21 quadra έγραψε:Εγώ λέω να καθαρίσεις την φύσα και να δείς αν κουμπώνει σωστά και δεν παίζει.
θα το κάνω σήμερα
When the going gets tough, the tough get going
Νίκος Παππάς έγραψε:
Το ξανά έκανε χωρίς να νεκρώσει κάτι αυτή τη φορά.
Ξεπαρκαρα, τερμάτισα το τιμόνι με γκουπ και στην επαναφορά άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του abs.
Το τιμόνι σταμάτησε σαν να βρήκε το στοπ του και έδωσε μια από την άλλη.
Έσβησα και έβαλα πάλι μπροστά και όλα δούλευαν κανονικά εκτός του ρολογιού που έχασε την ώρα.
Να τα έπαιξε η κρεμαγιερα; Το ηλεκτρικό μοτέρ;
Από το Mi A1.
UPDATE
Πηγαμε συνεργειο χθες το πρωι. μπηκε σε τεστερ δεν εδειξε βλαβη.
Ο μηχανικος αρχικα ειπε οτι για μαγκωμα του σταυρου του κανει απο την περιγραφη.
Λυθηκε ο σταυρος και βρεθηκε να χτυπαει ο κατω, ο μικρος. Ευτυχως αυτος ειναι σχετικα με τον μεγαλο, φτηνος. Τα δαχτυλιδια δεν τα υπολογιζω καν.
Το ανταλλακτικο θα ερθει Τριτη, θα δεθει και μετα θα δουμε.
Fiat Panda 7,6l/100km
Σκέψου να στρίβουν ρόδες πάνω σε άγριο μπετό. Με την βοήθεια της ηλεκτρο/υδραυλικής υποβοήθησης όλα γίνονται αφύσικα εύκολα.
Adriver έγραψε:Καλό είναι να αποφεύγεις να τερματίζει το τιμόνι. Προσωπικά αποφεύγω και το στρίψιμο όσο είναι ακίνητο το αυτοκίνητο, να μη φθείρονται και τα ελαστικά.
Αν το σκεφθείς καλύτερα όταν είναι ακίνητο το αυτοκίνητο θα δείς ότι silent block των ψαλιδιών, τα μπαλάκια, τα ακρόμπαρα και τα top mount φορτίζονται πολύ περισσότερο από ότι σε κανονική πορεία και παραμορφώνονται σε μεγαλύτερο βαθμό, τα ελαστικά δεν παθαίνουν απολύτως τίποτα.
PeterPan έγραψε:21 quadra έγραψε:Εγώ λέω να καθαρίσεις την φύσα και να δείς αν κουμπώνει σωστά και δεν παίζει.
θα το κάνω σήμερα
Το έκανα κ περιμένω. Έχω παραγγείλει το ανταλλακτικό αλλά θα περιμένω να δω τί θα γίνει. Έχω 100 μέρες να το επιστρέψω.
Την πεταλούδα μου δε τη βλέπω κ τόσο καθαρή. Λέω να τη βγάλω κ να την καθαρίσω αύριο. Θέλει μετά επαναπρογραμματισμό;
< >
When the going gets tough, the tough get going
21 quadra έγραψε:Adriver έγραψε:Καλό είναι να αποφεύγεις να τερματίζει το τιμόνι. Προσωπικά αποφεύγω και το στρίψιμο όσο είναι ακίνητο το αυτοκίνητο, να μη φθείρονται και τα ελαστικά.
Αν το σκεφθείς καλύτερα όταν είναι ακίνητο το αυτοκίνητο θα δείς ότι silent block των ψαλιδιών, τα μπαλάκια, τα ακρόμπαρα και τα top mount φορτίζονται πολύ περισσότερο από ότι σε κανονική πορεία και παραμορφώνονται σε μεγαλύτερο βαθμό, τα ελαστικά δεν παθαίνουν απολύτως τίποτα.
Το σχόλιο υπονοούσε και μηχανική καταπόνηση, από διαίσθηση γιατι δεν καταλαβαίνω τις λεπτομέρειες.
Αλλά θεωρώ ότι και στο ελαστικό κάνει διαφορά αν κυλάει ή σέρνεται πάνω σε μια ανώμαλη επιφάνεια, αφού στο σύρσιμο κάθε προεξοχή θα λειτουργεί σαν ξυράφι.
Adriver έγραψε:21 quadra έγραψε:Adriver έγραψε:Καλό είναι να αποφεύγεις να τερματίζει το τιμόνι. Προσωπικά αποφεύγω και το στρίψιμο όσο είναι ακίνητο το αυτοκίνητο, να μη φθείρονται και τα ελαστικά.
Αν το σκεφθείς καλύτερα όταν είναι ακίνητο το αυτοκίνητο θα δείς ότι silent block των ψαλιδιών, τα μπαλάκια, τα ακρόμπαρα και τα top mount φορτίζονται πολύ περισσότερο από ότι σε κανονική πορεία και παραμορφώνονται σε μεγαλύτερο βαθμό, τα ελαστικά δεν παθαίνουν απολύτως τίποτα.
Το σχόλιο υπονοούσε και μηχανική καταπόνηση, από διαίσθηση γιατι δεν καταλαβαίνω τις λεπτομέρειες.
Αλλά θεωρώ ότι και στο ελαστικό κάνει διαφορά αν κυλάει ή σέρνεται πάνω σε μια ανώμαλη επιφάνεια, αφού στο σύρσιμο κάθε προεξοχή θα λειτουργεί σαν ξυράφι.
Απ' όσο ξέρω το τιμόνι καλό είναι να μην τερματίζει. Το ελαστικό μπορεί να πληγωθεί σε βάθος χρόνου σε επιφάνεια που δεν είναι επίπεδη αλλά είναι τσιμέντο με ψιλό χαλίκι για παράδειγμα. Εκεί που φοιτούσα είχαμε τέτοιο βρωμόδρομο και στο παρκάρισμα ένιωθα τα λάστιχα που τριβόταν στην τσιμεντοχάλικο.
Νίκος Παππάς έγραψε:UPDATE
Πηγαμε συνεργειο χθες το πρωι. μπηκε σε τεστερ δεν εδειξε βλαβη.
Ο μηχανικος αρχικα ειπε οτι για μαγκωμα του σταυρου του κανει απο την περιγραφη.
Λυθηκε ο σταυρος και βρεθηκε να χτυπαει ο κατω, ο μικρος. Ευτυχως αυτος ειναι σχετικα με τον μεγαλο, φτηνος. Τα δαχτυλιδια δεν τα υπολογιζω καν.
Το ανταλλακτικο θα ερθει Τριτη, θα δεθει και μετα θα δουμε.
UPADATE No2
Ετοιμο το αυτοκινητο. Τελικα μονο ο κατω σταυρος αλλαχθηκε αφου αυτος ειχε προβλημα. Μπαταρια μετρηθηκε ΟΚ.
Το ηλεκτρικο κοκομπλοκο αποδιδεται στο μπλοκαρισμα του σταυρου που μαλλον? τρελλαινε τα ηλεκτρικα του τιμονιου.
Την βγαλαμε με 186€
Ας ελπισουμε οτι αυτο ηταν.
Σειρα παιρνει ο καταλυτης. Βρηκα κεραμικο απο Ιταλια με 170€ περασμενο
Fiat Panda 7,6l/100km
21 quadra έγραψε:Γιατί δεν βάζεις μεταλλικό που είναι μεγαλύτερης αντοχής ( δεν ξεκολλάει ο μονόλιθος ), αυτός που θα βάλεις πόσες κυψέλες είναι ? 200-300-400 ? είναι euro 2-3-4 ?
Euro 4 ειναι.
Διαβασα σε καποιο αλλο φορουμ για συχνα λαμπακια με μεταλλικο καταλυτη και ειπα να το αποφυγω αφου βρηκα σχετικα οικονομικο
Fiat Panda 7,6l/100km