Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#416336 Δεν είπα πως είναι δύσκολο, είπα πως είναι πριν ήταν σαφώς πιο εύκολο. Τέλος αυτό που είναι σίγουρο είναι πως υπάρχει κόστος και μάλιστα σημαντικό για να ελέγξεις τόσα ΙΚΤΕΟ.
Το θέμα είναι πως και οι ιδιώτες έχουν βολευτεί με αυτήν την κατάσταση, αφού οι έλεγχοι είναι για τα μπάζα και απλώς μπαίνουν λεφτά στο ταμείο. Όλα πόπα.
Δεν κατάλαβα όμως το εξής: έχουν ή όχι εν τέλει ευθύνη οι ιδιώτες; Αν κάποιο ΚΤΕΟ περνάει τελικά ένα χρέπι, η μεγαλύτερη ευθύνη είναι στο συγκεκριμένο ΚΤΕΟ και όχι στο Κράτος.
Όπως και να 'χει, το θέμα είναι πως αυτή την στιγμή, τα ΚΤΕΟ δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Και ήταν βέβαιο πως κάπου εκεί θα καταλήγαμε. Ανταγωνισμό δεν θέλαμε; Εγώ όταν διαλέγω ΚΤΕΟ, διαλέγω αυτό που θα έχει την χαμηλότερη τιμή και ταυτόχρονα να είμαι βέβαιος πως θα περάσει τον έλεγχο το αυτοκίνητό μου (γιατί δεν έχω καμία όρεξη να ξαναπληρώσω).
Ακόμη και να έχει κάποιο πρόβλημα, να το μάθω, να το φτιάξω, αλλά ουδεμία όρεξη έχω να το ξαναπερνάω και να ξαναπληρώνω.
Τον Αύγουστο πχ που πρέπει να περάσει η BMW και η Ducati, θα πάω στο ΚΤΕΟ στον Ασπρόπυργο που έχει τις χαμηλότερες τιμές.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#416338 Στο UK λειτουργούν καλά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ (ΜΟΤ); Υποθέτω πως ναι, δεδομένου ότι το micra μου το ξεσκονίζουν και δεν μου χαρίζονται. Από το πιο επίσημο, μέχρι το κ@λοσυνεργείο της γειτονιάς.
Πώς εκεί εξασφαλίζεται η σωστή λειτουργία κι εδώ φταίει ο κακός ιδιώτης; Μήπως επειδή υπάρχει σωστή εποπτεία από το Κράτος;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#416339 Εχμ. Φυσικα και δεν λειτουργουν ολα σωστα. Αρκει να ξερεις που πας....
Επισης στην Αγγλια πολλα mot centres που ειναι και συνεργεια ανακαλυπτουν ανυπαρκτες βλαβες...
< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#416343 Σε γενικές γραμμές δουλεύουν καλά αλλά υπάρχουν και αρκετά που πχ έχουν ένα δύο αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για να περνάνε τα φιλικά αμάξια. Κόβουν πάντως.
Από την άλλη, ακριβώς επειδή υπάρχουν quotas από τη DVSA για πόσα πρέπει να περνάνε/κόβονται, μερικοί έχουν παρατηρήσει πως έχουν κοπεί για κάτι που δούλευε 100% και καπάκι έχει περαστεί μετά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#416345 Για να μην πιασουμε τα κλασσικα δισκοπλακες τακακια απο ευαγη ιδρύματα τυπου Halfords. Επισης οι ελληνικοι ελεγχοι ειναι πιο αυστηροι θεωρητικα απο το αγγλικο mot

< >
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#416346
Anonymous Founder έγραψε:Δεν κατάλαβα όμως το εξής: έχουν ή όχι εν τέλει ευθύνη οι ιδιώτες; Αν κάποιο ΚΤΕΟ περνάει τελικά ένα χρέπι, η μεγαλύτερη ευθύνη είναι στο συγκεκριμένο ΚΤΕΟ και όχι στο Κράτος. :ninja:


Βεβαίως έχουν ευθύνη αυτοί που υπογράφουν τα κωλόχαρτα. Έχει όμως ευθύνη και το Κράτος που δεν ελέγχει και ανέχεται αυτούς που το κάνουν.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#416379 Δημόσιο κτεο υπάρχει τώρα; Αν ναι, με τι κόστος; :hmmm:
Εγώ πιστεύω όλα για το 50ρικο γίνονται. Ας κόστιζε 10ε και ας περνούσαμε (σοβαρό) έλεγχο κάθε χρόνο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#416389
belgarion έγραψε:Πάντως και στα κρατικά με τις μύγες που χτυπάνε πλέον , η πιθανότητα να κοπεις αγγίζει το μηδέν


Κι όμως επειδή είναι Κρατικά και δεν τους ενδιαφέρει η πελατεία το αντίθετο συμβαίνει.


DAP έγραψε:Σωστοοος Και τις ΔΟΥ, και τις ΔΟΥ......


Φυσικά πατέρα! :yahoo:


Pitt έγραψε:Το ότι δεν γίνεται σωστή δουλειά στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι κυρίως ευθύνη του Κράτους. Δεν υπάρχει έλεγχος της ποιότητας της δουλειά τους και ο καθένας κάνει ότι του συμφέρει για να μην χάσει τον πελάτη.


Α ωραίο αυτό Δημήτρη! Δεν δουλεύουν σωστά τα Δημόσια ΚΤΕΟ, φταίει το Δημόσιο. Σωστά ως εδώ, συμφωνούμε. Δεν δουλεύουν σωστά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, φταίει πάλι το Δημόσιο. Ό,τι και να γίνει βασικά φταίει πάντα το Κράτος. Οι ιδιώτες είναι σαν τον ΠτΔ, χωρίς καμία ευθύνη για τίποτα!!! :yahoo:


Pitt έγραψε:Γιατί ένα σωρό άλλες εταιρείες ελέγχου και πιστοποίησης σε διάφορους τομείς κατά γενική παραδοχή κάνουν σωστά την δουλειά τους; Εταιρίες ελέγχου και πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, παιδότοπων και παιδικών χαρών, βιολογικών προϊόντων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ. Αλίμονο αν όλες αυτές τις πιστοποιήσεις τις έκανε το Κράτος!


Μακάρι να τις έκανε το Κράτος και καμία πιστοποίηση από ιδιώτη δεν εμπιστεύομαι. Έχω δει να γίνονται όργια πάνω σε αυτό το θέμα! :s_shout


Pitt έγραψε:Έχω τις χειρότερες εμπειρίες από τα δημόσια ΚΤΕΟ. Σαπίλα και διαφθορά. Μετρήσεις κυριολεκτικά στην τύχη. Πεντοχίλιαρο στο τασάκι ακόμη και για να περάσεις αυτοκίνητο που δεν είχε κανένα πρόβλημα. Από τις λίγες περιπτώσεις κρατικών οργανισμών που χάρηκα όταν είχαν κλείσει!


Η μόνη φορά που με έκοψαν ήταν σε Δημόσιο ΚΤΕΟ, αν και νομίζω ότι ήταν υπερβολικοί. Στα ιδιωτικά πάω με κλειστά τα μάτια και δεν λένε κουβέντα ακόμα και το μισό αυτοκίνητο να λείπει... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#416391
REALZEUS έγραψε:
belgarion έγραψε:Πάντως και στα κρατικά με τις μύγες που χτυπάνε πλέον , η πιθανότητα να κοπεις αγγίζει το μηδέν


Κι όμως επειδή είναι Κρατικά και δεν τους ενδιαφέρει η πελατεία το αντίθετο συμβαίνει.


DAP έγραψε:Σωστοοος Και τις ΔΟΥ, και τις ΔΟΥ......


Φυσικά πατέρα! :yahoo:


Pitt έγραψε:Το ότι δεν γίνεται σωστή δουλειά στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι κυρίως ευθύνη του Κράτους. Δεν υπάρχει έλεγχος της ποιότητας της δουλειά τους και ο καθένας κάνει ότι του συμφέρει για να μην χάσει τον πελάτη.


Α ωραίο αυτό Δημήτρη! Δεν δουλεύουν σωστά τα Δημόσια ΚΤΕΟ, φταίει το Δημόσιο. Σωστά ως εδώ, συμφωνούμε. Δεν δουλεύουν σωστά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, φταίει πάλι το Δημόσιο. Ό,τι και να γίνει βασικά φταίει πάντα το Κράτος. Οι ιδιώτες είναι σαν τον ΠτΔ, χωρίς καμία ευθύνη για τίποτα!!! :yahoo:


Pitt έγραψε:Γιατί ένα σωρό άλλες εταιρείες ελέγχου και πιστοποίησης σε διάφορους τομείς κατά γενική παραδοχή κάνουν σωστά την δουλειά τους; Εταιρίες ελέγχου και πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, παιδότοπων και παιδικών χαρών, βιολογικών προϊόντων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ. Αλίμονο αν όλες αυτές τις πιστοποιήσεις τις έκανε το Κράτος!


Μακάρι να τις έκανε το Κράτος και καμία πιστοποίηση από ιδιώτη δεν εμπιστεύομαι. Έχω δει να γίνονται όργια πάνω σε αυτό το θέμα! :s_shout


Pitt έγραψε:Έχω τις χειρότερες εμπειρίες από τα δημόσια ΚΤΕΟ. Σαπίλα και διαφθορά. Μετρήσεις κυριολεκτικά στην τύχη. Πεντοχίλιαρο στο τασάκι ακόμη και για να περάσεις αυτοκίνητο που δεν είχε κανένα πρόβλημα. Από τις λίγες περιπτώσεις κρατικών οργανισμών που χάρηκα όταν είχαν κλείσει!


Η μόνη φορά που με έκοψαν ήταν σε Δημόσιο ΚΤΕΟ, αν και νομίζω ότι ήταν υπερβολικοί. Στα ιδιωτικά πάω με κλειστά τα μάτια και δεν λένε κουβέντα ακόμα και το μισό αυτοκίνητο να λείπει... :svivhaha:
Εδώ Γιάννενα πάντως τεμεναδες κανουν στο κρατικό για να έχουν πελάτες και είναι λογικό πλέον, αν δεν έχουν κανένα έσοδο γιατί να τα κρατάει σε λειτουργία η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Το 2013 πήγα να ρωτήσω για ραντεβού να περάσω το γκολφ (είχα την αδερφή μου και 3 φίλες της μαζί ) και πρακτικά μου πήραν τα κλειδιά από το χέρι να το περάσουν αμέσως αφού δεν με άφηναν να φύγω. Δεν είχα μαζί την κάρτα ανεργίας και μου έκαναν την έκπτωση χωρίς κανένα χαρτί, και οταν ο πρώτος ελεγκτής πήγε να αρπαχτει μαζί μου γιατί δεν έσβηναν τα φώτα ημέρας βρέθηκε αμέσως άλλος πιο φιλικός. Τι από ολα αυτά θα γινόταν τις μέρες του μονοπωλίου τους? Εγώ θέλω να υπάρχουν και τα 2 (Δημόσια και ιδιωτικά ) , να δουλεύουν σωστά και να επιλέγω με βάση τα δικά μου κριτήρια.( παρεμπιπτόντως τα τελευταία 16 χρόνια που εχω δικά μου αυτοκίνητα , μια φορά μόνο πήγα σε ιδιωτικό και το ίδιο συμβαίνει και με όλα τα αμάξια της οικογένειας)

< >
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#416404
REALZEUS έγραψε:
Pitt έγραψε:Το ότι δεν γίνεται σωστή δουλειά στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι κυρίως ευθύνη του Κράτους. Δεν υπάρχει έλεγχος της ποιότητας της δουλειά τους και ο καθένας κάνει ότι του συμφέρει για να μην χάσει τον πελάτη.


Α ωραίο αυτό Δημήτρη! Δεν δουλεύουν σωστά τα Δημόσια ΚΤΕΟ, φταίει το Δημόσιο. Σωστά ως εδώ, συμφωνούμε. Δεν δουλεύουν σωστά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, φταίει πάλι το Δημόσιο. Ό,τι και να γίνει βασικά φταίει πάντα το Κράτος. Οι ιδιώτες είναι σαν τον ΠτΔ, χωρίς καμία ευθύνη για τίποτα!!! :yahoo:


Εξήγησα ξεκάθαρα την άποψή μου:

Pitt έγραψε:Βεβαίως έχουν ευθύνη αυτοί που υπογράφουν τα κωλόχαρτα. Έχει όμως ευθύνη και το Κράτος που δεν ελέγχει και ανέχεται αυτούς που το κάνουν.


Θεωρείς δηλαδή ότι το Κράτος είναι άμοιρο ευθυνών; Νομοθέτησε, έδωσε άδεια για ΙΚΤΕΟ και τέλος;
Όλα λειτουργούν ωραία και αυτόματα από εκεί και πέρα;

Μακάρι να τις έκανε το Κράτος και καμία πιστοποίηση από ιδιώτη δεν εμπιστεύομαι. Έχω δει να γίνονται όργια πάνω σε αυτό το θέμα! :s_shout

Καλά κάνεις και δεν τις εμπιστεύεσαι, αλλά αφενός μεν αν τις έκανε το κράτος δεν διασφαλίζεται ότι δεν θα γίνονταν όργια ( κρίνοντας από την ιστορία άλλων υπηρεσιών ελέγχου όπως Εφορείες, Πολεοδομίες το αντίθετο θα έλεγα), αφετέρου δεν γίνεται να τα κάνει όλα το κράτος. Το Κράτος αυτό που μπορεί και οφείλει να κάνει είναι να ελέγχει ότι αυτοί στους οποίους έχει εκχωρήσει το δικαίωμα ελέγχου και πιστοποίησης κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Η μόνη φορά που με έκοψαν ήταν σε Δημόσιο ΚΤΕΟ, αν και νομίζω ότι ήταν υπερβολικοί. Στα ιδιωτικά πάω με κλειστά τα μάτια και δεν λένε κουβέντα ακόμα και το μισό αυτοκίνητο να λείπει... :svivhaha:


Πάω συνεργείο για service, ελέγχω τα πάντα και τα καυσαέρια και πηγαίνω την επόμενη μέρα κύριος στο ΚΤΕΟ. Στην πύλη περίμενε τεράστια ουρά από αυτοκίνητα, κατέβαιναν ένας ένας οι οδηγοί που έφταναν στο φυλάκιο, έπαιρνε το μαρκούτσι από τον αναλυτή καυσαερίων και τον έχωνε ο ίδιος στην εξάτμιση. Οι κύριοι μέσα στο φυλάκιο αραχτοί... Δίνουν χαρτάκι, πάω από το ταμείο και πληρώνω για να περάσω από τον έλεγχο και αφού πλήρωσα μου λένε ότι κόπηκα λόγω καυσαερίων.

Φεύγω καρφωτός για το συνεργείο, αρχίζω τις φωνές, μετράμε καυσαέρια πάρα πολύ χαμηλά. Απορούσαν οι άνθρωποι πως κόπηκε το αυτοκίνητο. ΧΩΡΙΣ να πειράξουμε τίποτε, ξαναπάω την επόμενη μέρα. Βάζω το μαρκούτσι στην τρύπα, μετράει ο τύπος και τον ρωτάω τι δείχνει. "Τέλεια" μου λέει, "σαν καινούριο τό 'χεις."

Ρώτησα στο συνεργείο πως έγινε αυτό, Bosch ήταν ο αναλυτής καυσαερίων, υποτίθεται αξιόπιστο μηχάνημα. Το μηχάνημα είναι αξιόπιστο, μου λένε, αλλά για να λειτουργήσει σωστά θέλουν περιοδικά αλλαγή τα φίλτρα του και αυτοί τα αλλάζουν όταν βλέπουν ότι κόβεται όλος ο κόσμος...

Έχω πάρα πολλές τέτοιες ιστορίες μόνο από δική μου εμπειρία, όχι "άκουσα" ή "μου είπαν". Θα χρειαζόταν ώρες να γράφω...

Υπόψη η παραπάνω ταλαιπωρία σήμαινε για εμένα δύο μέρες χαμένες από την δουλειά. Δυστυχώς δεν δούλευαν απόγευμα και πήγαινες όποια μέρα και ώρα σου έλεγαν αυτοί, όχι όποτε ήθελες εσύ.

Τώρα πάω στο ΚΤΕΟ όταν έχω χρόνο, οι κυρίες της υποδοχής με ρωτάνε αν θέλω καφέ και σάντουιτς, αράζω στους δερμάτινους καναπέδες ή κάθομαι στην οθόνη και βλέπω την πορεία του ελέγχου και των μετρήσεων και όταν μετά από λίγα λεπτά τελειώσουν, με ενημερώνει ο μηχανικός για οτιδήποτε έχει παρατηρήσει (αν υπάρχει κάτι).
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#416411 Αν είναι το Κράτος να ελέγχει τους ελέγχοντες συνεχώς τότε γιατί α) να βάλει άλλους να κάνουν τους ελέγχους και να μην τους κάνει το ίδιο και β) τι κερδίζει εκτός από το να δίνει δουλειά σε λαμόγια ιδιώτες; Αν έχεις 1000 ελεγκτές για όλα τα ΚΤΕΟ της Ελλάδας γιατί να μην έχεις απλά δικά σου ΚΤΕΟ;

Ότι η κατάσταση που περιγράφεις ίσχυε είναι αληθές. Τώρα όμως έχουμε φτάσει να περνάει από τα ΙΚΤΕΟ ό,τι μπορείς να φανταστείς. Αυτοκίνητα με τα οποία δεν θα έστελνες ούτε γράμμα... Εμάς φυσικά μας βολεύει γιατί περνάμε όποτε θέλουμε και με τη σιγουριά ότι δεν θα κοπούμε. Την τσέπη μας δεν συμφέρει και τόσο σε σχέση με τα Δημόσια βέβαια...
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 12 Ιούλ 2017, 14:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#416414
REALZEUS έγραψε:Αν είναι το Κράτος να ελέγχει τους ελέγχοντες συνεχώς τότε γιατί α) να βάλει άλλους να κάνουν τους ελέγχους και να μην τους κάνει το ίδιο και β) τι κερδίζει εκτός από το να δίνει δουλειά σε λαμόγια ιδιώτες; Αν έχεις 1000 ελεγκτές για όλα τα ΚΤΕΟ της Ελλάδας γιατί να μην έχεις απλά δικά σου ΚΤΕΟ;


Γιατί βρε Αλέξανδρέ μου δεν είναι το ίδιο να έχεις πέντε ανθρώπους που θα ελέγχουν σε τυχαία διαστήματα τα ΙΚΤΕΟ μιας περιφέρειας με το να έχεις 100 -200 ανθρώπους καθώς και κτήρια και εξοπλισμό για να κάνεις τους ελέγχους ο ίδιος στους ίδιους νομούς της περιφέρειας.

Φαντάζομαι και στην επιχείρησή σου, ακόμη κι αν μπορείς, δεν κάνεις τα πάντα εσύ. Σε κάποιους αναθέτεις κάποια καθήκοντα και εσύ τους ελέγχεις, δεν γίνεται αλλιώς.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#416459 Το θέμα είναι ότι οι ελεγκτές πρέπει να είναι περισσότεροι από τους ελεγχόμενους για να γίνει δουλειά. Το κλασικό που λέμε ότι θέλουμε έναν αστυνομικό για κάθε πολίτη... :lol: Δες τι γίνεται από φοροδιαφυγή για παράδειγμα, στα ΚΤΕΟ δεν θα γίνεται; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#416461
Pitt έγραψε:Γιατί ένα σωρό άλλες εταιρείες ελέγχου και πιστοποίησης σε διάφορους τομείς κατά γενική παραδοχή κάνουν σωστά την δουλειά τους; Εταιρίες ελέγχου και πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, παιδότοπων και παιδικών χαρών, βιολογικών προϊόντων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ. Αλίμονο αν όλες αυτές τις πιστοποιήσεις τις έκανε το Κράτος!


Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις η πιστοποίηση πάει πακέτο με underwriting, δηλαδή ένα είδος ασφάλισης, όπου σε περίπτωση ατυχήματος και αν αποδειχθεί ότι το προιόν δεν πληρούσε τις προδιαγραφές ο φορέας πιστοποίησης θα κληθεί να πληρώσει τις ζημιές.

Για αυτό δεν τους συμφέρει να δίνουν ψεύτικες πιστοποίησεις.

Βέβαια είναι άλλο πράγμα η αρχική πιστοποίηση και άλλο ο περιοδικός έλεγχος.


< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#416506 Προφανώς και φταίει το κράτος που δεν τους κόβει τον κώλο, δεν τίθεται θέμα επ αυτού. Πάντως μου κάνει εντύπωση η όλη φάση επειδή μανουριάζουν με κάτι ηλιθιότητες (φιμέ τζάμια, κοτσαδόρο) επειδη αυτά τα βλέπουν απ τις κάμερες :s_crazy