Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#513360 Για να δείτε πάντως πόσο σχετικά είναι τα νούμερα που δίνουν οι κατασκευαστές........Golf V 1.4 TSI έχει σύμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα ελκτική ικανότητα 1400 κιλών για ρυμουλκούμενο με σύστημα πέδησης.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#513391 Σορρυ που μπαινω σφηνα, αλλα μπορει καποιος να μου πει, με ποιο τροπο λειτουργει σε ρυμουλκουμενο, το συστημα πεδησης;
Θελω να πω, εχει καποιο μηχανισμο ηλεκτρικο; Υδραυλικο; Με αερα;;
Πως ξερει ποσο φρενο πατησες και με ποση δυναμη να φρεναρει το ρυμουλκουμενο;;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#513392 Αδράνειας ή ηλεκτρικά συνήθως.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#513396 Στην πιο απλή μηχανική εκδοχή η θήκη της μπίλιας του κοτσαδόρου έχει στο πίσω μέρος της σημείο που υποχωρεί όταν πιεστεί (όταν φρενάρει το αυτοκίνητο αυξάνει η πίεση στο πίσω μέρος της θήκης) και αυτό είναι μηχανικά συνδεμένο με τα φρένα (όσο πιο πολύ πιέζεται τόσο πιο πολύ φρενάρει).
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#513526 Πριν ένα τρίμηνο, ο πατέρας του ξαδέρφου έψαχνε να αντικαταστήσει το πρώτης γενιάς CRV με Lexus RX400. O Scotch μάλιστα είχε προσφέρει σημαντικότατη βοήθεια. Έκτοτε, ο θείος είναι ένας πολύ ευχαριστημένος κάτοχος του υβριδικού Ιάπωνα.
Μιας κι έχετε φαγωθεί για τα οφέλη του αυτόματου κιβωτίου και μιας κι ο ξάδερφος έχει εύκολη πρόσβαση στο υβριδικό, θα του πω να του ρίξει μια ματιά.
Δίνει 10 χιλιάρικα και με τόσα σίγουρα βρίσκει 400άρι. Πληρώνει τέλη δίλιτρου, καίει σαν τέτοιο (ή και λιγότερο ανά συνθήκες), είναι δύο κλάσεις πάνω από Forester και Vitara στα πάντα.
Scotch, το κιβώτιο ταχυτήτων σου έχει κουμπάκι L; Με τη ροπή του 3.3 κινητήρα, όλα θα γίνονται πιο εύκολα βέβαια. Υπάρχει κόλπο για να διατηρείς τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία; Μην είσαι πάνω στη ράμπα και σου σβήνει για να δουλέψει μόνο με τις μπαταρίες. Επίσης, με προβληματίζει η τετρακίνηση που λογικά δεν είναι μόνιμη.

ΥΓ. Αν το αμάξι του θείου είχε κοτσαδόρο, όλα τα παραπάνω θα ήταν περιττά...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#513534
Dimsabas έγραψε:Πριν ένα τρίμηνο, ο πατέρας του ξαδέρφου έψαχνε να αντικαταστήσει το πρώτης γενιάς CRV με Lexus RX400. O Scotch μάλιστα είχε προσφέρει σημαντικότατη βοήθεια. Έκτοτε, ο θείος είναι ένας πολύ ευχαριστημένος κάτοχος του υβριδικού Ιάπωνα.
Μιας κι έχετε φαγωθεί για τα οφέλη του αυτόματου κιβωτίου και μιας κι ο ξάδερφος έχει εύκολη πρόσβαση στο υβριδικό, θα του πω να του ρίξει μια ματιά.
Δίνει 10 χιλιάρικα και με τόσα σίγουρα βρίσκει 400άρι. Πληρώνει τέλη δίλιτρου, καίει σαν τέτοιο (ή και λιγότερο ανά συνθήκες), είναι δύο κλάσεις πάνω από Forester και Vitara στα πάντα.
Scotch, το κιβώτιο ταχυτήτων σου έχει κουμπάκι L; Με τη ροπή του 3.3 κινητήρα, όλα θα γίνονται πιο εύκολα βέβαια. Υπάρχει κόλπο για να διατηρείς τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία; Μην είσαι πάνω στη ράμπα και σου σβήνει για να δουλέψει μόνο με τις μπαταρίες. Επίσης, με προβληματίζει η τετρακίνηση που λογικά δεν είναι μόνιμη.

ΥΓ. Αν το αμάξι του θείου είχε κοτσαδόρο, όλα τα παραπάνω θα ήταν περιττά...
Τώρα συγγνώμη που θα ρωτήσω αλλά γιατί δεν βάζει κοτσαδορο στο αμάξι του πατέρα του? Και αν σε αυτό δεν μπαίνει , σε αυτά που υπάρχουν σαν μεταχειρισμένα θα υπάρχει ήδη/μπορεί να μπει?

< >
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#513971 Σε αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό κλιματισμό, όπου ο συμπιεστής του κλιματισμού είναι μόνιμα ΟΝ, είναι λογικό να τίθεται σε λειτουργία το βεντιλατέρ του ψυγείου με το που μιζάρει και παίρνει μπροστά ο κινητήρας;
Τα παραπάνω συμβαίνουν σε πρωινές εκκινήσεις (θερμοκρασία περιβάλλοντος 20-22 βαθμοί, ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας στους 24, οπότε λογικά ζητάει ψύξη ο εγκέφαλος του ηλ. κλιματισμού, αν αυτό έχει σημασία).
Άβαταρ μέλους
By drdino
#513972 Ναι, συνήθως αν a/c=on => πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ=on
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#514170 Με αφορμή το νέο αμάξι και τις ανησυχίες λόγω keyless συστήματος λεω να πάρω ενα αντικλεπτικό . Είμαι ανάμεσα στο gps tracker (βασικά αυτό ειναι μετα_κλεπτικο ) η σε κάποιο συμβατικό όπως αυτό
Bullock 146162 Diebstahl Excellence X https://www.amazon.de/dp/B00GZFHYTY/ref ... fBbTWBCMS6
Αν μιλάμε για συμβατικές λύσεις «μπαστούνι» αυτό που έβαλα ειναι καλό;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514219 Ξερουμε καποιον καλο ηλεκτρολογο αυτοκινητων;

Τελικα το θεμα του τιμονιου ειναι ηλεκτρολογικης υφης.

Θα προτιμουσα κεντρο και ευρυτερη περιοχη Αθηνας, βορεια προαστια, δυτικα, ΟΧΙ Πειραια, Μεσογεια, δεν βολευουν καθολου

Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
By 224v
#514576
Νίκος Παππάς έγραψε:Ξερουμε καποιον καλο ηλεκτρολογο αυτοκινητων;

Τελικα το θεμα του τιμονιου ειναι ηλεκτρολογικης υφης.

Θα προτιμουσα κεντρο και ευρυτερη περιοχη Αθηνας, βορεια προαστια, δυτικα, ΟΧΙ Πειραια, Μεσογεια, δεν βολευουν καθολου

Ευχαριστω

εχεις PM..
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514863 Ένα πρωινό στο συνεργείο για μετρήσεις και το πόρισμα ήταν μπαταρία.
Αυτή είναι που είχα, ούτε δύο χρόνια. Γεμάτη άλατα και με σάπιο τον πόλο.
Ο καινούριος ήταν διπλάσιος σε πάχος.
Το δυναμο που αρχικά ενοχοποιηθηκε ήταν μια χαρά.

@ BEAMS, ευχαριστώ πολύ φίλε και αν σε βγάλει ο δρόμος κερνάω. :s_drinks


Εικόνα

Από το Mi A1.