Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#445836
sknipper έγραψε:
21 quadra έγραψε:Σε αυτοκίνητο που είχε πάρει μτχ ο πατέρας μου ο προηγούμενος είχε βάλει διακόπτη μπαταρίας. Το έστριβες κοβόταν η μπαταρία κι έπαιρνες και μαζί σου το μοχλάκι που ήταν αφαιρούμενο... Συνηθίζεται στα αγωνιστικά.

Πολύ συνηθισμένο στα σκάφη. Στο αμάξι κάπου πρέπει να βρεις να στερεώσεις το διακόπτη. Δεν είναι κακή ιδέα όμως!
Άβαταρ μέλους
By otso
#445879 Αλλη η δουλεια του διακοπτη ασφαλειας , και αλλο οι ακροδεκτες που πρεπει να κανουν σωστη επαφη και να απασφαλιζουν γρηγορα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#445881
ArrowsFA1 έγραψε:
sknipper έγραψε:
21 quadra έγραψε:Σε αυτοκίνητο που είχε πάρει μτχ ο πατέρας μου ο προηγούμενος είχε βάλει διακόπτη μπαταρίας. Το έστριβες κοβόταν η μπαταρία κι έπαιρνες και μαζί σου το μοχλάκι που ήταν αφαιρούμενο... Συνηθίζεται στα αγωνιστικά.

Πολύ συνηθισμένο στα σκάφη. Στο αμάξι κάπου πρέπει να βρεις να στερεώσεις το διακόπτη. Δεν είναι κακή ιδέα όμως!


Δεν το έχω γράψει εγώ αυτό, ο συγχωρεμένος δεν είχε ποτέ του αυτοκίνητο και μάλλον είναι αδύνατον να απέκτησε στον ουρανό, όταν τον συναντήσω εκεί θα τον ρωτήσω μήπως του πούλησε κανένα χρέπι ο Αγιος Πέτρος.:lol:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#447542 Καλημέρα. Η μπαταρία του αυτοκινήτου (Delkor, Κορεάτικη 54ΑΗ, αγορασμένη στα 65 ευρώ) είναι τοποθετημένη εδώ και 4 χρόνια κι 1 μήνα. Τις τελευταίες 3-4 μέρες που έχει κάπως πέσει η θερμοκρασία κατά τις πρωινές εκκινήσεις (14-15 C), παρατηρώ έναν σχετικό δισταγμό στο άρπαγμα της μίζας. Όχι τραγικό, αλλά υπαρκτό. Σήμερα το πρωί που πήγα να εκκινήσω, μπήκα πρώτα στο λεγόμενο κρυφό μενού του αυτοκινήτου (Opel Astra H GTC, ναι, έχει τέτοιο) όπου εμφανίζονται πολλές ενδείξεις αισθητήρων, μεταξύ αυτών και η τάση στους πόλους της μπαταρίας. Βλέπω λοιπόν ότι πριν γυρίσω το κλειδί έδειχνε 12,2V και στιγμιαία όταν μιζάριζε βυθίστηκε στα 10,3V. Προφανώς τα νούμερα αυτά εφόσον είναι ακριβή δεν είναι κι ότι καλύτερο για τη ζωή της μπαταρίας, που είναι βέβαια λογικό για μπαταρία 4 ετών που έβγαλε ήδη 4 χειμώνες, ωστόσο, με το δεδομένο αυτό, του χρόνου χρήσης της μπαταρίας και των αριθμητικών μεγεθών τάσης που παρέθεσα, πιστεύετε ότι ρισκάρω πολύ αν τολμήσω να την κρατήσω και αυτόν τον χειμώνα; Ή πιστεύετε ότι πρέπει από βδομάδα κιόλας να αρχίσω να ψάχνομαι για νέα μπαταρία;
Άβαταρ μέλους
By dstou
#447544 Άλλαξέ τη εντός της προσεχούς εβδομάδας, δεν κερδίζεις κάτι με 3-4 μήνες διαφορά και να έχεις αυτή την αγωνία κάθε πρωί.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#447581 Ευχαριστώ παιδιά. Θα την αλλάξω λοιπόν...
Έχουμε κάποια πρόταση για 54-60 ΑΗ στο εύρος μεταξύ 60-90 ευρώ;
Mεταξύ αυτών (όλες έχουν τις ακριβείς διαστάσεις και τα σωστά αμπερώρια, 54-60):
https://www.batterypro.gr/ell/product/% ... AH-YBX3065

https://www.batterypro.gr/ell/product/% ... AH_MF55457

https://www.batterypro.gr/ell/product/% ... 60AH-EB602

https://www.e-kiriazis.gr/ell/product/% ... E%B7%CF%82

http://www.opelbouga.gr/bataria-opel.html

ποια θα επιλέγατε;
Άβαταρ μέλους
By xenos
#447878 Γιατι δεν παιρνεις την ιδια; 4 χρονια φαινονται πολυ καλα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#447907 Εκτός σπό τις διαστάσεις θέλεις να έχουν και την σωστή διάταξη και πάχος πόλων. Πχ μπορεί οι πόλοι να είναι στη μία μακριά πλευρά οπότε έχει σημασία που είναι ο θετικός και που ο αρνητικός ή διαγωνίως ή στην μικρή πλευρά.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#448138
xenos έγραψε:Γιατι δεν παιρνεις την ιδια; 4 χρονια φαινονται πολυ καλα.

Εννοείται ότι θα αγόραζα την ίδια, πόσο μάλλον στα χρήματα που την είχα αγοράσει (65 ευρώ), μόνο που δυστυχώς έμαθα πρόσφατα ότι η φίρμα αυτή έπαψε να εισάγεται στην Ελλάδα...
Παρεπιπτόντως, θεωρώ ότι ένας λόγος που η συγκεκριμένη μπαταρία άντεξε 4+ χρόνια είναι (πέραν από το γεγονός ότι σχεδόν όλο το χρόνο το αμάξι/κινητήρας δουλεύει τουλάχιστον 5 ώρες την εβδομάδα) και το ότι την είχα αγοράσει και τοποθετήσει ο ίδιος αφού την έβαλα πρώτα να φορτίσει/συντηρηθεί σε καλό φορτιστή που έχω σπίτι 2-3 φορές.
Γενικά τείνω να πιστέψω ότι σε πολλές περιπτώσεις όταν πηγαίνουμε στο κατάστημα και μας βάζουν μια μπαταρία από το ράφι, πιθανότατα δεν είναι τη στιγμή εκείνη σωστά φορτισμένη, οπότε ξεκινά λάθος τον κύκλο ζωής της στο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#448142 Banner 5 ή 6 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς) και δεν διστάζει ακόμα και με αρκετές ημέρες σε ακινησία.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#448170
lazarefa έγραψε:
xenos έγραψε:Γιατι δεν παιρνεις την ιδια; 4 χρονια φαινονται πολυ καλα.

Εννοείται ότι θα αγόραζα την ίδια, πόσο μάλλον στα χρήματα που την είχα αγοράσει (65 ευρώ), μόνο που δυστυχώς έμαθα πρόσφατα ότι η φίρμα αυτή έπαψε να εισάγεται στην Ελλάδα...
Παρεπιπτόντως, θεωρώ ότι ένας λόγος που η συγκεκριμένη μπαταρία άντεξε 4+ χρόνια είναι (πέραν από το γεγονός ότι σχεδόν όλο το χρόνο το αμάξι/κινητήρας δουλεύει τουλάχιστον 5 ώρες την εβδομάδα) και το ότι την είχα αγοράσει και τοποθετήσει ο ίδιος αφού την έβαλα πρώτα να φορτίσει/συντηρηθεί σε καλό φορτιστή που έχω σπίτι 2-3 φορές.
Γενικά τείνω να πιστέψω ότι σε πολλές περιπτώσεις όταν πηγαίνουμε στο κατάστημα και μας βάζουν μια μπαταρία από το ράφι, πιθανότατα δεν είναι τη στιγμή εκείνη σωστά φορτισμένη, οπότε ξεκινά λάθος τον κύκλο ζωής της στο αυτοκίνητο.


Εγω που εψαχνα προσφατα, θυμαμαι καποιο μαγαζι να μου την ανεφερε την μαρκα παντως. Κανε 5-6 τηλ. Σε μεγαλα μαγαζια.