Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#414789
Anonymous Founder έγραψε:Καινούριο είναι αυτό; Τότε γιατί ελέγχουν τα φώτα αν είναι όλα εντάξει, αν φωτίζουν σωστά, κλπ κλπ.
:help:
Μήπως δεν θέλουν να χάσουν έναν πελάτη; :vava:

Αν τη στιγμη που πας ΚΤΕΟ καει η λαμπα, δεν το προσεξεις γιατι ειναι φουλ λιακαδα, δεν ειναι λιγο |λογοκρισία| να κοβεσαι και φτου ξανα; Η μηπως θα τσεκαρεις τα παντα στο αμαξι 10 λεπτα πριν πας ΚΤΕΟ και στα 9 λεπτα και 59 δευτερολεπτα να καιγεται μια λαμπα και θα τρως ακυρο πανηγυρικο;
Εχεις βεβαια, 2 φαναρια επομενως ΟΚ ... βλεπεις και σε βλεπουν. Δεν ειναι λογος να σε κοψουν, μια συσταση αρκει.
Εκτος αυτου, εχει τυχει να καει λαμπα κατα τον ελεγχο του ΚΤΕΟ σε φιλο μου, σε μοτο. Συσταση μονο του εγινε.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#414806
Scotch έγραψε:Έχει καεί η μία λάμπα πορείας στο smart. Αν πάω να περάσω ΚΤΕΟ θα με κόψουν ή απλά θα μου κάνουν σύσταση να την αλλάξω; :ninja:

Ασχέτως τι θα κάνει το ΚΤΕΟ, εσένα δεν σ΄ενοχλεί; :hmmm:
Εγώ θα την αντικαθιστούσα αμέσως μόλις θα έπεφτε στην αντίληψή μου, έστω και με μια παλιά έως ότου τις άλλαζα ζευγάρι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#414812 Με ενοχλεί, όχι επειδή δε βλέπω καλά αλλά επειδή ενδεχομένως περνάω για δίτροχο.
Όμως:
1) Δεν αλλάζει εύκολα στο smart (είτε την αλλάζεις στα τυφλά, είτε βγάζεις μάσκα), επομένως πρέπει να πάω σε συνεργείο.
2) Δυστυχώς κάηκε σχεδόν μία εβδομάδα μετά το service :slap:
3) Πρέπει να πάω σε συνεργείο για smart, ή που να γνωρίζει από smart
4) Από τότε που κάηκε κυκλοφορώ ώρες που δεν είναι ανοιχτά τα συνεργεία
5) Δεν κυκλοφορώ και πολύ συχνά με το smart
Κάθε φορά που το παίρνω όμως, αυτό σκέφτομαι (δεν αλλάζει και τίποτα βέβαια).
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#414830 Καταλαβαίνω τι λες και ο λόγος που σε ρώτησα ήταν γιατί σε έχω για τυπικό και άνθρωπο που δίνει σημασία στην λεπτομέρεια.

Πάντως βλέπω ότι αλλάζει πανεύκολα. Αν παρακολουθήσεις το παρακάτω video θα δείς ότι είναι παιχνιδάκι.
Δεν χρειάζεται να βγεί η μάσκα, μόνο η πλαστική σχάρα.

Άβαταρ μέλους
By Scotch
#414846 10 μέρες μετά το smart πήγα τη Β για service, στο ίδιο συνεργείο. Οπότε τους ρώτησα πώς να την αλλάξω. Σμαρτάκια υπήρχαν πολλά, έτσι μου έδειξαν πώς γίνεται η αλλαγή.
Είναι από την πλευρά του οδηγού και δυστυχώς τα πράγματα δε μου φάνηκαν τόσο απλά όσο φαίνονται στο βίντεο. Και το παιδί στο συνεργείο, παρόλο που μου έδειξε βήμα-βήμα, μου πρότεινε να μην το κάνω μόνος γιατί δεν βλέπεις τι κάνεις και υπάρχει κίνδυνος να σπάσει κάποιο πλαστικό. Μάλιστα μου είπε μόνο σε κάποιον που έχει αλλάξει λάμπα σε σμαρτ. Παίζει βέβαια απλά να κατάλαβε ότι έχω δύο αριστερά χέρια

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#415996 Ούτε καν σύσταση δεν έγινε. Τσάμπα τα 49 ευρώ που παίρνουν.

Τώρα μένει το Lexus. Σκέφτεστε τίποτα που πρέπει να τους πω να προσέξουν, λόγω υβριδικού/τετρακίνησης/whatever; Θυμάμαι τύπο με Discovery που τους έβριζε επειδή πήγαν να του κάψουν το διαφορικό (ή κάτι τέτοιο).

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#415998 Πέρασε σήμερα η πολάρα ΚΤΕΟ στα 18 παρά χρόνια της άμεμπτο... μόνο το χειρόφρενο πρέπει να σφίξω λίγο, το ήξερα...

Ζωάρα! Το είχα σουλουπώσει το περασμένο φθινόπωρο βέβαια...


< >
Άβαταρ μέλους
By xenos
#416015 Καλά τα κτεο μόνο για να εισπράττουν είναι. Και εμένα το κόρσα το έβγαλαν καλύτερο από καινούριο. Γνωστός περνάει μηχανή με αλλαγμένο μοτέρ (μεγαλύτερο) εδώ και χρόνια και δεν έχει τσεκάρει ποτέ κανένας τπτ. :lipsealed: Πιστεύω μόνο αν πας κανένα μετά από μετωπική μπορεί να το κόψουν.
Άβαταρ μέλους
By DAP
#416037 Να ενας ακομη θεσμος που στην Ελλαδα εκφυλιστηκε και που μια σοβαρη μηχανολογικη εξεταση μετατραπηκε σε μια τυπικη διαδικασια απλως για το φοβο του τυχον τροχονομου που θα σου ζητησει το "χαρτι".Και απο φακελακι που δειναμε στην αρχη τωρα βαρυγκομαμε γιατι "δεν μας βρισκουν τιποτα και περνουν λεφτα".
Ισως ο καθενας μας εχει καποια λυση στο μυαλο του.Οι αρμοδιοι φορεις αραγε εχουν;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#416052
xenos έγραψε:Καλά τα κτεο μόνο για να εισπράττουν είναι. Και εμένα το κόρσα το έβγαλαν καλύτερο από καινούριο. Γνωστός περνάει μηχανή με αλλαγμένο μοτέρ (μεγαλύτερο) εδώ και χρόνια και δεν έχει τσεκάρει ποτέ κανένας τπτ. :lipsealed: Πιστεύω μόνο αν πας κανένα μετά από μετωπική μπορεί να το κόψουν.


Οριακά και αυτό... Με βανάκι δουλειάς, πέρασε ΚΤΕΟ και καυσαέρια (στο ΚΤΕΟ τονίζω) χωρίς να έχει καταλύτη! :metalo: :metalo: Και χωρίς λαδάκι... Και γενικά το συγκεκριμένο όχημα ήταν υπό διάλυση, αλλά του έκαναν μία παρατήρηση για μία καμμένη λάμπα και λίγο ευθυγράμμιση... :ninja: :lol:

Πάει για σκραπ τώρα... :s_cry
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#416077
Scotch έγραψε:Ούτε καν σύσταση δεν έγινε. Τσάμπα τα 49 ευρώ που παίρνουν.

Τώρα μένει το Lexus. Σκέφτεστε τίποτα που πρέπει να τους πω να προσέξουν, λόγω υβριδικού/τετρακίνησης/whatever; Θυμάμαι τύπο με Discovery που τους έβριζε επειδή πήγαν να του κάψουν το διαφορικό (ή κάτι τέτοιο).

< >


να διαβασεις εάν επιτρεπει η Λεξους να ανεβει σε φρενομετρο, οπου θα γυρναει ο ενας αξονας ενώ ο άλλος θα μενει ακίνητος.
Στα ΕΒΟ πχ δεν κανει να γυρνας τον ένα αξονα,ενω ο άλλος είναι ακίνητος,στρεσαρει πολύ το κεντρικο διαφορικο.
Σηκωνοντας όμως το χειροφρενο εστω και λιγο το ελευθερωνει τελειως,οποτε μπορεις να κανεις την δοκιμη.Απο το ΕΒΟ 7 και μετα υπαρχει αυτό,και το προσθεσαν για να μπορει να στριβει ευκολοτερα σε φουρκέτες,και να μην φθειρει το κεντρικο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#416089 Πήρα τηλέφωνο στη lexus. Τους ανέφερα τα περί φρενομέτρου και μου είπαν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By alexm
#416108
Scotch έγραψε:Πήρα τηλέφωνο στη lexus. Τους ανέφερα τα περί φρενομέτρου και μου είπαν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα :s_dunno
Εμεις τοσα χρονια με gs δεν ειχαμε κανενα θεμα λογω υβριδικου

.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#416167 Η προτελευταια μου εμπειρια απο ΚΤΕΟ πριν 3 χρονια:

Suzuki GSR600 ... μου λεει ο τεχνικος, οτι το πισω φρενο θελει σφιξιμο. :dizzy:
Μισο λεπτο ρε παικτη να τοποθετησω 4πιστονη και μεγαλυτερη τρομπα....
Άβαταρ μέλους
By xenos
#416169 Μήπως δεν σου έλεγε για το μηχανάκι; :shifty: