- 20 Σεπ 2014, 17:47
#12767
Όπως διάβασες Γιώργο, στο κανονισμό του forum, πλην από ορισμένες ξενόγλωσσες λέξεις, πρέπει να γράφονται στην ελληνική γλώσσα. Γράφονται?.
Στο θέμα μας!. Το tester δεν μετράει αυτό που θέλουμε στην μπαταριά.
Όταν δουλεύει το μοτέρ, μετράει φόρτιση αλτερνεϊτορ.
Για την μπαταριά που φορτίσαμε, χρησιμοποιείται όργανο, με ενσωματωμένο εκφορτιστεί. Το έχουμε τα συνεργεία, δεν συμφέρει να αγοραστεί από ΙΧ.
Στους συσσωρευτές που δεν έχουν βραχυκύκλωμα ή διακοπή, βλάβη είναι η μύωση σταδιακά την χωρητικής της ικανότητας.
Έτσι αγοράζεις πχ 55ah, και στην πορεία γίνετε 50 – 45 – 40 κλπ, με αποτέλεσμα κάποια φορά να μην γυρίζει την μίζα.
Τότε θέλει αντικατάσταση, και μάλιστα από τεχνίτη που ανήκει και στην ανακύκλωση. Ο νόμος είναι σαφής, μάλιστα κανονικά ο πελάτης δίνει και 2ε για την ανακύκλωση.
Εάν πάρεις μια τέτοια μπαταριά και την έχεις φορτισμένη, και την μετρήσεις με ένα πολύμετρο, δείχνει ότι είναι ένταξη!.
Κατά την φόρτιση η σωστή μπαταριά πρέπει να δείχνει 14,2 – 14,4.
antonis-team