Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#416517
Anonymous Founder έγραψε:Τον Αύγουστο πχ που πρέπει να περάσει η BMW και η Ducati, θα πάω στο ΚΤΕΟ στον Ασπρόπυργο που έχει τις χαμηλότερες τιμές.
:ninja:


ο ιδιοκτητης είναι φιλος,εαν κολλησεις πουθενα σφυρα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#416531 Πόσο χρεώνει ρε παιδιά δλδ; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By gakost
#416659
cosneo έγραψε:Τα αυτοκίνητα πάνε κάθε χρόνο για έλεγχο/σέρβις για όλα τα απαραίτητα οπότε δεν με ενδιαφέρει τι θα πουν.
Ιδίως στα μτχ φαντάσματα της οικογένειας δεν πάνε να βρουν και κροκοδειλους ... που λέει ο λόγος γιατί μια χαρά ελέγχονται από τα σέρβις τους και αυτά.


ΚΤΕΟ . Σερβις
Στο σέρβις δεν θα στο βάλει στην ευθυγράμιση αν δεν το ζητήσεις από μόνος σου. Και οκ εγώ κι εσυ θα καταλάβεις ότι τραβάει όταν φύγει η ευθυγράμιση η γυναίκα μου όμως το πιο πιθανό όχι όπως και οι περισσότεροι οδηγοί σήμερα ανεξαρτήτως φύλου. Το ίδιο και με το φρενόμετρο με τα ηλεκτρονικά δεν θα καταλάβεις αν φρενάρει μονόπατα και το σέρβις δεν στο βάζει στο φρενόμετρο. Γενικά οι παρατηρήσεις για οποιοδήποτε πρόβλημα από το σέρβις στους περισσότερους από το ένα αυτί μπαινει από το άλλο βγαίνει. Θα έπρεπε να λειτουργεί το ΚΤΕΟ γιατί αυτός που έχει το παρτάλι σοτν δρόμο μπορεί να πέσει πάνω μου/σου.

Δες στατιστικά στην Ιρλανδία που κάνουν σοβαρούς ελέγχους
https://www.ncts.ie/1127

Σε 10ετίας αυτοκίνητα τα μισά τα κόβουν και εκεί περνάνε από σέρβις και μάλλον συχνότερα από ότι στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#416681 Έχουμε πληροφόρηση για την αξιοπιστία των συνεργείων εκεί στην Ιρλανδία. Διότι δεν μπορεί να ειναι σωστοί και οι δύο. Κάποιος κάνει πουστιες....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#416690 Παίζει τα συνεργεία να είναι πολύ ακριβά και οι ιδιοκτήτες να προτιμούν να πάνε στο ΚΤΕΟ, να τους κόψουν και να φτιάξουν μόνον τα ελάχιστα. Στην Ελλάδα, είναι αρκετά φθηνότερα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#416693
Anonymous Founder έγραψε:Παίζει τα συνεργεία να είναι πολύ ακριβά και οι ιδιοκτήτες να προτιμούν να πάνε στο ΚΤΕΟ, να τους κόψουν και να φτιάξουν μόνον τα ελάχιστα. Στην Ελλάδα, είναι αρκετά φθηνότερα.


Αρα λοιπον παιζει και οι Ελληνες να συντηρουν καλυτερα τα αυτοκινητα απο τους Ιρλανδους, η οποιους αλλους τελος παντων, οπου το κοστος που χρεωνουν για ελεγχους και σερβις ειναι τρελλο. Ξερω φιλο στις Βρυξελλες που το πηγαινε σε Ελληνα εκει συνεργειατζη ωστε να μην τον γδυνουν οι επισημοι.
Δουλευε ΕΕ οποτε χρηματα ειχε αλλα δεν ηθελε να του πιανουν τον κ..λο για απλες δουλιτσες. Σε ολη την Ευρωπη το εχουν βρει να μην επισκευαζουν τιποτα και να βαζουν ανταλλακτικα και εργασια στο θεο...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#416695 Λίγο δύσκολο αυτο που λες, αν δεις τί κυκλοφοράει σε επαρχία. Καλά, με την κρίση ούτε λόγος.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#416703
Anonymous Founder έγραψε:Παίζει τα συνεργεία να είναι πολύ ακριβά και οι ιδιοκτήτες να προτιμούν να πάνε στο ΚΤΕΟ, να τους κόψουν και να φτιάξουν μόνον τα ελάχιστα. Στην Ελλάδα, είναι αρκετά φθηνότερα.


Ίσως, αλλά για τους 3 από τους 5 κυριότερους λόγους για τους οποίους κόπηκαν τα αυτοκίνητα πέρσι σχεδόν δεν απαιτείται επίσκεψη σε συνεργείο.
Δεν βλέπουν τα λάστιχά τους; Δεν καταλαβαίνουν ότι στραβώνουν τους πιλότους; Δεν παίρνουν χαμπάρι ότι κάηκε το λαμπάκι του φρένου; :hmmm:

The main failure items for 2016 were:

1 : Tyres
2 : Front Suspension.
3 : Brake Line / Hoses
4 : Headlamp Aim.
5 : Stop Lamps.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#416710 Στην Ελλάδα πάντως δεν σε κόβουν ακριβώς για τα λάστιχα, σου δίνουν κανονικά το χαρτί με την προϋπόθεση ότι θα πας μέσα σε 15 μέρες με τα καινούργια λάστιχα.

Απλά το βλέπουν και σου δίνουν το κανονικό χαρτί. Αυτό μάλλον δεν μετρά σαν κανονικό κόψιμο και για αυτό είναι τοσο χαμηλός ο αριθμός.

< >
Άβαταρ μέλους
By gakost
#416768 Στην Ιρλανδία ΝΑΙ τα συνεργεία κόβουν κ....ς αλλά έχει και εκεί Πολωνούς και άλλους σε αυλές και αχυρώνες που κάνουν δουλειές. Είναι όμως και πολλοί αυστηροί στο αντίστοιχο ΚΤΕΟ. Έχεις κάπου που δακρύζει λάδι, υδραυλικό υγρό κλπ; Κόβεσαι γιατί μολύνεις το περιβάλλον. Μουφοξένον; Κόβεσαι. Ελάχιστο τζόγο στην ανάρτηση; Γειά σας.

Να μην πω κάπου στο 2010 (νομίζω) που ξεκίνησαω να φέρνουν όλα τα κινέζικα λάστιχα οι λαστιχάδες και κόβανε αβέρτα γιατί δεν είχανε σήμα - πιστοποίηση e . Είχανε βγάλει και ανακοίνωση ότι δικαιούντουσαν επιστροφή χρημάτων οι καταναλωτές που τα αγόρασαν γιατί ήτανε παράνομα.

Α και σε σοβαρές περιπτώσεις σου πέρνουνε τα κλειδιά και το κουνας το αυτοκίνητο μόνο με γερανό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#416779
fubar.gr έγραψε:Στην Ελλάδα πάντως δεν σε κόβουν ακριβώς για τα λάστιχα, σου δίνουν κανονικά το χαρτί με την προϋπόθεση ότι θα πας μέσα σε 15 μέρες με τα καινούργια λάστιχα.

Απλά το βλέπουν και σου δίνουν το κανονικό χαρτί. Αυτό μάλλον δεν μετρά σαν κανονικό κόψιμο και για αυτό είναι τοσο χαμηλός ο αριθμός.

< >


εμενα με κοψανε με το εταιρικο,κι πηγα ξανα με καινουρια ελαστικα και με περασαν,εχει και ένα μικρο παραβολο που ξαναπας για να σε ξαναδουν,κατι 5-7? ευρω κατι τετοιο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#417029
Anonymous Founder έγραψε:Τον Αύγουστο πχ που πρέπει να περάσει η BMW και η Ducati, θα πάω στο ΚΤΕΟ στον Ασπρόπυργο που έχει τις χαμηλότερες τιμές.
:ninja:



Κερνάμε και καφέ! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#417078 Σε ποιο στον Ασπρόπυργο, στην εθνική μετά τη γέφυρα ή πάνω από την Αττική οδό;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#417259 διπλα στον κομβο στην ΑΟ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#464622 περασα εχθες το βραδυ το 2.24v καυσαερια εκει στον κομβο. ξερει κανεις τα νουμερα που βγαζει τι εννοουν?? εχει κατι % νουμερα και οχι gr στο CO2 & CO??? Βεβαια ειναι χωρις καταλυτη, και δεν ξερω τι ορια ειναι τα επιτρεπτα...