Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#401329
rocsta έγραψε:Όντως είναι αξιόπιστα, απλά συνήθως καίνε λάδι.
Να προσέξετε να μην είναι σπασμένη η πλαστική εισαγωγή του αέρα (παπάς) που είναι στάνταρ θέμα, γιατί κάνει 180€.


Σε ενα που ειδαμε με 165Κ χλμ ηταν σπασμενο το ενα ποδαρι απο το κουτι. κατα τα αλλα ηταν μια χαρα το αυτοκινητο, τουλαχιστον εμφανισιακα γυρω γυρω χαρτι

δεν ειναι ο ιδιος κινητηρας, αλλα το ποδαρακι ειναι σχεδιον ιδια θεση, αυτο αριστερα, που φαινετια να βιδωνει βιδωνει κατω απο την ταπα λαδιου

Εικόνα


Υπαρχει θεμα ανησυχίας??? Το σπασιμο που λες ειναι σαν και αυτο που περιγραφωή στο κουτί καθ' εαυτό?
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#401368 Λιώνουν και σπάνε απ τη ζέστη. Στη δική σας περίπτωση μάλλον είναι μόνο αισθητικό το θέμα, αλλά πρόσεξε να μην είναι σπασμένο ώστε να ρουφάει και από αλλου αέρα.

< >
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#401742
rocsta έγραψε:Λιώνουν και σπάνε απ τη ζέστη. Στη δική σας περίπτωση μάλλον είναι μόνο αισθητικό το θέμα, αλλά πρόσεξε να μην είναι σπασμένο ώστε να ρουφάει και από αλλου αέρα.

< >


θα το δει και μηχανικος

Anonymous Founder έγραψε:Εγώ θα πρότεινα να βρείτε την έκδοση Platino σε κάθε περίπτωση.


τετοιο ειναι, με ηλιοροφη μεγαλη :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#416397 Τώρα, δεγκσέρω εάν είμαι σε σωστό τόπικ, αλλά θέλω τις γνώμες σας ωρέ συμφορουμίται.

Το ρδελάκι μου (κορόλλα '98, 1.3) έχει αρρυθμίες, τύπου ελαφρύ λόξυγκα στις πολύ χαμηλές (~1.200 σαλ), μόνο εν στάσει όχι εν κινήσει, το οποίο παρουσιάστηκε προχθές. :hmmm:
Σπανιότερα οι μίνι λόξυγκες εμφανίζονται και στο ρελαντί, αλλά μόνο στις 1.200 εμφανίζεται σίγουρα. Μου φαίνεται ότι έχω και μία ανεπαίσθητη πτώση στην απόδοση του κινητήρα εν κινήσει.
Η πτώση αυτή πάντως πιθανότατα είναι η ιδέα μου, σε ανοίγματα που έκανα δεν φάνηκε κάποια διαφορά. :s_empathy

Σήμερα λοιπόν πέρασα από το συνεργείο να το δούμε.
Δοκιμάσαμε μήπως ήταν μπουζοκαλώδια (τα μπουζί είναι σχετικά φρέσκα), αλλά δεν.
Στο τραπέζι έπεσε η ιδέα μήπως θέλουν καθαρισμό τα μπεκ, που ούτως ή άλλως θα γινόταν σύντομα, οπότε έκλεισα για την παρασκευή.
Εάν δεν λυθεί το θέμα με τον καθαρισμό όμως, τί κάνωμε; Ο παιχταράς έριξε επίσης την ιδέα να μπει κατοστάρα μπας και φταίνε τα καύσιμα, αλλά δεν νομίζω.

Επειδή φαίνεται ότι ένα (μάλλον, ελπίζω δηλαδή) μικρό θέμα μπορεί να οδηγήσει σε φτιάχνοντας και κάνοντας καταστάσεις και λεφτά δεν υπάρχουν προφανώς, ρίξτε καμιά ιδέα.
:)
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#416504 Καθάρισμα πεταλούδας γκαζιού?

< >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#416541 Καλή ιδέα, δεν το είχα σκεφτεί. Και καλή και εύκολη και φτηνή λύση, ενώ είναι κάτι που έχω παραλείψει, άρα υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να είναι αυτό.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#416607 διπλοματ, διαγνωστικό το βάλατε?

Επίσης ρίξε μια ματιά καπάκι διστριμπιτέρ, ειναι τσάμπα (κανα 15ευρω κάνει), και καλό ειναι να το αλλάξεις ούτως η άλλως
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#416739
rocsta έγραψε:Bηματικό μοτεράκι πιο συγκεκριμένα έχει στην πεταλούδα;

Πρέπει να 'χει, ναι.

rx8_drifter έγραψε:διπλοματ, διαγνωστικό το βάλατε?

Επίσης ρίξε μια ματιά καπάκι διστριμπιτέρ, ειναι τσάμπα (κανα 15ευρω κάνει), και καλό ειναι να το αλλάξεις ούτως η άλλως

Διαγνωστικό δεν το βάλα, όχι. Καλή ιδέα για ντιστριμπιτέρ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#416751 Kαπάκι ντιστιμπιτέρ και ράουλο αλλαγή και αλλαγή μπουζί αν έχουν πάνω από 10.000 χλμ εκτός και αν φοράει ιριδίου που τα αλλάζουμε στα 60.000 χλμ περίπου.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#417198 Το λοιπόν, καθαρίστηκαν τα μπεκ. Πηγαίνοντάς το βόλτα ο μηχανικός ήταν κατηγορηματικός ότι το αυτοκίνητο είναι άψογο, ειδικά η απόκριση του γκαζιού σε πάτημα-άφημα και πράγματι, αυτό κατάλαβα και εγώ. Το ανεπαίσθητο ρετάρισμα, το οποίο πλέον έχει σχεδόν εξαφανιστεί, πιθανότατα ευθύνεται σε κακή βενζίνη, οπότε πάω καρφί για κατοστάρα και όλα δείχνουν ότι πάνε καλά. Ευχαριστώ για τις ιδέες. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#417862 Τις προάλλες κοίταξα τυχαία κάτι στο μοτέρ και είδα ότι η στάθμη του αντιψυκτικού υγρού είναι πιο ψηλά από το κανονικό ενω πριν ήταν στην σχισμή του μπετονιού. Περίπου 1 με 1,5 δάκτυλο (οριζόντιο οχι κάθετο). Κάπου διαβασα το παρακάτω:

Το επίπεδο στάθμης του υγρού ελέγχεται με κρύο κινητήρα και πρέπει να είναι ανάμεσα στις ενδείξεις "Max" και "min" για τη μέγιστη και την ελάχιστη ποσότητα. Αν η στάθμη του υγρού είναι πολύ υψηλή, πρέπει να συμβουλευτείτε τον μηχανικό. Μπορεί να σημαίνει πως εισρέουν λάδια στο σύστημα ψύξης.


επίσης
Υψηλή στάθμη; Ριψοκίνδυνο!
Μία στάθμη υγρού ψύξης που ανεβαίνει από μόνη της –αν δεν είσαστε εσείς ή ο μηχανικό σας που περί άλλων ετύρβαζε όταν έριχνε με το μπιντόνι - δεν πρόκειται για διαβολικό φαινόμενο του μοτέρ. Κινδυνεύει η φλάντζα του καπακιού του (η επισκευή μπορεί να ξεπεράσει τα 500 ευρώ).
Η συμβουλή του DRIVE
Αναρροφήστε το πλεονάζον υγρό μέχρι η στάθμη να φτάσει στην ένδειξη max. Ελέγξτε το πάλι αργότερα με το μοτέρ σβηστό για τουλάχιστον δύο ώρες και στη συνέχεια ελέγχετε τη στάθμη τακτικά. Αν η τάση για ανύψωσή της επιβεβαιωθεί, ο μηχανικός σας ανυπομονεί να σας δει.


Τι συμβαίνει ρε παιδιά?? Να αφαιρέσω το επιπλέον και να το παρακολουθώ?