Βγαίνει εύκολα το πλαστικό και ξεχαρβαλώνεται ο μηχανισμός. Βέβαια μπαίνει πάλι στη θέση του, όμως είναι σπάσιμο να το κάνεις αυτό. Επίσης επειδή είναι λεπτή η λαμαρίνα του, θέλει προσοχή το σφίξιμο των βιδών, μπορεί πολύ εύκολα να κλωτσήσουν και μετά αχρηστεύεται ο πόλος.
Κάποια Citroen και Peugeot έχουν απο το εργοστάσιο τέτοιους πόλους ταχείας απασφάλιστης και για το θετικό και το αρνητικό, που είναι πολύ πιο βαρβάτη κατασκευή, αλλά δέν μπορεσα να τους βρώ στο εμπόριο.
Ούτε οι άλλοι με το πλαστικό που βιδώνει είναι ιδιαίτερα αξιόπιστοι:
Θέλει πολύ καλό σφίξιμο για να μη γλιστρήσει ο ακροδέκτης, αλλά αν το παρασφίξεις σπάει το πλαστικό.
Εγώ προσωπικά θα το έκανα ώς εξής: Θα έκοβα το καλώδιο του θετικού πόλου και στην άκρη του θα προσάρμοζα ένα τέτοιο ακροδέκτη:
Ο οποίος βέβαια τοποθετείται με ειδική πρέσσα, όμως το αποτέλεσμα είναι αδιαβροχο και οι τρίχες του χάλκινου καλωδίου δέν πρόκειται να οξειδωθούν ποτέ.
Υπάρχουν και τέτοιοι ακροδέκτες με γωνία αν βολεύει καλύτερα
Στη συνέχεια θα έβαζα στην μπαταρία ένα θετικό πόλο με πεταλούδα, όπως αυτός:
Ξεβιδώνεις την πεταλούδα, περνάς τον ακροδέκτη, ξανασφίγγεις την πεταλούδα.
Αυτός ο συνδιασμός θα δώσει εργοστασιακού επιπέδου αξιοπιστία στον ακροδέκτη.