Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#610251
224v έγραψε:Τα χιλιόμετρα είναι 65000. Είναι σίγουρο ότι κάτι έγινε εμπρός δεξιά γιατί λείπει ένα τμήμα από το προστατευτικό πλαστικό κάτω από το φτερό. Ίσως μια λακούβα τι να πω. Το οδηγάει μόνο εκείνη και εγώ καμία φορά. Το πλακώνει συνήθως αλλά δεν το ταλαιπωρει με λάθη σε παρκαρίσματα κλπ. Έχει πάει βέβαια και σε χωματόδρομους στο νησί απρόβλεπτους σε πέτρες και νεροφαγωματα. Εάν αλλαχθεί το ένα μόνο και με ευθυγράμμιση μετά θα έχει θέμα??

< Note >


Σε αυτά τα χιλιόμετρα άλλαξε και το άλλο πόσο μάλλον από τη στιγμή που έχει πάει και σε τέτοιους δρόμους. Με ευθυγράμμιση δε θα χεις θέμα αν αλλαχτεί το ένα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#610265
224v έγραψε:Τα χιλιόμετρα είναι 65000. Είναι σίγουρο ότι κάτι έγινε εμπρός δεξιά γιατί λείπει ένα τμήμα από το προστατευτικό πλαστικό κάτω από το φτερό. Ίσως μια λακούβα τι να πω. Το οδηγάει μόνο εκείνη και εγώ καμία φορά. Το πλακώνει συνήθως αλλά δεν το ταλαιπωρει με λάθη σε παρκαρίσματα κλπ. Έχει πάει βέβαια και σε χωματόδρομους στο νησί απρόβλεπτους σε πέτρες και νεροφαγωματα. Εάν αλλαχθεί το ένα μόνο και με ευθυγράμμιση μετά θα έχει θέμα??

< Note >
Με τέτοια χρήση και αν τα κακοτραχαλα στα νησιά είναι κάμποσες φορές θα τα άλλαζα και τα 4. Πόση ζωή να έχουν τα πίσω ακόμη;
Σε κάθε περίπτωση αλλάζεις ζευγάρι και μάλιστα ίδιο με αυτό που φοράει από εργοστάσιο.

Ή μπορείς να αλλάξεις και τα 4 έξω με λιγότερα

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#610444 Από πού τα αγοράζουμε λοιπόν ?? Η Φίατ είπε περίπου 160 το ένα + 2 βάσεις..
Η οδηγός του δίνει και καταλαβαίνει σε ζορισματα, όχι στα χώματα ομως, εκεί απλά το πηγαίνει γιατί θέλει. Σε ασφάλτους όμως παει γρήγορα, στη Σερβία ειχα πει ότι πήγε στο χιονοδρομικό σε 11 ώρες ... Με άσχημο δρόμο στο τέλος. 500ακι είναι βέβαια αλλά αν βάλει κάτι καλύτερο σε αμορτισέρ κέρδος θα το έχει.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#610450
224v έγραψε:Από πού τα αγοράζουμε λοιπόν ?? Η Φίατ είπε περίπου 160 το ένα + 2 βάσεις..


Από 53€ / τεμάχιο για kyb


https://www.onparts.gr/amortiser-brosta
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#610670
224v έγραψε:Ευχαριστώ, θα παραγγείλουμε και τα δύο λοιπον

< Note >

Δεν θα το εκανα στην θεση σου. Θα παραγγελνα τα δυο μπροστινα αν επελεγα τα ιδια ωστε να ταιριαζουν με τα πισω
Αν πηγαινα σε αλλον κατασκευαστη θα επελεγα 4 καινουρια αμορτισερ να τα αλλαξω ολα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#610840 Η διαφορα για δυο Φιατ μπροστινα ειναι μικρη οπτοτε αυτο θα κανω, Τα ΚΥΒ ειναι καλλυτερα η οχι απο τα δικα του?? Γελαω με τον εαυτο μου γιατι σε ολη την οδιγικη μου ζωη δεν εχω αλλαξει αμορτισερ επειδη εχασαν λαδια κλπ. αν και μερικα εφτασαν 330000 χλμ. Τα παιδια εχουν κανει ηδη 200000 χλμ στη ζωη τους χωρις να τα "σπανε" τα αυτοκινητα...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#610901
224v έγραψε:Η διαφορα για δυο Φιατ μπροστινα ειναι μικρη οπτοτε αυτο θα κανω, Τα ΚΥΒ ειναι καλλυτερα η οχι απο τα δικα του?? Γελαω με τον εαυτο μου γιατι σε ολη την οδιγικη μου ζωη δεν εχω αλλαξει αμορτισερ επειδη εχασαν λαδια κλπ. αν και μερικα εφτασαν 330000 χλμ. Τα παιδια εχουν κανει ηδη 200000 χλμ στη ζωη τους χωρις να τα "σπανε" τα αυτοκινητα...


τα αμορτισερ φθειρονται με τα χλμ,δεν ειναι αναγκη να πας σε χωματοδρομο για να χαλασουν/βγουν τα λαδια εξω.
330.000 νομιζες οτι ειχες αμορτισερ.Ειχαν πεθανει εκατονταδες χλμ πριν.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#610912
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:Η διαφορα για δυο Φιατ μπροστινα ειναι μικρη οπτοτε αυτο θα κανω, Τα ΚΥΒ ειναι καλλυτερα η οχι απο τα δικα του?? Γελαω με τον εαυτο μου γιατι σε ολη την οδιγικη μου ζωη δεν εχω αλλαξει αμορτισερ επειδη εχασαν λαδια κλπ. αν και μερικα εφτασαν 330000 χλμ. Τα παιδια εχουν κανει ηδη 200000 χλμ στη ζωη τους χωρις να τα "σπανε" τα αυτοκινητα...


τα αμορτισερ φθειρονται με τα χλμ,δεν ειναι αναγκη να πας σε χωματοδρομο για να χαλασουν/βγουν τα λαδια εξω.
330.000 νομιζες οτι ειχες αμορτισερ.Ειχαν πεθανει εκατονταδες χλμ πριν.

 
Τωρα που το λες θυμηθηκα οτι ειχα αλλαξει μια φορα και ειχα βαλει στην Prisma τα κιτρινα ρυθμιζομενα της ΚΟΝΙ γιατι τραβουσα και τοτε το φουσκωτο σαν μπαγκαζιερα...
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615358 Δεν είμαι σίγουρος εάν γράφω σε σωστό νήμα (εάν όχι να μεταφερθεί νύχτα), όμως έχω μια απορία (και αρκετά νεύρα, όμως φοβάμαι να ξεσπάσω λόγω του νόμου περί βλασφημίας :lipsealed: ).

Χθες τσέκαρα τις φούσκες ημιαξονίου (κάτι που κάνω τακτικά διότι υπάρχει λόγος όπως εξηγώ στην επόμενη σειρούλα) και είδα ότι η αριστερή εξωτερική έχει δακρύσει.
Η συγκεκριμένη είχε αντικατασταθεί πριν από a couple of years που λέμε και στην Βόρεια Κυνουρία, και γενικά έχω κόψει φούσκες τρεις ακόμη φορές IIRC (2 εξωτερικές δεξιά/αριστερά, 1 εσωτερική αριστερά).

Είναι φυσιολογικό αυτό το ιστορικό, ή κάνω κάτι λάθος; :vava:

Eddiet, μιλάμε για Ψορόλλα Ε11 1.3 προ φατσοσηκώματος.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#615360 Δεν είμαι σιγουρος ότι κατάλαβα ποια είναι η ερώτηση.
Αν σκίστηκε την αλλάζεις.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#615362 Η ερώτηση είναι εάν είναι φυσιολογικό να κόβω φούσκες τόσο συχνά (σχεδόν κάθε χρόνο), και πώς το πετυχαίνω αυτό (ήτοι με τί τρόπο κόβονται συνήθως).

Εννοείται ότι θα αλλαχθεί.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#615367 Στο πουντο,15 χρονων αμάξι πολύ σύντομα με 287000χλμ, εχω αλλάξει μόνο μια φούσκα ,έξω δεξια,νομίζω φέτος την άνοιξη .Αναρτηση ,ζαντολάστιχα μαμα.
Εγω δεν το θεωρώ φυσιολογικό.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#615368 Μπα, δεν είναι φυσιολογικό.