Αν και αν πάρεις ένα τηλ εκείνον που πουλάει, γνωρίζει στάνταρ να σου πει.
Chris έγραψε:Δεν εχω το μανιουαλ στα χερια μου, ειμαι σε αλλη χωρα
Το ιντερνετ το ξέρεις;
https://www.yamaha-motor.eu/gr/services/owner-manuals/index.aspx
Και συγκεκριμένα νομίζω εδώ.... σελ. 6-23
Battery
Manufacturer/model
Yuasa/YTX9-BS
Voltage, capacity
12 V, 8.0 Ah
Και μετα βλεπω στο site της varta να προτεινει μια τελειως αλλων διαστασεων!
Τελοσπαντων, παρηγγειλα μια σαν αυτη στο μανιουαλ που εβαλες και ελπιζω να μπαινει (ειναι η φαρδυτερη απο τις τρεις πιθανες). Και ελπιζω επισης να μπορω να την βαλω 11 το βραδυ
Για θυμιστε, μειον συν μειον συν η αλληλουχια;
< >
Επίσης το Juke που μου έκανε την πλάκα στις 19 Ιουλίου φέτος και χρειάστηκαν καλώδια για να ξεκινήσει, δεν παρουσίασε κάτι όλο τον μήνα και όλα καλά....
.
gakost έγραψε:Η θερμοκρασία παίζει μεγάλο ρόλο. Οι χαμηλές θερμοκρασίες ταλαιπωρούν τις μπαταριες
define χαμηλες.
Οι χαμηλες θερμοκρασιες οπως π.χ. ανεφερες 13-14 βαθμοι ... τη συντηρουν!
Το θεμα ειναι οτι η μπαταρια ζεστη αποδιδει καλυτερα σε κρυα εκκινηση, ενω σε χαμηλες θερμοκρασιες, δεν μπορει να τα δωσει ολα.
Η μπαταρια ταλαιπωρειται λιγοτερο το χειμωνα, το καλοκαιρι θα "κρυψει" την πεσμενη αποδοση της και οταν ερθουν τα κρυα ξανα, θα ξεψυχησει.
Πολλες φορες ξεψυχαει ακομα και το καλοκαιρι και μαλιστα ξαφνικα!
Και το Aygo, που το 2016 ειχε μεινει Φεβρουαριο μηνα, δεν ξαναπαρουσιασε θεμα, ακομα και σημερα που εμεινε 40+ μερες ακινητο...
Δεν ασχολουμαι πλεον εκτος και αν λογω ηλικιας με αφησουν που όμως θα είναι λογικο
Κινηθηκε δυο χιλιομετρα και εσβησε. Ξανα πηρε μετα απο λιγο ζορικα. Μετρηθηκε η μπαταρια 12V, σε λειτουργια με το δυναμο να φορτιζει, 14V.
Εβαλα φορτιστη και τη δειχνει γεματη.
Προσεξα ομως σαν να πεταει υγρα ή κατι τετοιο. Η αληθεια ειναι εβρεξε λιγο και ειχε λιγα νερα πανω, αλλα με το φορτιστη επανω εκαναν σαν να βραζουν. Φυσικα το σταματησα.
Τα εφτησε η μπαταρια? Εχασε σε χωρητικοτητα?
Η αληθεια ειναι οτι το αμαξι δεν κινηται αρκετα, ελαχιστα χιλιομετρα 10-15 σχεδον καθε μερα.