Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#416336 Δεν είπα πως είναι δύσκολο, είπα πως είναι πριν ήταν σαφώς πιο εύκολο. Τέλος αυτό που είναι σίγουρο είναι πως υπάρχει κόστος και μάλιστα σημαντικό για να ελέγξεις τόσα ΙΚΤΕΟ.
Το θέμα είναι πως και οι ιδιώτες έχουν βολευτεί με αυτήν την κατάσταση, αφού οι έλεγχοι είναι για τα μπάζα και απλώς μπαίνουν λεφτά στο ταμείο. Όλα πόπα.
Δεν κατάλαβα όμως το εξής: έχουν ή όχι εν τέλει ευθύνη οι ιδιώτες; Αν κάποιο ΚΤΕΟ περνάει τελικά ένα χρέπι, η μεγαλύτερη ευθύνη είναι στο συγκεκριμένο ΚΤΕΟ και όχι στο Κράτος.
Όπως και να 'χει, το θέμα είναι πως αυτή την στιγμή, τα ΚΤΕΟ δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Και ήταν βέβαιο πως κάπου εκεί θα καταλήγαμε. Ανταγωνισμό δεν θέλαμε; Εγώ όταν διαλέγω ΚΤΕΟ, διαλέγω αυτό που θα έχει την χαμηλότερη τιμή και ταυτόχρονα να είμαι βέβαιος πως θα περάσει τον έλεγχο το αυτοκίνητό μου (γιατί δεν έχω καμία όρεξη να ξαναπληρώσω).
Ακόμη και να έχει κάποιο πρόβλημα, να το μάθω, να το φτιάξω, αλλά ουδεμία όρεξη έχω να το ξαναπερνάω και να ξαναπληρώνω.
Τον Αύγουστο πχ που πρέπει να περάσει η BMW και η Ducati, θα πάω στο ΚΤΕΟ στον Ασπρόπυργο που έχει τις χαμηλότερες τιμές.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#416338 Στο UK λειτουργούν καλά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ (ΜΟΤ); Υποθέτω πως ναι, δεδομένου ότι το micra μου το ξεσκονίζουν και δεν μου χαρίζονται. Από το πιο επίσημο, μέχρι το κ@λοσυνεργείο της γειτονιάς.
Πώς εκεί εξασφαλίζεται η σωστή λειτουργία κι εδώ φταίει ο κακός ιδιώτης; Μήπως επειδή υπάρχει σωστή εποπτεία από το Κράτος;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#416339 Εχμ. Φυσικα και δεν λειτουργουν ολα σωστα. Αρκει να ξερεις που πας....
Επισης στην Αγγλια πολλα mot centres που ειναι και συνεργεια ανακαλυπτουν ανυπαρκτες βλαβες...
< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#416343 Σε γενικές γραμμές δουλεύουν καλά αλλά υπάρχουν και αρκετά που πχ έχουν ένα δύο αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για να περνάνε τα φιλικά αμάξια. Κόβουν πάντως.
Από την άλλη, ακριβώς επειδή υπάρχουν quotas από τη DVSA για πόσα πρέπει να περνάνε/κόβονται, μερικοί έχουν παρατηρήσει πως έχουν κοπεί για κάτι που δούλευε 100% και καπάκι έχει περαστεί μετά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#416345 Για να μην πιασουμε τα κλασσικα δισκοπλακες τακακια απο ευαγη ιδρύματα τυπου Halfords. Επισης οι ελληνικοι ελεγχοι ειναι πιο αυστηροι θεωρητικα απο το αγγλικο mot

< >
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#416346
Άβαταρ μέλους
By xenos
#416379 Δημόσιο κτεο υπάρχει τώρα; Αν ναι, με τι κόστος; :hmmm:
Εγώ πιστεύω όλα για το 50ρικο γίνονται. Ας κόστιζε 10ε και ας περνούσαμε (σοβαρό) έλεγχο κάθε χρόνο.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#416391
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#416404
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#416411 Αν είναι το Κράτος να ελέγχει τους ελέγχοντες συνεχώς τότε γιατί α) να βάλει άλλους να κάνουν τους ελέγχους και να μην τους κάνει το ίδιο και β) τι κερδίζει εκτός από το να δίνει δουλειά σε λαμόγια ιδιώτες; Αν έχεις 1000 ελεγκτές για όλα τα ΚΤΕΟ της Ελλάδας γιατί να μην έχεις απλά δικά σου ΚΤΕΟ;

Ότι η κατάσταση που περιγράφεις ίσχυε είναι αληθές. Τώρα όμως έχουμε φτάσει να περνάει από τα ΙΚΤΕΟ ό,τι μπορείς να φανταστείς. Αυτοκίνητα με τα οποία δεν θα έστελνες ούτε γράμμα... Εμάς φυσικά μας βολεύει γιατί περνάμε όποτε θέλουμε και με τη σιγουριά ότι δεν θα κοπούμε. Την τσέπη μας δεν συμφέρει και τόσο σε σχέση με τα Δημόσια βέβαια...
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 12 Ιούλ 2017, 14:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#416414
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#416459 Το θέμα είναι ότι οι ελεγκτές πρέπει να είναι περισσότεροι από τους ελεγχόμενους για να γίνει δουλειά. Το κλασικό που λέμε ότι θέλουμε έναν αστυνομικό για κάθε πολίτη... :lol: Δες τι γίνεται από φοροδιαφυγή για παράδειγμα, στα ΚΤΕΟ δεν θα γίνεται; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#416506 Προφανώς και φταίει το κράτος που δεν τους κόβει τον κώλο, δεν τίθεται θέμα επ αυτού. Πάντως μου κάνει εντύπωση η όλη φάση επειδή μανουριάζουν με κάτι ηλιθιότητες (φιμέ τζάμια, κοτσαδόρο) επειδη αυτά τα βλέπουν απ τις κάμερες :s_crazy