- 28 Φεβ 2020, 19:49
#630391
funkyreverend έγραψε:Όταν έχεις πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφάλου, η ζημιά κάνει σύμπτωμα όταν είναι ζεστό, όχι κρύο. Δηλαδή το ακριβώς ανάποδο από αυτό που είχες εσύ. Για μπαταρία και εγώ θα έλεγα, φορτίζει με την κίνηση και ξεφορτίζει όσο κάθεται μέρες, ειδικά στο κρύο.
Ειναι ηλεκτρονικο εξαρτημα. Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις προβλημα μονο με ζεστο κινητηρα.
Επειδη περιμενω αισθητηρα στροφαλου για τη μηχανη (hall effect) ας γραψω για τα συμπτωματα προ 2 εβδομαδων που με αφησε στο δρομο.
1) Εσβησε μετα απο διαδρομη 15 λεπτων και ενω ειχε ζεσταθει πληρως, αμεσως μολις σταματησα και επιασε "ρελαντι".
2) Δεν ξαναπηρε, παρα μονο μετα απο κανα διωρο.
3) Μετα απο το διωρο, πηρε ισα ισα για ενα 2λεπτο και εσβησε ξανα στο ρελαντι, οταν με ξεφορτωσε η "οδικη"
* σπιτι.
4) ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ, ουτε κρυο, ουτε ζεστο. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ομως!
5) Πηρε μονο "σκαστη" σε κατηφορα. Καθολου ρεταρισμα ολα κομπλε. Δεν αντεξε ξανα παρα μονο 1-2 λεπτα ισα ισα να με βγαλει στο συνεργειο τεεεεερμα κατηφορας.
Ο αισθητηρας:
Εμφανιζει out of spec ωμικη αντισταση στις 2 επαφες του
Εμφανιζει ωμικη αντισταση μεταξυ οποιασδηποτε εκ των 2 επαφων του και σασι. (Short to ground)
Δεν δινει πανω απο 0,5V κατα το μιζαρισμα συμφωνα με το workshop manual, παρα μονο 0,1.
= τον κλαιμε.
Σε καθε περιπτωση, ενα ηλεκτρονικο εξαρτημα, απλοϊκό σαν τον αισθητηρα αυτο, το μετρας και βλεπεις.
Εαν 3 στις 3 μετρησεις ειναι φαουλ, ανακυκλωση και βαζεις καινουριο. ΕΙΔΙΚΑ εαν συμφωνει με αυτο ΚΑΙ το διαγνωστικο που το ρουφιανεψε εξ'αρχης.
Ολες οι ECU διαφοροποιουν τις παραμετρους που ζητουν για τη σωστη λειτουργια αναλογα το input voltage για αντισταθμιση, ως ενα σημειο. Αν η μπαταρια προφανως ειναι πολυ αδυναμη, δεν μπορουν να κανουν παπαδες οποτε εκει αρχιζουν τα "false alarm", γι'αυτο καλο ειναι σε καθε ηλεκτρολογικης φυσης προβλημα, να ξεκινας:
1) Ελεγχος & load test Μπαταριας.
2) Ελεγχος φορτισης της.
3) Αν ολα καλα, προχωρας παρακατω.
*"οδική" ... πονεμενη ιστορια αλλα και η κωλοφαρδία του αιώνα!
Να θυμηθω να γραψω καποια στιγμη...