και εκει που λεω παει με κοψανε και θα ξαναερθω...
Αερας... ουτε καν παρατηρηση τυπου ,φιλε θα σκοτωθεις ...
εδιτ, το βρήκα
http://www.perivolos.gr/article/%CF%83% ... F%84%CE%B1
Σε 1,68 εκατ. ελέγχους ΚΤΕΟ κόπηκαν μόλις 47 αυτοκίνητα! Πείτε μου ότι δεν ειναι αληθεια, ε?
Γιατί σου κάνει εντύπωση;
Άλλη μια περίπτωση που ο ιδιώτης κάνει καλύτερη δουλειά από το Δημόσιο!
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
REALZEUS έγραψε:Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ περνάνε ακόμα και γαϊδουράκι, όχι σαράβαλο αυτοκίνητο. Εγκρίνουν αυτοκίνητα που δεν θα περνούσαν ούτε καν έξω από κρατικά ΚΤΕΟ!!!
Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια μπορούμε να ιδιωτικοποιήσουμε και την Τροχαία.
Σωστοοος Και τις ΔΟΥ, και τις ΔΟΥ......
DAP έγραψε:REALZEUS έγραψε:Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ περνάνε ακόμα και γαϊδουράκι, όχι σαράβαλο αυτοκίνητο. Εγκρίνουν αυτοκίνητα που δεν θα περνούσαν ούτε καν έξω από κρατικά ΚΤΕΟ!!!
Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια μπορούμε να ιδιωτικοποιήσουμε και την Τροχαία.
Σωστοοος Και τις ΔΟΥ, και τις ΔΟΥ......
Άμα ιδιωτικοποιήσουμε τις εφορίες, δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή μου!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν είναι τίποτε άλλο από εταιρείες πιστοποίησης. Πιστοποιούν ότι τα οχήματα είναι σε κατάσταση τέτοια που μπορούν να κυκλοφορούν ασφαλώς και χωρίς να μολύνουν το περιβάλλον.
Γιατί ένα σωρό άλλες εταιρείες ελέγχου και πιστοποίησης σε διάφορους τομείς κατά γενική παραδοχή κάνουν σωστά την δουλειά τους; Εταιρίες ελέγχου και πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, παιδότοπων και παιδικών χαρών, βιολογικών προϊόντων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ. Αλίμονο αν όλες αυτές τις πιστοποιήσεις τις έκανε το Κράτος!
Έχω τις χειρότερες εμπειρίες από τα δημόσια ΚΤΕΟ. Σαπίλα και διαφθορά. Μετρήσεις κυριολεκτικά στην τύχη. Πεντοχίλιαρο στο τασάκι ακόμη και για να περάσεις αυτοκίνητο που δεν είχε κανένα πρόβλημα. Από τις λίγες περιπτώσεις κρατικών οργανισμών που χάρηκα όταν είχαν κλείσει!
Προσωπικά επειδή μ΄ ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι σε καλή κατάσταση και ασφαλές, λέω στους μηχανικούς του ΚΤΕΟ ότι άσχετα με τους ελέγχους που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν και το τι θα γράψουν στο φύλλο ελέγχου, αν δουν κάτι στραβό ή κάτι που δεν τους αρέσει, να μου το πουν. Το κάνουν οι άνθρωποι και μάλιστα με ζήλο. Στο κάτω κάτω δεν έχω την δυνατότητα να ελέγχω συχνά το αυτοκίνητο από κάτω, ούτε το συνεργείο που το πάω έχει τον εξοπλισμό και τα όργανα ενός ΚΤΕΟ.
-Πριν είχαμε μόνον μερικές δεκάδες δημόσια ΚΤΕΟ και λέγαμε πως το Δημόσιο δεν έκανε καλά την δουλειά του και έπρεπε να μπουν ιδιώτες να την κάνουν καλύτερα.
-Σήμερα έχουμε ελάχιστα δημόσια ΚΤΕΟ και μερικές εκατοντάδες ιδιωτικά, έχουμε χειρότερους ελέγχους από πριν (αφού περνάνε όλοι) και ποιος φταίει γι' αυτό; Το κράτος;
Αν είναι έτσι, κακώς επετράπησαν τα ιδιωτικά, γιατί για το Κράτος είναι πολύ πιο δύσκολο να ελέγξει την κατάσταση τώρα, από πριν. Δεν γίνεται και έτσι και γιουβέτσι να φταίει το Κράτος, ήμαρτον! Αν υπάρχει πρόβλημα στις πιστοποιήσεις τους, να φτιάξουν οι ιδιώτες ένα ανεξάρτητο φορέα που να ελέγχει τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ και αν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Γιατί είναι δουλειά του Κράτους ΚΑΙ αυτό;
Προσωπικά από πάντα ένα άχρηστο έξοδο μου ήταν τα ΚΤΕΟ. Η τυπικοτητα μου προερχοταν πάντα από την υποχρέωση βάσει νόμου να το υποστω όλο αυτό.
Από την παρακμή και την αθλιότητα του διεφθαρμενου δημόσιου έως τα όμορφα γκομενακια στην υποδοχή των ιδιωτικών.
Τα αυτοκίνητα πάνε κάθε χρόνο για έλεγχο/σέρβις για όλα τα απαραίτητα οπότε δεν με ενδιαφέρει τι θα πουν.
Ιδίως στα μτχ φαντάσματα της οικογένειας δεν πάνε να βρουν και κροκοδειλους ... που λέει ο λόγος γιατί μια χαρά ελέγχονται από τα σέρβις τους και αυτά.
Anonymous Founder έγραψε:Μισό τώρα όμως...
-Πριν είχαμε μόνον μερικές δεκάδες δημόσια ΚΤΕΟ και λέγαμε πως το Δημόσιο δεν έκανε καλά την δουλειά του και έπρεπε να μπουν ιδιώτες να την κάνουν καλύτερα.
-Σήμερα έχουμε ελάχιστα δημόσια ΚΤΕΟ και μερικές εκατοντάδες ιδιωτικά, έχουμε χειρότερους ελέγχους από πριν (αφού περνάνε όλοι) και ποιος φταίει γι' αυτό; Το κράτος;
Αν είναι έτσι, κακώς επετράπησαν τα ιδιωτικά, γιατί για το Κράτος είναι πολύ πιο δύσκολο να ελέγξει την κατάσταση τώρα, από πριν. Δεν γίνεται και έτσι και γιουβέτσι να φταίει το Κράτος, ήμαρτον! Αν υπάρχει πρόβλημα στις πιστοποιήσεις τους, να φτιάξουν οι ιδιώτες ένα ανεξάρτητο φορέα που να ελέγχει τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ και αν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Γιατί είναι δουλειά του Κράτους ΚΑΙ αυτό;
Τι εννοείς "ΚΑΙ αυτό";
Ο καθορισμός του πλαισίου λειτουργίας των ΚΤΕΟ δεν είναι δουλειά ούτε δική μου ούτε των ΚΤΕΟ, ούτε άλλων, αλλά αποκλειστικά και μόνο του Κράτους.
Το αν θα ελέγχει απευθείας το Κράτος την ποιότητα των υπηρεσιών των ΚΤΕΟ ή αν θα εκχωρήσει την αρμοδιότητα σε τρίτον είναι ήσσονος σημασίας. Αυτό όμως δεν θα το καθορίσουν οι ιδιοκτήτες των ΚΤΕΟ, αλλά το Κράτος.
Σημασία πάντως έχει να γίνεται σωστή δουλειά και όποιος περνάει αυτοκίνητα με σλικ λάστιχα, αντιαεροπορικούς προβολείς, ή φρένα που δεν λειτουργούν, να του αφαιρούν την άδεια λειτουργίας. Ούτε δύσκολο είναι, ούτε περίπλοκο.