Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#779033
dimviii έγραψε:Τα κλιο έχουν σύστημα ανακτησης ενέργειας πέδησης.
Παρόλα αυτά από το εργοστάσιο όλα φοράνε EFB
Πάντως ο ίδιος μπαταρίας όταν του είπα να βάλουμε για καλύτερη ποιότητα την AGM δεν μου είπε όχι.
Εκεί είναι το μυστικό τότε φίλε.
Όταν έχεις και ανάκτηση πέδησης ενδείκνυται η agm. Το αναφέρει σα κανόνα και το επίσημο site της varta.
Οπότε σωστά έβαλες αυτή τότε.
Η efb δεν έπρεπε να υπάρχει καν στο μοντελο σου και όντως τη βάλανε για οικονομια
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#779041
nikos έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
nikos έγραψε:@dimviii μου έτυχε το εξής.....
ο τεχνικός στο μαγαζί που πήγες ήταν κατηγορηματικός να βάλω αποκλειστικά efb και όχι agm.


Με αφορμή τη μπαταρία που άλλαξα στο Doblo, έκανα την ίδια ερώτηση για το Leon. Φοράει EFB και θέλω να βάλω AGM όταν και όποτε.
Μου απάντησε το ίδιο. Φυσικά έχω 2 γνωστούς που έβαλαν το κτήνος της Varta, την 70άρα AGM σε Leon ίδιο με το δικό μου αλλά και σε Polo GTi.
Κανένα θέμα. Δεν ξέρω γιατί το λένε αυτό. Εξάλλου και η ίδια η Varta το συστήνει κιόλας. Δηλαδή ότι την EFB μπαταρία την αντικαθιστάς τουλάχιστον με ίδια EFB. Και φυσικά ανεβαίνεις και σε AGM αν θες.
Λοιπόν πήγα και έβαλα efb τελικά.
Προτίμησα varta αφού η αντίστοιχη exide είχε 720 αμπέρ εκκίνησης αντί 760.
Το μαγαζί ήταν κατηγορηματικό ότι:
1. Όταν αλλάζεις μπαταρία efb βάζεις την ίδια και δε χρειάζεται agm.
2 Δε χρειάζεται το αμάξι agm γιατί το σύστημα φόρτισης σταρτ στοπ που έχω είναι για efb και οι agm είναι όταν υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης
3. Οι αντίστοιχες agm είναι ακριβότερες και αν θέλω να βάλω αυτός θα βγάλει περισσότερο κέρδος
4. Μόνο όταν έχεις απλή μπαταρία μπορείς να βάλεις efb σαν καλυτερα αλλά όχι agm στη θέση efb



Πάντως και η Yuasa για μένα συστήνει 70άρα AGM
https://www.yuasa.it/ybx9096.html

Επίσης τι ξέρουμε για τις μπαταρίες BANNER;


Αυτή η εταιρία λοιπόν αναφέρει χαρακτηριστικά:

https://www.bannerbatterien.com/de/Batteriesuche/PKW

Εικόνα

Εικόνα

Εδώ συστήνει EFB αλλά

OUR UPGRADING RECOMMENDATION

συστήνει την AGM
Άβαταρ μέλους
By citastak
#779466 Άλλαξα μπαταρία στο R56 S που έχω (η προηγούμενη μπήκε τον Αυγ του 2017 και αντικατέστησε τη μαμά που ήταν του 2010!!!).
Πρέπει κάπως να τη δηλώσω στο αυτοκίνητο. Έχω ένα απλό OBD reader οπότε αυτό δεν παίζει.
Αν δεν την δηλώσω υπάρχει κάποιο θέμα λέτε;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#779483
citastak έγραψε:Άλλαξα μπαταρία στο R56 S που έχω (η προηγούμενη μπήκε τον Αυγ του 2017 και αντικατέστησε τη μαμά που ήταν του 2010!!!).
Πρέπει κάπως να τη δηλώσω στο αυτοκίνητο. Έχω ένα απλό OBD reader οπότε αυτό δεν παίζει.
Αν δεν την δηλώσω υπάρχει κάποιο θέμα λέτε;


Επειδή το έψαξα και για εμένα, δεν υπάρχει κανένα θέμα. Απλά την επόμενη φορά που θα πας για σέρβις, αν πας αντιπροσωπεία, πες να στη δηλώσουν.
Θέμα δεν υπάρχει πάντως. Σύμφωνα πάντα με απόψεις που διάβασα σε διάφορα σχόλια επί του θέματος.

https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI

πχ εμάς έτσι γίνεται η κωδικοποίηση της μπαταρίας
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#781867
citastak έγραψε:Άλλαξα μπαταρία στο R56 S που έχω (η προηγούμενη μπήκε τον Αυγ του 2017 και αντικατέστησε τη μαμά που ήταν του 2010!!!).
Πρέπει κάπως να τη δηλώσω στο αυτοκίνητο. Έχω ένα απλό OBD reader οπότε αυτό δεν παίζει.
Αν δεν την δηλώσω υπάρχει κάποιο θέμα λέτε;
Αν η μπαταρία δηλώνεται στο εγκέφαλο, νομίζω πως πρέπει να τη δηλώσεις σύντομα, κάνει άλλη φόρτιση ανάλογα με τον κύκλο φορτίσεων που έχει. Οπότε αν δεν τη δηλώσεις το σύστημα νομίζει πως έχεις την αδύναμη παλιά…

Ας με διορθώσει κανείς αν έχω λάθος
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795120 Η μαμισια πρεπει να ηταν Varta,μετα εβαλα Bosch μετα ξανα Bosch (μαυρη) αλλα πρεπει να επεσα σε ''τουρκικη'' γιατι τα επαιξε συντομα.
Το μαγαζι εκανε τον κινεζο ντε και καλα δεν εφταιγε η μπαταρια και φυσικα με εχασε απο πελατη.

Δοκιμασα Hankook αλλα αντεξε 2,5 χρονια, εβαλα General Motors και τωρα εχω Varta Solver Dynamic.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#795233 Δεν είναι μόνο θέμα μπαταρίας, αλλά και αυτοκινήτου. Η BMW έχει αλλάξει σε 15 χρόνια, μια φορά μπαταρία. Πανάκριβη βέβαια, αλλά το σωστό να λέγεται!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#795236 Και στο μίνι r53 του 2006 κράτησε 8+ χρόνια αλλά όταν σε αφήνει ξαφνικά στο νησί οι επιλογές δεν είναι πολλές.!!!

.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#795240 Bosch S4 κράτησε στο ΜΧ5 τέσσερα χρόνια. Πάλι την ίδια έβαλα αλλά ίσως παίζει ρόλο και η χρήση μιας και δουλεύει 1-2 φορές την εβδομάδα. Το καλοκαίρι κάθεται πάνω μήνα. Ούτε 20.000χλμ δεν έκανε σε αυτά τα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#795243
Anonymous Founder έγραψε:Δεν είναι μόνο θέμα μπαταρίας, αλλά και αυτοκινήτου. Η BMW έχει αλλάξει σε 15 χρόνια, μια φορά μπαταρία. Πανάκριβη βέβαια, αλλά το σωστό να λέγεται!
Από περιέργεια τι μπαταρία ήταν;
Γιατί εγώ σε 6-7 χρόνια άλλαξα 2 φορές και δεν ήταν από τις φτηνές Varta και Bosch αν θυμάμαι καλά, η τελευταία είναι και AGM.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795276 Μπαταρία Odyssey Performance ODP-AGM96R (96R-600) 12V - 52AH (C20) 600CCA εκκίνησης
με AGM τεχνολογία και προσδόκιμο χρόνο ζωής από 3 έως 10 χρόνια.
280 ευρω. :s_omg