro 4. Οι Euro 6 δεν το χρειάζονται. Αλήθεια, ψέμματα, δεν το έψαξα...
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#485184
Dodger έγραψε:
Ρώτησα πρόσφατα οδηγό βυτίου, που τον είδα να βάζει adblue σε πρατήριο και μου είπε πως το βάζουν όσοι έχουν Euro 4. Οι Euro 6 δεν το χρειάζονται. Αλήθεια, ψέμματα, δεν το έψαξα...


Μη συζητάς σε βενζινάδικα με "προφέσορες" :lol:
Και σε Euro 6 υπάρχει AdBlue με αισθητά μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την ίδια τοποθέτηση σε Euro 5. Αυτά για μοτέρ και μοντέλα Mercedes που ξέρω από πρώτο χέρι. Τόσο σε επιβατικά όσο και σε λεωφορεία της φίρμας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485188 :s_omg :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimitris
#485208 Όλα τα φορτηγά Euro VI έχουν SCR και παίρνουν adblue.
Αυτο βέβαια όσο ειναι εντός εγγύησης, γιατί μετα βάζουν ενα μηχανάκι και απενεργοποιούν το SCR και μετα γκρινιάζουμε για το βρωμοντιζελ. Στην Ελλάδα τουλάχιστο, σε άλλες χώρες υπάρχουν κάποιοι στοιχειώδεις έλεγχοι.

224v έγραψε:στα σερβις εχουν τροπο να τσεκαρουν το dpf?? ωστε να ξερει καποιος να κανει μια διαδρομη ωστε να καθαρισει?? οταν κανει το regeneration πραγματι καθαριζει?? Στο 500ακι μας αυτο θελω να σιγουρευτω οταν ξαναπαει σερβις
το καλο ντηζελ βοηθαει να εχει λιγα σωματιδια??

Ναι σε όλα. Στο service μπορούν να σου κάνουν και μια αναγέννηση εν στασει, σε καποιες εταιρείες ειναι standard procedure.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485216
BEAMS έγραψε:
dimviii έγραψε::s_omg :inlove:

Γεια σου Κύριε Δημήτριε. Τα σέβη μου :)


Κανονισε κανα καφε στο λιονταρι βρε! :iconcool:

την καλησπερα μου Μικη!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#485247
BEAMS έγραψε:
Dodger έγραψε:
Ρώτησα πρόσφατα οδηγό βυτίου, που τον είδα να βάζει adblue σε πρατήριο και μου είπε πως το βάζουν όσοι έχουν Euro 4. Οι Euro 6 δεν το χρειάζονται. Αλήθεια, ψέμματα, δεν το έψαξα...


Μη συζητάς σε βενζινάδικα με "προφέσορες" :lol:
Και σε Euro 6 υπάρχει AdBlue με αισθητά μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την ίδια τοποθέτηση σε Euro 5. Αυτά για μοτέρ και μοντέλα Mercedes που ξέρω από πρώτο χέρι. Τόσο σε επιβατικά όσο και σε λεωφορεία της φίρμας.


:omg: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :inlove: :inlove:


:s_howdy



Επί του θέματος. Μήπως συμπληρώνεται στο προγραμματισμένο σέρβος, οπότε ο οδηγός δεν χρειάζεται να βάλει έξτρα και γι' αυτό νομίζει πως δεν χρειάζεται;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#485251
BEAMS έγραψε:
Dodger έγραψε:
Ρώτησα πρόσφατα οδηγό βυτίου, που τον είδα να βάζει adblue σε πρατήριο και μου είπε πως το βάζουν όσοι έχουν Euro 4. Οι Euro 6 δεν το χρειάζονται. Αλήθεια, ψέμματα, δεν το έψαξα...


Μη συζητάς σε βενζινάδικα με "προφέσορες" :lol:
Και σε Euro 6 υπάρχει AdBlue με αισθητά μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την ίδια τοποθέτηση σε Euro 5. Αυτά για μοτέρ και μοντέλα Mercedes που ξέρω από πρώτο χέρι. Τόσο σε επιβατικά όσο και σε λεωφορεία της φίρμας.


Τα σέβη μου κύριε - άφαντε - ρωτάω όμως και μαθαίνω νλεα σου και χαίρομαι που είσαι καλά.

sorry για το :offtopic:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#485252
dimviii έγραψε:
BEAMS έγραψε:
dimviii έγραψε::s_omg :inlove:

Γεια σου Κύριε Δημήτριε. Τα σέβη μου :)


Κανονισε κανα καφε στο λιονταρι βρε! :iconcool:

την καλησπερα μου Μικη!


ΝΑΙ............................