Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#624551
Achilleas έγραψε:Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασα από Λουξεμβούργο ένα Mercedes sprinter 312d turbo παλιό μοντέλο αλλά με πολύ λίγα χιλιόμετρα και καθόλου κουρασμένο. Το πρόβλημα είναι ότι ο παππούς που το είχε έτρεχε πολύ και έτσι πήγε στην αντιπροσωπεία και έβαλε κόφτη στα 120 χλμ. Εγώ το αμάξι το πήρα για να έχω και λίγο παραπάνω γκάζι από τα 120χλμ αλλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ για το <προβλημα>. Έχετε καμιά ιδέα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σε καταστήματα με ταξίμετρα και ταχογράφους. Η λεωφόρος Αθηνών από τον Κηφισσό μέχρι το Βοτανικό έχει αρκετούς. Πηγαίνεις με ραντεβού και σου βγάζουν τον κόφτη.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#624555 Αν το κάνουν μαγαζιά με ταξιμετρα/ταχογραφους όπως λέει ο @Beams τότε στην Καυταντζόγλου 18. Εξαιρετικός τεχνικός ο Ηλίας.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#624559
Achilleas έγραψε:Ευχαριστώ πολύ φίλε. Να ειστε καλα.


Aυτοί που εγκαθιστούν ταχογράφους μπορούν να βάλουν και να βγάλουν κόφτες. Βρες κάποιον με λεωφορείο ή φορτηγό και ρώτησέ τον σε ποιο κατάστημα συντηρεί και βαθμονομεί τον ταχογράφο του.Ή κάνε αυτό που σου έγραψε ο Cosneo .
Πάρε τον αριθμό του τηλεφώνου του και κλείσε ραντεβού.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#630251
drdino έγραψε:Το πρώτο μου ακούγεται για αισθητήρας στροφάλου, γνωστό θέμα στα Renault.


Τελικα μαλλον ηταν μπαταρια Ντινε. Με αφησε το σαββατο, πηρε με καλωδια, την αλλαξα και σημερα με 2 βαθμους θερμοκρασια (εχει να κουνηθει απο την Κυριακη) πηρε αμεσως


< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#630374 Όταν έχεις πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφάλου, η ζημιά κάνει σύμπτωμα όταν είναι ζεστό, όχι κρύο. Δηλαδή το ακριβώς ανάποδο από αυτό που είχες εσύ. Για μπαταρία και εγώ θα έλεγα, φορτίζει με την κίνηση και ξεφορτίζει όσο κάθεται μέρες, ειδικά στο κρύο.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#630391
funkyreverend έγραψε:Όταν έχεις πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφάλου, η ζημιά κάνει σύμπτωμα όταν είναι ζεστό, όχι κρύο. Δηλαδή το ακριβώς ανάποδο από αυτό που είχες εσύ. Για μπαταρία και εγώ θα έλεγα, φορτίζει με την κίνηση και ξεφορτίζει όσο κάθεται μέρες, ειδικά στο κρύο.

Ειναι ηλεκτρονικο εξαρτημα. Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις προβλημα μονο με ζεστο κινητηρα.

Επειδη περιμενω αισθητηρα στροφαλου για τη μηχανη (hall effect) ας γραψω για τα συμπτωματα προ 2 εβδομαδων που με αφησε στο δρομο.

1) Εσβησε μετα απο διαδρομη 15 λεπτων και ενω ειχε ζεσταθει πληρως, αμεσως μολις σταματησα και επιασε "ρελαντι".
2) Δεν ξαναπηρε, παρα μονο μετα απο κανα διωρο.
3) Μετα απο το διωρο, πηρε ισα ισα για ενα 2λεπτο και εσβησε ξανα στο ρελαντι, οταν με ξεφορτωσε η "οδικη"* σπιτι.
4) ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ, ουτε κρυο, ουτε ζεστο. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ομως!
5) Πηρε μονο "σκαστη" σε κατηφορα. Καθολου ρεταρισμα ολα κομπλε. Δεν αντεξε ξανα παρα μονο 1-2 λεπτα ισα ισα να με βγαλει στο συνεργειο τεεεεερμα κατηφορας.

Ο αισθητηρας:
Εμφανιζει out of spec ωμικη αντισταση στις 2 επαφες του
Εμφανιζει ωμικη αντισταση μεταξυ οποιασδηποτε εκ των 2 επαφων του και σασι. (Short to ground)
Δεν δινει πανω απο 0,5V κατα το μιζαρισμα συμφωνα με το workshop manual, παρα μονο 0,1.

= τον κλαιμε. :s_cry :s_whiteflag

Σε καθε περιπτωση, ενα ηλεκτρονικο εξαρτημα, απλοϊκό σαν τον αισθητηρα αυτο, το μετρας και βλεπεις.
Εαν 3 στις 3 μετρησεις ειναι φαουλ, ανακυκλωση και βαζεις καινουριο. ΕΙΔΙΚΑ εαν συμφωνει με αυτο ΚΑΙ το διαγνωστικο που το ρουφιανεψε εξ'αρχης.

Ολες οι ECU διαφοροποιουν τις παραμετρους που ζητουν για τη σωστη λειτουργια αναλογα το input voltage για αντισταθμιση, ως ενα σημειο. Αν η μπαταρια προφανως ειναι πολυ αδυναμη, δεν μπορουν να κανουν παπαδες οποτε εκει αρχιζουν τα "false alarm", γι'αυτο καλο ειναι σε καθε ηλεκτρολογικης φυσης προβλημα, να ξεκινας:
1) Ελεγχος & load test Μπαταριας.
2) Ελεγχος φορτισης της.
3) Αν ολα καλα, προχωρας παρακατω.


*"οδική" ... πονεμενη ιστορια αλλα και η κωλοφαρδία του αιώνα!
Να θυμηθω να γραψω καποια στιγμη...
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#630445 Μιλάω για το συγκεκριμένο γνωστό πρόβλημα στα Ρενό της εποχής των 16βαλβιδων που βγάζει πρόβλημα μόνο ζεστό στην μίζα και με καθάρισμα συνήθως επανέρχεται μέχρι την τελική του πτώση :lol: , κατά τ' άλλα δεν έχω ασχοληθεί και δεν έχω ακούσει άλλο αμάξι με τέτοιο θέμα. Πρωτιά και εδώ :lol:

Έχω αλλάξει 2 αισθητήρες στα 19 χρόνια και έχει καθαριστεί/επανατοποθετηθεί 3 φορές ακόμα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#630457 Το μοναδικο καθαρισμα αισθητηρα θεσης στροφαλου που ξερω, ειναι απο τα γρεζια που καθονται επανω στο μαγνητη.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#630479
Chris έγραψε:
drdino έγραψε:Το πρώτο μου ακούγεται για αισθητήρας στροφάλου, γνωστό θέμα στα Renault.


Τελικα μαλλον ηταν μπαταρια Ντινε. Με αφησε το σαββατο, πηρε με καλωδια, την αλλαξα και σημερα με 2 βαθμους θερμοκρασια (εχει να κουνηθει απο την Κυριακη) πηρε αμεσως


< >


Το ίδιο ακριβώς έπαθε και συναδελφος σε ένα παλιό 19 με ψεκασμό μονού σημείου.
Γύρναγε η μίζα και δεν έπαιρνε μπροστά. Είχε αλλάξει αισθητήρα στροφάλου έψαχνε καλωδιώσεις χωρίς αποτέλεσμα.
Τελικά ήταν η μπαταρία , η εξήγηση είναι ότι δεν γύρναγε η μίζα τόσο γρήγορα όσο χρειαζόταν για να δώσει ικανό σήμα ο αισθητήρας στροφάλου. Μάλλον ειναι είναι ιδιομορφία των Renault.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#630484 Εμενα δεν γυριζε καν. Στα γρηγορα το στορι ειναι: στο σερβις ενα χρονο πριν μου ειπαν πως ειναι στα τελευταια της - εχω οδικη οποτε δεν ασχοληθηκα (ειμαι και ολλανδια οποτε λιγο δυσκολο να σε αφησει καπου και να εισαι στη μεση του πουθενα) - μερικους μηνες τωρα επαιρνε με τη δευτεροτριτη οταν ειχε κρυο και ειχα να το παρω μερες - περιμενα καποιον 20 λεπτα με ραδιο και οταν πηγα να κλεισω το παραθυρο ανεβαινε αργα αργα - μετα δεν πηρε καν μπρος, χωρις να γυριζει η μιζα, οθονες φωτα ομως δουλευαν κανονικα :lol:

Δε βρηκα πουθενα, ουτε ονλαιν ουτε γραμμενο, τι χωρητικοτητα χρειαζεται οποτε εβαλα οτι πιο κοντινο βρηκα την κυριακη σε αυτη που ειχε, ειχε 74ah, εβαλα 72. Υποψιαζομαι ομως οτι θα ηταν μια χαρα και με αρκετα μικροτερη (megane 2 cc 2.0)


< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#653729 Σε Peugeot 308cc 2,0 hdi (163hp) φιλου, βγαζει σφαλμα σχετιζομενο με την EGR. Το ακριβες σφαλμα θα το ξερω το Σαββατο.

Αυτη παιρνει καθαρισμα; Γιατι απο μια ματια που εριξα για αλλαγη........... :lipsealed: