- 12 Ιούλ 2017, 13:26
#416404
REALZEUS έγραψε:Pitt έγραψε:Το ότι δεν γίνεται σωστή δουλειά στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι κυρίως ευθύνη του Κράτους. Δεν υπάρχει έλεγχος της ποιότητας της δουλειά τους και ο καθένας κάνει ότι του συμφέρει για να μην χάσει τον πελάτη.
Α ωραίο αυτό Δημήτρη! Δεν δουλεύουν σωστά τα Δημόσια ΚΤΕΟ, φταίει το Δημόσιο. Σωστά ως εδώ, συμφωνούμε. Δεν δουλεύουν σωστά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, φταίει πάλι το Δημόσιο. Ό,τι και να γίνει βασικά φταίει πάντα το Κράτος. Οι ιδιώτες είναι σαν τον ΠτΔ, χωρίς καμία ευθύνη για τίποτα!!!
Εξήγησα ξεκάθαρα την άποψή μου:
Pitt έγραψε:Βεβαίως έχουν ευθύνη αυτοί που υπογράφουν τα κωλόχαρτα. Έχει όμως ευθύνη και το Κράτος που δεν ελέγχει και ανέχεται αυτούς που το κάνουν.
Θεωρείς δηλαδή ότι το Κράτος είναι άμοιρο ευθυνών; Νομοθέτησε, έδωσε άδεια για ΙΚΤΕΟ και τέλος;
Όλα λειτουργούν ωραία και αυτόματα από εκεί και πέρα;
Μακάρι να τις έκανε το Κράτος και καμία πιστοποίηση από ιδιώτη δεν εμπιστεύομαι. Έχω δει να γίνονται όργια πάνω σε αυτό το θέμα!
Καλά κάνεις και δεν τις εμπιστεύεσαι, αλλά αφενός μεν αν τις έκανε το κράτος δεν διασφαλίζεται ότι δεν θα γίνονταν όργια
( κρίνοντας από την ιστορία άλλων υπηρεσιών ελέγχου όπως Εφορείες, Πολεοδομίες το αντίθετο θα έλεγα), αφετέρου δεν γίνεται να τα κάνει όλα το κράτος. Το Κράτος αυτό που μπορεί και οφείλει να κάνει είναι να ελέγχει ότι αυτοί στους οποίους έχει εκχωρήσει το δικαίωμα ελέγχου και πιστοποίησης κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Η μόνη φορά που με έκοψαν ήταν σε Δημόσιο ΚΤΕΟ, αν και νομίζω ότι ήταν υπερβολικοί. Στα ιδιωτικά πάω με κλειστά τα μάτια και δεν λένε κουβέντα ακόμα και το μισό αυτοκίνητο να λείπει...
Πάω συνεργείο για service, ελέγχω τα πάντα και τα καυσαέρια και πηγαίνω την επόμενη μέρα κύριος στο ΚΤΕΟ. Στην πύλη περίμενε τεράστια ουρά από αυτοκίνητα, κατέβαιναν ένας ένας οι οδηγοί που έφταναν στο φυλάκιο, έπαιρνε το μαρκούτσι από τον αναλυτή καυσαερίων και τον έχωνε ο ίδιος στην εξάτμιση. Οι κύριοι μέσα στο φυλάκιο αραχτοί... Δίνουν χαρτάκι, πάω από το ταμείο και πληρώνω για να περάσω από τον έλεγχο και αφού πλήρωσα μου λένε ότι κόπηκα λόγω καυσαερίων.
Φεύγω καρφωτός για το συνεργείο, αρχίζω τις φωνές, μετράμε καυσαέρια πάρα πολύ χαμηλά. Απορούσαν οι άνθρωποι πως κόπηκε το αυτοκίνητο.
ΧΩΡΙΣ να πειράξουμε τίποτε, ξαναπάω την επόμενη μέρα. Βάζω το μαρκούτσι στην τρύπα, μετράει ο τύπος και τον ρωτάω τι δείχνει. "
Τέλεια" μου λέει, "
σαν καινούριο τό 'χεις."
Ρώτησα στο συνεργείο πως έγινε αυτό, Bosch ήταν ο αναλυτής καυσαερίων, υποτίθεται αξιόπιστο μηχάνημα. Το μηχάνημα είναι αξιόπιστο, μου λένε, αλλά για να λειτουργήσει σωστά θέλουν περιοδικά αλλαγή τα φίλτρα του και αυτοί τα αλλάζουν όταν βλέπουν ότι κόβεται όλος ο κόσμος...
Έχω πάρα πολλές τέτοιες ιστορίες μόνο από δική μου εμπειρία, όχι "άκουσα" ή "μου είπαν". Θα χρειαζόταν ώρες να γράφω...
Υπόψη η παραπάνω ταλαιπωρία σήμαινε για εμένα δύο μέρες χαμένες από την δουλειά. Δυστυχώς δεν δούλευαν απόγευμα και πήγαινες όποια μέρα και ώρα σου έλεγαν αυτοί, όχι όποτε ήθελες εσύ.
Τώρα πάω στο ΚΤΕΟ όταν έχω χρόνο, οι κυρίες της υποδοχής με ρωτάνε αν θέλω καφέ και σάντουιτς, αράζω στους δερμάτινους καναπέδες ή κάθομαι στην οθόνη και βλέπω την πορεία του ελέγχου και των μετρήσεων και όταν μετά από λίγα λεπτά τελειώσουν, με ενημερώνει ο μηχανικός για οτιδήποτε έχει παρατηρήσει
(αν υπάρχει κάτι).
I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...