Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#472372 Πόσο risky πιστεύετε θα ήταν η αγορά κάτι τέτοιου?

https://www.ebay.com/itm/4pcs-Ignition-Coil-06E905115D-for-Audi-A4-A5-A6-A8-R8-S6-SQ5-S5-Q7-Q5-VW-Touareg/302459503722?hash=item466bfdc46a:g:SdQAAOSw9mpaC-CC&vxp=mtr

Γενικά παίζει πολύ ανταλλακτικό made in china για VAG το οποίο δείχνει 100% legit, με κωδικούς, στάμπες, κουτάκια κτλ. Εδώ η τιμή της 4αδας είναι στα 100€.

Δεν έχω misfires ή κάποιο άλλο θέμα, αλλά έχω 145Κ χλμ με τους ίδιους πολλαπλασιαστές (τα μπουζί είναι περσινά) και αυτοί οι κόκκινοι θεωρούνται αναβάθμισης και το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Έχω και ένα Pipercross ελεύθερο φίλτρο καθ' οδόν και έχω βάλει και το intercooler από το 3.0tdi. Βασικά δε μένει κάτι άλλο για να βάλω και πρόγραμμα. Από φθηνά περιφερειακά τουλάχιστον...
Τελευταία επεξεργασία από Deleted user 1 και 09 Ιαν 2018, 13:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#472373 Θα έπαιρνα ντόπιο (κατσικάκι :lol: ) μόνο και μόνο για το comeback σε περίπτωση βλάβης. Δεν μιλάμε και για καμιά τρομερή διαφορά.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#472376 40 από δω 40 απο κει μαζεύονται. 40 πχ έδωσα για το φίλτρο οπότε μαζί με τους πολλαπλασιαστές πάμε στο 100αρικο αν πάρω την κινεζιά.

Τι πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει ένας μούφα πολλαπλασιαστής? Είναι πολύ ξεκάθαρα τα συμπτώματα. Αν δεις ότι είναι μούφα βάζεις πίσω τους παλιούς.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#472569
Deleted User 1 έγραψε:Είναι πολύ ξεκάθαρα τα συμπτώματα. Αν δεις ότι είναι μούφα βάζεις πίσω τους παλιούς.

Δεν ειναι παντα ξεκαθαρα και πολλες φορες ο κωδικος σφαλματος δεν ερχεται αμεσα.
Θες να βασανιστεις 3κυλινδρα ας πουμε εν μεσω ταξιδιου ή θα κουβαλας και spare parts για να ξεμπλεκεις;;

Αν θες να γλιτωσεις λεφτα με ιμιτασιον ανταλλακτικα απεφυγε τα του κινητηρα.
Παρε φαναρια που στην τελικη θα γινουν μαρμελαδα αν λιωσουν σιγα-σιγα και θα 'χεις χρονο να κατεβασεις καντηλια μεχρι να πας να αγορασεις ενα σωστο... καταλαβαινεις τι θελω να πω.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#472689 Αυτό είναι το θέμα, ότι δεν φαίνονται για ιμιτασιον. Απ' όσο το έχω ψάξει η VAG κατασκευάζει πολλά από τα ανταλλακτικά της στην Κινά για την εκεί αγορά. Φασόν είναι ο σωστός χαρακτηρισμός και όχι ιμιτασιον. Τώρα αν είναι μούφα η φάση τι να πω...blame ebay.

Καλού κακού θα πετάξω δύο από τους παλιούς πολλαπλασιαστές μέσα στο αμάξι και βλέπουμε. Θα πάρω και λογκαρίσματα με το που βάλω τους Κινέζικους μήπως και προλάβω κάτι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#472700 Ναι αμέ, γιατί να μη μπαίνει? Οι κόκκινοι είναι και καλά του R8 και κάποιων άλλων RS μοντέλων. Όσοι έχουν κάνει κάποιους είδους βελτίωση τους προτιμούν γιατί εξαφανίζουν τα misfires λόγω του ότι έχουν μετρηθεί να δίνουν λίγο καλύτερο ρεύμα από τους μαμίσιους μαύρους. Σχήμα, διαστάσεις κτλ είναι καρμπόν, με κάποιους μάλιστα να λένε ότι πρόκειται για "βελτίωση" στα όρια του στατιστικού λάθους ή του placebo effect.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#472707 Όχι είναι plug n play. Εξάλλου τα βύσματα που καταλήγουν εκεί είναι βιδωμένα στην κεφαλή. Εάν είχαν μεγαλύτερο μήκος τότε δε θα κούμπωναν. Στα 20VT θέλουν αντάπτορες για να δουλέψουν.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#472813 Όπου έχω κοιτάξει, στα site της NGK κτλ βλέπω:

Red = 17.8cm
Black = 17.8cm

Εκτός αυτού και στα φόρουμζ όλοι λένε ότι είναι plug n play για 1.8-2.0tfsi. Τώρα τι να σου πω...θα φανεί στην πράξη.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#473422 Παίδες μία ερώτηση για τεχνικά καταρτισμένους.

Εδώ και κάνα μήνα έχω βάλει στο Audi μεγαλύτερο intercooler από 3λτ diesel. Οι διαστάσεις τους είναι ως εξης:

2.0Τ: 665x142x64
3.0tdi: 720x140x80

Με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς και αν δεν κάνω κάτι λάθος, το μεγαλύτερο έχει 33% αυξημένη χωρητικότητα. Αυτό που έχω παρατηρήσει όσο το έχω πάνω (κοντά 1500χλμ), είναι μία σχετική υστέρηση χαμηλά (πολύ χαμηλά, τύπου κάτω από 2.000σαλ που ούτως ή άλλως υπάρχει ήδη διαθέσιμη όλη η ροπή) ενώ ψηλά και με υψηλές ταχύτητες παρατηρώ μία αντίστοιχη προθυμία.

Δικαιολογείται το παραπάνω ειδικά αυτή την εποχή που οι απαιτήσεις ψύξης του αέρα είναι μειωμένες? :hmmm: Θυμίζω το αυτοκίνητο δεν έχει καμία άλλη μετατροπή και το ic μπήκε proactively.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#473447 Μεγαλύτερο cooler = περισσότερο lag αν όλα τα άλλα μείνουν ιδια
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#473456 Αυτό γενικά σαν αρχή το γνωρίζω. Τεχνικά πως εξηγείται? Πάει περισσότερος αέρας στην εισαγωγή ή πάει ψυχρότερος αέρας και "χαλάει" την καύση προκαλώντας το έξτρα lag?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#473466 Έχεις μεγαλύτερο όγκο στο κύκλωμα του καθαρού αέρα μετά τον συμπιεστή να γεμίσεις.