Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#485253
markvag έγραψε:
Επί του θέματος. Μήπως συμπληρώνεται στο προγραμματισμένο σέρβος, οπότε ο οδηγός δεν χρειάζεται να βάλει έξτρα και γι' αυτό νομίζει πως δεν χρειάζεται;; :hmmm:


Καλημέρα Μάρκο :) Το να ονομάζεσαι επαγγελματίας οδηγός και να μην ξέρεις αν το αυτοκίνητο που οδηγείς έχει δεξαμενή AdBlue ή όχι...ε, είναι κάπως όπως καταλαβαίνεις.Ειδικά από τη στιγμή που σε φορτηγά και λεωφορεία έχουν βάλει μέχρι και δείκτη στον πίνακα οργάνων ίδιο με τον δείκτη πετρελαίου και με μπλε σήμανση που αφορά την ξεχωριστή δεξαμενή. Πρωτίστως βέβαια πρέπει κάποιος που ζει από αυτή τη δουλειά να ξέρει τι κάνει το AdBlue. Ψιλά γράμματα... αν δεις τις ερωτήσεις της ύλης που αφορά το Π.Ε.Ι για τους επαγγελματίες οδηγούς θα καταλάβεις πολλά.

@dimviii
Το λιοντάρι έκλεισε :lol:
Θα βρούμε άλλο μέρος να πάμε. Χρόνο που θα βρούμε δεν ξέρω :(
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#485278
BEAMS έγραψε:
@dimviii
Το λιοντάρι έκλεισε :lol:
Θα βρούμε άλλο μέρος να πάμε. Χρόνο που θα βρούμε δεν ξέρω :(


H προηγούμενη συνάντηση μας ήταν στο senses, μια χαρά ήταν.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#485279
21 quadra έγραψε:
BEAMS έγραψε:
@dimviii
Το λιοντάρι έκλεισε :lol:
Θα βρούμε άλλο μέρος να πάμε. Χρόνο που θα βρούμε δεν ξέρω :(


H προηγούμενη συνάντηση μας ήταν στο senses, μια χαρά ήταν.


:inlove: :yahoo: Κανονιστε.. λοιπον....
Άβαταρ μέλους
By markvag
#485403
BEAMS έγραψε:
markvag έγραψε:
Επί του θέματος. Μήπως συμπληρώνεται στο προγραμματισμένο σέρβος, οπότε ο οδηγός δεν χρειάζεται να βάλει έξτρα και γι' αυτό νομίζει πως δεν χρειάζεται;; :hmmm:


Καλημέρα Μάρκο :) Το να ονομάζεσαι επαγγελματίας οδηγός και να μην ξέρεις αν το αυτοκίνητο που οδηγείς έχει δεξαμενή AdBlue ή όχι...ε, είναι κάπως όπως καταλαβαίνεις.Ειδικά από τη στιγμή που σε φορτηγά και λεωφορεία έχουν βάλει μέχρι και δείκτη στον πίνακα οργάνων ίδιο με τον δείκτη πετρελαίου και με μπλε σήμανση που αφορά την ξεχωριστή δεξαμενή. Πρωτίστως βέβαια πρέπει κάποιος που ζει από αυτή τη δουλειά να ξέρει τι κάνει το AdBlue. Ψιλά γράμματα... αν δεις τις ερωτήσεις της ύλης που αφορά το Π.Ε.Ι για τους επαγγελματίες οδηγούς θα καταλάβεις πολλά.


:s_howdy

Κατανοητό και λογικό! :lol: Βέβαια, με αυτά που βλέπουμε στο δρόμο, δεν θα έλεγα πως θα έπεφτα από τα σύννεφα... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485404
BEAMS έγραψε:
@dimviii
Το λιοντάρι έκλεισε :lol:
Θα βρούμε άλλο μέρος να πάμε. Χρόνο που θα βρούμε δεν ξέρω :(


εκλεισε ε ? θα παμε αλλου! :lol:
οταν βρεις ριξε συρμα και θα το κανονισουμε. :inlove:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#487228 Παίδες όταν θέλουμε να κάνει reset το σύστημα αφαιρούμε τον αρνητικό πόλο της μπαταρία ή το θετικό? Ή δεν έχει διαφορά?
Άβαταρ μέλους
By xenos
#487238 Το τελευταίο.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#487248 Αρνητικό πρώτα γιατί αν ξεκινήσεις με θετικό μπορεί να κάνεις σώμα κατά λάθος ξεβιδωνοντας.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#487359 Κάποιος που του έχει συμβεί ή που γνωρίζει περισσότερα πάνω στο θέμα (κυρ Πναγιώτης ίσως; :oops: ) αν μπορεί να μου δώσει μια απάντηση.
Πήγα το αμάξι στο συνεργείο και το μόνο που αλλάχτηκε ήταν τα μπουζί.Δεν πειράχτηκε τίποτα άλλο,το πήρα μετά από λίγο και έφυγα.Μπήκαν μπουζί ιριδίου NGK.
Από εκείνη την ημέρα η κατανάλωση έχει αυξηθεί αρκετά.Δε βγάζει κανένα κωδικό,δεν τρέμει στο ρελαντί,δεν ανάβει λαμπάκι,δεν κόβει στην επιτάχυνση (αν και δεν το έχω πάει στα ψηλά :hmmm: ).
Εκεί που έγραφα 6 και κάτι ψιλά στην εθνική τώρα δεν πέφτω κάτω από τα 7.Σπίτι-δουλειά-σπίτι αντί για 7-7.5 γράφω χωρίς κίνηση 8.5 σήμερα είδα και 9 πρώτη φορά.
Γενικά σαν ποσοστό είναι μεγάλη θεωρώ η αύξηση.Οι πιέσεις στα λάστιχα είναι σωστές και οδηγώ μόνο εγώ.
Και κάτι ακόμη.Τα μπουζοκαλώδια απλώς τα βγάζουμε και τα κουμπώνουμε πάλι έτσι όπως είναι;
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#487374 Tο διακενο των μπουζιΩΝ ελεγχθηκε πριν τοποθετηθουν ωστε να ειναι οσο οριζει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#487381
Cosmonaut21 έγραψε:Κάποιος που του έχει συμβεί ή που γνωρίζει περισσότερα πάνω στο θέμα (κυρ Πναγιώτης ίσως; :oops: ) αν μπορεί να μου δώσει μια απάντηση.
Πήγα το αμάξι στο συνεργείο και το μόνο που αλλάχτηκε ήταν τα μπουζί.Δεν πειράχτηκε τίποτα άλλο,το πήρα μετά από λίγο και έφυγα.Μπήκαν μπουζί ιριδίου NGK.
Από εκείνη την ημέρα η κατανάλωση έχει αυξηθεί αρκετά.Δε βγάζει κανένα κωδικό,δεν τρέμει στο ρελαντί,δεν ανάβει λαμπάκι,δεν κόβει στην επιτάχυνση (αν και δεν το έχω πάει στα ψηλά :hmmm: ).
Εκεί που έγραφα 6 και κάτι ψιλά στην εθνική τώρα δεν πέφτω κάτω από τα 7.Σπίτι-δουλειά-σπίτι αντί για 7-7.5 γράφω χωρίς κίνηση 8.5 σήμερα είδα και 9 πρώτη φορά.
Γενικά σαν ποσοστό είναι μεγάλη θεωρώ η αύξηση.Οι πιέσεις στα λάστιχα είναι σωστές και οδηγώ μόνο εγώ.
Και κάτι ακόμη.Τα μπουζοκαλώδια απλώς τα βγάζουμε και τα κουμπώνουμε πάλι έτσι όπως είναι;


Τα καλώδια ναί, τα βάζουμε όπως ήταν, αν μπούν σε άλλης θέση έχουμε από τρέμουλο μέχρι να μην παίρνει μπροστά.

Τα μπουζί έχουν το σωστό διάκενο ? Και ποιό είναι το σωστό όταν από απλά μπουζί περνάμε σε ιριδίου που έχουν διαφορά στην αντίσταση ? και αυτά που έβαλες είναι γνήσια ? Δες εδώ τι κυκλοφορεί στην αγορά για NGK και Denso

https://www.google.gr/search?q=fake+ngk ... 80&bih=919
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#487384 Μάλιστα.Πήγα πάλι και με διαβεβαίωσαν ότι μπήκαν αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και ότι το διάκενο είναι οκ.
Θα περάσω αύριο από αλλού να το δούνε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#492687 Ποιός είναι καλύτερος, ο Μπούμπης ή ο Πάκης ? :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=1Dft_L7rfug

Αυτός έχει και όργανο, ποιό επιστήμονας

https://www.youtube.com/watch?v=H6WultpzXdI