- 27 Οκτ 2017, 08:43
#447542
Καλημέρα. Η μπαταρία του αυτοκινήτου (Delkor, Κορεάτικη 54ΑΗ, αγορασμένη στα 65 ευρώ) είναι τοποθετημένη εδώ και 4 χρόνια κι 1 μήνα. Τις τελευταίες 3-4 μέρες που έχει κάπως πέσει η θερμοκρασία κατά τις πρωινές εκκινήσεις (14-15 C), παρατηρώ έναν σχετικό δισταγμό στο άρπαγμα της μίζας. Όχι τραγικό, αλλά υπαρκτό. Σήμερα το πρωί που πήγα να εκκινήσω, μπήκα πρώτα στο λεγόμενο κρυφό μενού του αυτοκινήτου (Opel Astra H GTC, ναι, έχει τέτοιο) όπου εμφανίζονται πολλές ενδείξεις αισθητήρων, μεταξύ αυτών και η τάση στους πόλους της μπαταρίας. Βλέπω λοιπόν ότι πριν γυρίσω το κλειδί έδειχνε 12,2V και στιγμιαία όταν μιζάριζε βυθίστηκε στα 10,3V. Προφανώς τα νούμερα αυτά εφόσον είναι ακριβή δεν είναι κι ότι καλύτερο για τη ζωή της μπαταρίας, που είναι βέβαια λογικό για μπαταρία 4 ετών που έβγαλε ήδη 4 χειμώνες, ωστόσο, με το δεδομένο αυτό, του χρόνου χρήσης της μπαταρίας και των αριθμητικών μεγεθών τάσης που παρέθεσα, πιστεύετε ότι ρισκάρω πολύ αν τολμήσω να την κρατήσω και αυτόν τον χειμώνα; Ή πιστεύετε ότι πρέπει από βδομάδα κιόλας να αρχίσω να ψάχνομαι για νέα μπαταρία;