Το θέμα είναι πως και οι ιδιώτες έχουν βολευτεί με αυτήν την κατάσταση, αφού οι έλεγχοι είναι για τα μπάζα και απλώς μπαίνουν λεφτά στο ταμείο. Όλα πόπα.
Δεν κατάλαβα όμως το εξής: έχουν ή όχι εν τέλει ευθύνη οι ιδιώτες; Αν κάποιο ΚΤΕΟ περνάει τελικά ένα χρέπι, η μεγαλύτερη ευθύνη είναι στο συγκεκριμένο ΚΤΕΟ και όχι στο Κράτος.
Όπως και να 'χει, το θέμα είναι πως αυτή την στιγμή, τα ΚΤΕΟ δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Και ήταν βέβαιο πως κάπου εκεί θα καταλήγαμε. Ανταγωνισμό δεν θέλαμε; Εγώ όταν διαλέγω ΚΤΕΟ, διαλέγω αυτό που θα έχει την χαμηλότερη τιμή και ταυτόχρονα να είμαι βέβαιος πως θα περάσει τον έλεγχο το αυτοκίνητό μου (γιατί δεν έχω καμία όρεξη να ξαναπληρώσω).
Ακόμη και να έχει κάποιο πρόβλημα, να το μάθω, να το φτιάξω, αλλά ουδεμία όρεξη έχω να το ξαναπερνάω και να ξαναπληρώνω.
Τον Αύγουστο πχ που πρέπει να περάσει η BMW και η Ducati, θα πάω στο ΚΤΕΟ στον Ασπρόπυργο που έχει τις χαμηλότερες τιμές.