Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#641125
Anonymous Founder έγραψε:-Με την ανάφλεξη κλειστή, πρέπει να μετράς κατι πολύ λίγο, ίσα ίσα για τις ηλεκτρομαγνητικές. Αν αντιθέτως μετράς κάτι πολύ παραπάνω, έχεις διαρροή.
-Αρχίζεις και βγάζεις μία μία τις ασφάλειες μέχρι να δεις την διαρροή να εξαφανίζεται. Αν πρόκειται για διαρροή, με το που θα βγάλεις την σωστή ασφάλεια, θα αλλάξει κατευθείαν η ένδειξη του πολύμετρου.


Αλλάχτηκε προχθές η μπαταρία και σήμερα μου ήρθε το πολύμετρο και έκανα τις μετρήσεις. Μου έδειχνε διαρροή 1,65Α και βγάζοντας μια μια τις ασφάλειες, βρήκα αυτή που "έριξε" το ρεύμα στα 0,55Α. Βρήκα στο manual πως η λειτουργία της ασφάλειας αυτής είναι IOD CCN/Interior Lighting. Μου μένει τώρα να ψάξω τι το προκαλεί.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#641131 0.55Α είναι πολλά και πάλι. Πώς μετράς;

Για διαρροή απο εσωτερικό φωτισμό, κλασικοί ύποπτοι είναι λάμπα στο ντουλαπάκι και λαμπα στον χώρο αποσκευών. Τσέκαρε αν σβήνουν.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#641155 Έβγαλα τον θετικό πόλο και έκανα τη σύνδεση του πολυμετρου στο καλωδιο και τη μπαταρία. Ένα απλό πολύμετρο της stanley. Όλα ήταν κλειστά (πόρτες, φώτα) μόνο το καπό ήταν ανοιχτό. Σκέφτομαι πως ίσως έπρεπε να το κλειδώσω το αυτοκίνητο με ανοιχτό καπό, αλλά δε ξέρω αν θα χτυπούσε ο συναγερμός (εργοστασιακός, δεν μπήκε μετά). By the way, υπάρχει μια ρύθμιση όπου μόλις ξεκλειδωνω το αυτοκίνητο ανάβουν τα φώτα στη καμπίνα και τα φώτα πορείας για ενα λεπτό ή μέχρι να να γυρίσω το κλειδί στη μίζα. Αλλά είναι έτσι από το 2006 που το πήρα... Δεν είχε δημιουργήσει θέμα.

Δεν έχω βάλει κάποιο led, ειδικά στη καμπίνα. Ούτε μένει κάποιο φως αναμμένο. Μια λάμπα είχα αλλάξει προ μηνών στο πίσω φανάρι. Το ντουλαπάκι δεν έχει φως και το φως στον χώρο αποσκευών εχει καεί προ ετών (είναι αποσπώμενος φακός στην ουσία).
Άβαταρ μέλους
By Βαγγελης
#641383 Πρέπει να έχεις κλειστή την πόρτα και να μην έχεις τα κλειδιά στη μίζα.Εαν μπορείς καλύτερα να είναι κλειδωμένο το αμάξι.Για να μπει ο εγκέφαλος του αμαξιού σε sleep power mode πρέπει να περάσουν μερικά λεπτά(από 1 εως 15 λεπτά).
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#641422 Άσχετο, banner έχω κι εγώ στο ταπεR και μου έχει κάνει εντύπωση τι σκυλί που είναι...
Την έχω καμιά 4ετία, το αυτοκίνητο μένει ακίνητο 3-4 βδομάδες σε κάτι φάσεις φουλ δουλειάς και ούτε που δυσκολεύεται στο μιζάρισμα!
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#641427 Το smart φοράει αυτή που έχει από 7.3.2011. Δεν θυμάμαι μάρκα, αλλά δεν είναι επώνυμη. 60 ευρώ είχε. Μέχρι στιγμής δεν έχει διστάσει ποτέ, και μπορεί να περάσει και μήνα ακίνητο. Προφανώς έχει να κάνει και με το αυτοκίνητο και τις απώλειες που έχει. Η προηγούμενη ήταν η μαμά και άντεξε από το 2005, που πήρα το αυτοκίνητο, μέχρι τον Μάρτιο του 2011. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By nido
#642911 To είχα ξαναγράψει, στο 207CC του φίλου που μου το έχει αφήσει να το φροντίζω 10 μήνες το χρόνο που λείπει εξωτερικό η μπαταρία του πέφτει από τα 12.6-12.7 volt κατά σχεδόν 1 volt μέσα σε 2 μήνες ακινησίας με το ρεύμα που καταναλώνει το αμάξι σε "stand-by". Δεν ξέρω καμπύλη αποφόρτισης για να υπολογίσω σε πόσες από τις 64Ah αντιστοιχεί αυτό και δεν έχω βάλει αμπερόμετρο στη σειρά με τη μπαταρία για να μετρήσω κατανάλωση, πάντως είναι σίγουρα πολύ κάτω από 0,5Α (με το οποίο θα γονάτιζε η μπαταρία σε λιγότερο από 5-6 μέρες).

Απορία, για όσους έχει τύχει να το έχουν δοκιμάσει:
Με τη μπαταρία σας να έχει πέσει στα 11.2-11.3v παίρνει μπροστά το αμάξι σας? Με την προηγούμενη δική μου (Bosch S5) έπαιρνε πολύ οριακά, με αυτή που έχω τώρα (που είναι λίγο "ζώο" σε CCA σε σχέση με μαμίσια και τις επόμενες που είχα βάλει, 640 vs 480-530) μια χαρά παίρνει, αν και είναι εμφανώς γερασμένη και η τάση της πλέον όταν σβήσω μηχανή πέφτει αρκετά σύντομα κάτω από 12v (και τον πόλο να βγάλεις).
Άβαταρ μέλους
By drdino
#642912 Στη δουλειά έχω δει Transit (2l Diesel) να παίρνει και με λιγότερα. Εξαρτάται βέβαια κι από τις συνθήκες θερμοκρασίας κλπ (μπαταρία, λάδια).
Στο 207 θα μπορούσες, αν δεν αποσυνδέεις μπαταρία, να αλλάζεις θέση στο park shunt. Είναι ουσιαστικά μια ασφάλεια δύο θέσεων, στην πρώτη λειτουργούν κανονικά όλοι οι καταναλωτές, στη δεύτερη τους κόβει σύριζα.
Άβαταρ μέλους
By nido
#642980
drdino έγραψε:Στο 207 θα μπορούσες, αν δεν αποσυνδέεις μπαταρία, να αλλάζεις θέση στο park shunt. Είναι ουσιαστικά μια ασφάλεια δύο θέσεων, στην πρώτη λειτουργούν κανονικά όλοι οι καταναλωτές, στη δεύτερη τους κόβει σύριζα.

Τώρα που το έχω στο γκαράζ στη θέση του γείτονα που αράζει στο εξοχικό του είναι ευκαιρία να δοκιμάσω τι παίζει με το park shunt σε "transit mode". Το ιδανικό για εμένα θα ήταν να δίνει ένα απειροελάχιστο ρεύμα μόνο και μόνο για να κρατάει όλες τις ρυθμίσεις (ραδιοCD κλπ) κι όχι να είναι σαν να έχεις βγάλει πόλο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#648347
Scotch έγραψε:Το smart φοράει αυτή που έχει από 7.3.2011. Δεν θυμάμαι μάρκα, αλλά δεν είναι επώνυμη. 60 ευρώ είχε. Μέχρι στιγμής δεν έχει διστάσει ποτέ, και μπορεί να περάσει και μήνα ακίνητο. Προφανώς έχει να κάνει και με το αυτοκίνητο και τις απώλειες που έχει. Η προηγούμενη ήταν η μαμά και άντεξε από το 2005, που πήρα το αυτοκίνητο, μέχρι τον Μάρτιο του 2011. :s_dunno

Τι ήθελα και το μελέτησα; :lol: (βέβαια έχει μείνει και 1,5 μήνα ακίνητο... :lipsealed: ).
Τι προτείνετε από specs και μάρκα; Τώρα φοράει αυτή --> Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#648402 Από specs δεν ξέρω μιας και συνήθως πάω με ότι λέει ο κατασκευαστής αλλά από μάρκες ακούω τα καλύτερα για τις Banner.